Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet teveel focussen op de weegschaal joh!

Comment

• Originally posted by punani View Post
      niet teveel focussen op de weegschaal joh!
      Denk dat ik wel zou moeten nu kerel.
      Tis de enige manier om te zien wat er met de gain in de nakuur gebeurd.
      Btw, ga jou cut-schema volgen, om naar die 10% toe te geraken.

Comment

• Ik ben dus vandaag lid geworden van een tweede sportschool, Base Body.
        Ziet er echt schitterend uit, en de kerel die ik vorige week sprak had gelijk, de dumbbells gaan inderdaad tot 70kg, focking hell wat een knoeperds hehehe.
        Ik zal me daar zeer zeker niet gaan vervelen. Ook zijn alle machines uitgerust met veel zwaardere gewichtsmogelijkheden, dus ik kan groeien en groeien.
        Overigens zijn de twee smith-machines niet van Jones maar van Star Trac.
        Star Trac - Max Rack

Ik moest wel een kontrakt voor 3 jaar tekenen omdat ik hierdoor dan slechts 16 pond per maand betaal. (18 euro)
        Maar ik was niet van plan om te stoppen dus die 3 jaar gaan we zeker vol maken.
        Moet ff m'n schema wat veranderen want ik wilde graag aanstaande zaterdag daar mijn borst trainen.

Comment

• Jones smith is de naam van dat ding omdat dat het eerste model ervan was oid
          Maar 70kg dumbbells is wel sick man, kan je eindelijk wat zwaarder rowen, shruggen en pressen.

En hebben ze echt geen losse halters?
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Jones smith is de naam van dat ding omdat dat het eerste model ervan was oid
            Maar 70kg dumbbells is wel sick man, kan je eindelijk wat zwaarder rowen, shruggen en pressen.

En hebben ze echt geen losse halters?
            Hm, das een goeie.
            Ik zag wel een losse curl-stang.
            Heb er eerlijk gezegd niet zo goed op gelet, stupid me.
            Maar het zou heel goed kunnen dat ze dat ook hebben.
            Laat je dat volgende zaterdag wel ff weten.

Comment

• snuff, waar blijven die foto's van jou toch waar iedereen al maanden op wacht...
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                snuff, waar blijven die foto's van jou toch waar iedereen al maanden op wacht...
                Misschien eens wat beter zijn log lezen.
                Hij is er niet aan toe, heeft hij al tig keer gezegd.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                  snuff, waar blijven die foto's van jou toch waar iedereen al maanden op wacht...
                  Mijn vriendin had er een aantal gemaakt en ik ergerde mezelf rot aan het lichaam. Sta ik voor de spiegel vind ik mezelf wel oke maar op die foto's leek het helemaal nergens op. En dat komt door de enorme bulk die ik er tegenaan heb gegooid. 17 kilo massawinst is natuurlijk niet niks en daar zit ook de nodige vocht en vet bij. Het vocht is nu flink weggetrokken maar zit nog steeds met wat vet. Het zit gewoon rond mijn middel, dit heb ik trouwens altijd al aangegeven. Heb 1x gecut maar toen ik eindigde stond ik nog steeds op de 19,6%, heb het weleenswaar wat naar beneden gekregen maar ik zou niet raar op staan te kijken wanneer ik met mijn derde kuur start ik daar weer op sta. Daarom een cutkuur nu, snap al helemaal niet dat ik kon denken om er nog maar een bulk tegen aan te gooien. Ik wil naar beneden met m'n BF. Er zullen zeker foto'skomen, en dan op volgorde van kuur na kuur maar ik wil graag een positief einde qua foto's snappie.

Comment

• Ook dit weekend weer een verlaging van intake en wel naar 6537 kcal.
                    KEV wordt dan: 559,4gr. = 41,80%/544,5gr. = 40,68%/234,7gr. = 17,52%

Over 3 weken zal ik dus op de 6000 calorieen blijven die ik dan tot aan mijn nieuwe kuur aanhou.

Ook heb ik besloten om de rustige trainingen die ik de afgelopen weken heb gevolgd te laten voor wat het is, op mijn benen na dan daar ik mijn linkerbeen nog steeds wat meer rust wil geven. Vanaf morgen een andere indeling van spiergroepen omdat ik aanstaande zaterdag graag de workout voor mijn borst en triceps op de nieuwe sportschool wil uitvoeren. Kan eigenlijk al niet meer wachten om met de nieuwe dumbbells in de weer te gaan.
                    Laterzzzz.

Comment

• Het gaat goed met m'n gewicht.
                      Ben een kleine 2 kilo aangekomen in het weekend.
                      Het stelt niks voor zou je denken maar ik ken mijn lichaam heel erg goed.
                      Die 2 kilo zal er in de loop van deze week weer van af gaan maar dt betekent dat de 115,6kg waar ik zaterdagochtend op stond gehandhaafd zal blijven.
                      Maw kan ik deze week voor stabiliteit van mijn massa gaan zorgen.
                      Op zich natuurlijk geen slecht vooruitzicht.
                      Laten we hopen dat het inderdaad zo gaat verlopen.
                      Hou je op de hoogte.
                      Weet wel dat mensen nu weer gaan zeggen dat ik me niet zo op mijn gewicht moet gaan focussen maar volgens mij is dat nu heel erg belangrijk, ik zit nu in een fase dat ik mijn gain in de gaten moet houden en dat doe je niet door in de spiegel te kijken, dat doe je door op de weegschaal te staan en je BF te meten. Ik voel me in ieder geval goed met die 2 kilo erbij, nu heb ik wat om eventueel te verliezen.
                      Laterzzz.

Comment

• Heb een lekkere training vandaag gehad.
                        Deed schouders/biceps, een nieuwe combinatie dus en het ging helemaal niet verkeerd.
                        Hier het schema:

Shoulders:

Smith Machine Shoulder Press Front 5 sets:
                        20x10reps, 40x8reps, 60x8reps, 70x6reps, 40x10reps kg

Upright Rows 3x10:
                        40, 45, 50 (2xforced) kg

Reverse Flyes 3x8:
                        10, 12, 14 kg

Cable Front Raise 4x10:
                        35, 40, 45x6reps, 35 kg

Biceps:

Curlbar Curl 3x10:
                        45, 50, 55x7reps kg

Standing Dumbbell Curls 3x10:
                        18, 20, 22 kg PR

Dumbbell Concentration Curl 3x10:
                        12, 14, 16x6reps kg PR

Zette nog ff lekker 2 PR's weg met de laatste 2 oefeningen. Ik merk dat m'n biceps sterker beginnen te worden, denk dat ik nu beter weet hoe ze te 'mishandelen' om groei te bewerkstelligen.
                        Morgen een rustdag en woensdag rug en abs.
                        Laterzzzz.

Comment

• hey snuff dit schreef jij een paar posts geleden:
                          Ook dit weekend weer een verlaging van intake en wel naar 6537 kcal.

als ik dit bereken,

100% = 6537
                          1% = 65.37

559.4gr koolhydraten (x4) = 2238 kcal
                          2238/65.37 = 34.3%

544,5gr eiwitten (x4) = 2178 kcal
                          2178/65.37 = 33.4%

234.7 gr vet (x9) = 2112 kcal
                          2112/65.37 = 32,3%

naja boeit verder ook niet veel.
                          succes met kuur 3
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                            hey snuff dit schreef jij een paar posts geleden:
                            Ook dit weekend weer een verlaging van intake en wel naar 6537 kcal.

als ik dit bereken,

100% = 6537
                            1% = 65.37

559.4gr koolhydraten (x4) = 2238 kcal
                            2238/65.37 = 34.3%

544,5gr eiwitten (x4) = 2178 kcal
                            2178/65.37 = 33.4%

234.7 gr vet (x9) = 2112 kcal
                            2112/65.37 = 32,3%

naja boeit verder ook niet veel.
                            succes met kuur 3
                            Ow allright, zo bereken ik het nooit eerlijk gezegd.
                            Ik tel kh, eiwitten en vetten in grammen bij elkaar op, dat is 100%, dan neem ik daar een honderdste van en gebruik die om alle drie mee te delen.
                            Dus 559,4 + 544,5 + 234,7 = 1338,6
                            559,4 : 13,386 = 41,80%
                            544,5 : 13,386 = 40,68%
                            234,7 : 13,386 = 17,52%
                            Heb ik het nu de gehele tijd fout gedaan?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Ow allright, zo bereken ik het nooit eerlijk gezegd.
                              Ik tel kh, eiwitten en vetten in grammen bij elkaar op, dat is 100%, dan neem ik daar een honderdste van en gebruik die om alle drie mee te delen.
                              Dus 559,4 + 544,5 + 234,7 = 1338,6
                              559,4 : 13,386 = 41,80%
                              544,5 : 13,386 = 40,68%
                              234,7 : 13,386 = 17,52%
                              Heb ik het nu de gehele tijd fout gedaan?
                              ik vrees van wel snuff.... 1 gram eiwit staat voor 4 kcal
                              1 gram kh voor 4kcal
                              en 1 gram vet voor 9kcal

dus eerst kev omzetten naar kcal en dan pas berekenen
                              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• yup,

want dan ga je ervan uit dat vetten en eiwitten en koolhydraten allemaal evenveel energie leveren. Het gaat dus om de energie procenten.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X