Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
-
ik denk dat bij een tren only zoals bij een deca only wel gyno kan veroorzaakt worden.En zeker als je er gevoelig voor bent. Enkel met de test erbij zal de werking versterkt worden, is mijn oordeel gasten, niet onderbouwd
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Postik denk dat bij een tren only zoals bij een deca only wel gyno kan veroorzaakt worden.En zeker als je er gevoelig voor bent. Enkel met de test erbij zal de werking versterkt worden, is mijn oordeel gasten, niet onderbouwd
Grtz
Heb al een aantal stukken doorgenomen en daar zeggen ze dat men geen gyno van tren-only kan ondervinden.
Ik wil nu wel eens langs alle forums om ervaringen van anderen door te nemen.
Ikzelf ben beschermd door de pramipexole en mocht dat niet helpen zal ik nolva gebruiken.
Maar ik heb er goede hoop op, ben niet gyno-gevoelig.
Laat de maandagmorgen maar komen hoooorrrr.
Comment
-
Over maandagmorgen gesproken.
Zal dan met dianabol starten en mijn eerste shot test/tren zetten.
Ben best wel weer een beetje zenuwachtig als ik er aan denk.
Ja, want de laatste inject is toch alweer meer dan 2 maanden geleden en weet niet meer precies hoe het aanvoelde.
Ook zal ik nu met langere naalden werken.
Ik weet zeker dat m'n adrenaline weer flink zal gaan stromen als ik de eerste spuit klaarmaak.
Maarja, we gaan het gewoon doen want ik heb er echt zin in.
Ten eerste ben ik gewoon benieuwd wat het mij gaat brengen en ten tweede wil ik die boost weer bezitten, oh ja en ook dat snelle herstel.
Ik zal ook hoger in kcal gaan want na deze kuur zal ik in augustus met mijn tweede cut-kuur gaan starten dus enige vet-toename is door mij goedgekeurd.
Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn kracht, die ik in mijn eerste kuur heb opgebouwd, te behouden dus kan ik vanaf dat punt gaan kijken hoeveel ik in mijn tweede kuur erbij zal krijgen.
Zit hier nu op de bank met m'n ma, is wel relaxed maar verlang toch weer naar mijn huisje en mijn vriendin want heb in anderhalve week wat opgebouwd hier in Holland en dat wil ik ff kwijt en daar heb ik mijn vriendin voor nodig hahaha.
Laterzzzzz.
Comment
-
Ken het gevoel dat je je vriendin weer nodig hebt om je te helpen bro."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNu. Is drie weken op vakantie gvd...
Zou bijna medelijden met je gaan krijgen hehehe.
Voor mij valt het ook niet mee, ben er nogal eentje die er echt van houd als je begrijpt wat ik bedoel, dus nu anderhalve week op non-actief is geen pretje.
Het enige wat ik met haar doe nou is op messenger elkaar voortdurend gek lopen maken wat we gaan doen als we weer bij elkaar zijn. Nou, dan loop ik hier iedere keer met een derde been.
Valt overigens niet mee als je ouders er ook bij zitten.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNou, dan loop ik hier iedere keer met een derde been.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Het verblijf in Holland heeft geen wind-eieren voor mij gelegd.
Houd me keurig aan de trainingen, 5x per week en lekker intensief.
Mijn kcal-intake ligt iets lager namelijk op 5000 maar doordat ik aleen maar train dus niet werk en verder geen andere beweging heb ben ik toch wel aan het aankomen. Ook verdenk ik het avondeten van enige gewichtstoename omdat vele produkten gewoonweg vreemd voor mijn lichaam zijn. En vervang ik mijn dagelijkse shake na de training voor chocolademelk.
Hierbij plaats ik nu mijn eerste stats 3 dagen voor het begin van mijn tweede kuur. Maandagmorgen zal ik er weer 1 plaatsen en dat zal dan elke maandagmorgen gebeuren tot aan het begin van mijn cut-kuur in augustus.
Lichaamsgewicht: 103,3kg
Taille: 97cm
Nek: 44cm
LV: 17,4%
Ben op dit moment 2,6kg aangekomen.
Taille is met 3cm toegenomen.
Nek is met 1cm afgenomen.
Lichaamsvet is toegenomen met 2,5%
Dit is vergeleken met de meting van 19 december jongstleden.
Ben er niet blij mee, want wilde eigenlijk rond de 15% zitten wanneer ik met mijn tweede kuur ga starten.
Aan de andere kant weet ik dat ik waarschijnlijk toch tijdens mijn nieuwe kuur ga aankomen ivm mijn hoge intake, namelijk 6500kcal.
In augustus dus een cut-kuur.
Hierin zal ik gaan werken met Test, Winny en Ephedrine/Caffeine.
Daarin is het de bedoeling om weer rond de 15% te gaan hangen maar wel met een veel hogere vetvrije massa.
Laterzzzzzz.Last edited by Snuff-Sann; 31-12-2009, 13:58.
Comment
-
holy shit man
Je bent wel veel % vet aangekomen in zo'n korte tijd :O
Is niet zo mooi voor een bodybuildert. Is maar goed dat je die extra lange naalden besteld heb, want die ga je wel nodig hebben. Trust me on that
Of je moet alles in je triceps/traps gaan zetten wat op zich ook niet echt een probleem hoeft te zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment