Melatonine is een slaapmiddel.
eerste kuur
Collapse
X
-
Originally posted by Mie-keey View Postbedankt voor alle info
ga toch voor de 500mg om de 4 dagen en 400 deca in de week
Als ik het toch ga doen dan maar meteen goed.
dus week 1 tot 10 - 500 sustanon om de 4 dagen
en week 1 tot 8 - 400 deca
Wat zou ik hiermee kunnen gainen met 4 keer in de week trainen en een bulkschema met +/- 4000 kcal per dag.
ik weet dat het voor ieder anders is, maar een indicatie is al genoeg voor mij.
Heb nog een vraagje
ik ben vrij bleekjes van mezelf en ik had op internet wat rondgesnuffeld over melatonine, dit moet je in je buikvet zetten met een soort van insuline prikje.
zonnebanken helpt bij mij alleen zodat ik minder snel verbrand alleen ik word er niet bruin van helaas
is dit gewoon veilig om te doen tijdens mijn kuur?
heeft iemand überhaupt ervaring met dit spul?
Keek net in de spiegel en heb weer wat groeistriemen erbij bij mijn rug/schouder.
heb er voorheen ook al bij mijn borst schouder gehad, maar die trekken zachtjes aan weg, ookal blijf je ze wel een beetje zien.
dus die wil ik ook een beetje bedekken met een bronsig kleurtje hehe
thnx voor alles
Grtz
Comment
-
super bedankt voor alle raad.
ik doe het nu zo +/- 500 sust per week dus op maandag 250 en op donderdag 250 daarna weer op maandag etc.
de deca heb ik voorlopig nog op 200 staan. kan ik de deca ineens pakken of moet die ook verdeeld worden in 100 en 100.
verder houd ik nolvadex bij de hand mocht ik ergens last van hebben.
deze pak ik dan gewoon 20mg per dag tot het over is toch?
thnxLang leve de blender!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment