Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by punani View Post
    haha ik meen het serieus dat ik het heerlijk vind!

Ik neem trouwens koud water.
    Nou, jij liever dan ik kerel.
    Hoe vind je m'n schema nou?
    200 gram in suikers gezakt, ben benieuwd wat dat gaat brengen, zit nu op 83 gram.
    17% aan vetten, is dat ok? Das namelijk 200 gram.
    En hoe kan ik nu mijn calorieen-intake weer opkrikken naar de 6000?
    Cheers buddy.

Comment

• ik vind het er netjes uitzien.

Ik zou gewoon dit proberen en als je niet aankomt je rijst/oats verhogen.

Comment

ik vind het er netjes uitzien.

Ik zou gewoon dit proberen en als je niet aankomt je rijst/oats verhogen.
        Allright, thnx bro voor je advies.
        Zal dit zeker gaan proberen, begin er overmorgen mee.
        Vergeet mijn log niet te volgen daar ik maandag ga starten met volgens sommigen een vrij heftig kuurtje.

Comment

• kuur zoals 1e pagina toch.

test/tren/dbol/var.

Is een mooie kuur. Als ik zou kuren zou ik ook zoiets doen (op tren na). Ik vind tren niet relax.

Comment

kuur zoals 1e pagina toch.

test/tren/dbol/var.

Is een mooie kuur. Als ik zou kuren zou ik ook zoiets doen (op tren na). Ik vind tren niet relax.
            Enkele veranderingen zijn er in de loop der tijd aangebracht ter verbetering.
            Dit is zoals hij gaat lopen:
            Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:10.

Comment

• Hier mijn dagelijkse maaltijden cyclus:

Maaltijd 1: Koffie
              4 volkoren boterhammen met pindakaas en corned beef
              Havermout
              Pannekoek van 5 eieren in olijfolie
              Maaltijd 2: Blikje tonijn
              25 gram noten
              Maaltijd 3: 125 gram rijst
              50 gram groenten (doperwten/wortelen/sla/champignons)
              100 gram kip
              Maaltijd 4: Blikje tonijn

WORK-OUT

Maaltijd 5: Proteine/Carbs shake
              Maaltijd 6: 125 gram rijst
              100 gram kip
              25 gram noten
              Maaltijd 7: 125 gram rijst
              100 gram kip
              Maaltijd 8: Blikje tonijn
              4 volkoren boterhammen met corned beef
              25 gram noten
              Maaltijd 9: 125 gram rijst
              100 gram kip
              Maaltijd 10: Blikje tonijn
              Maaltijd 11: 500 gram kwark, 25 gram noten
              Last edited by Snuff-Sann; 03-01-2010, 11:36.

Comment

• Lijkt inhoudelijk wel wat op mijn bulk schema... Maar ik noem n blikje vis of n shake geen maaltijd ... Gewoon tussendoortjes.. Zag opeens 11 maaltijden staan, schrok me verrot man... Wel lekker, en makkelijk zo eten toch?

Comment

• werk jij snuff, zo ja hoe ga je dit oplossen op het werk, zit ook niet veel variatie in vindt ik, het is enkel rijst en kip in grote lijnen. Gaat serieus tegen zitten na een tijdje dat kan ik je verzekeren, je zou alternatieven moeten hebben. Zeker de tonijn, na x aantal maanden komt deze u oren uit en kan je zelfs de geur niet meer verdragen, ik spreek uit ervaring.

Een eetschema moet een schema zijn dat je makkelijk kan volhouden, dat is de fout dat vele maken, zelfde zie je dat als mensen willen afvallen, ze maken een schema maar kunnen dat maar x aantal weken volhouden en hervallen dan,met alle gevolgen van dien.

Bodybuilding is a way of live, die havermout en shake eiwitten s morgens is iets dat je als natuurlijk doet, de kip kan eens vervangen worden door lamsvlees, vlis, kalkoen, rood vlees,.... groenten zijn er genoeg voor af te wisselen,rijst kan ik ook wel elke dag eten.
                  Welke noten gaan je nemen, de kwark voor het slapen gaan heb ik ook jaren en jaren gedaan, maar daar zitten ingredieenten in waar je slecht van slaapt of gaat van snurken, daarmee ben ik daar met gestopt

Grtz
                  stil growing

Comment

• wat zijn die ingredienten dan waar je slecht van slaapt of snurkt??
                    ik neem ook altijd een bak kwark voor t slapen gaan en snurk idd als een gek!!
                    uut grunn!

Comment

• de juiste ingredieenten weet ik niet, maar eiwitten over het algemeen zorgen dat je meer slijm ontwikkeld in de keel. En als je slaapt ontspannen u keelspieren altijd , tel daar bij de slijmen dat je ontwikkeld van de eiwitten en je weet genoeg.

Grtz
                      stil growing

Comment

• niets aan te doen dus, slapen zonder eiwitten is geen optie.

maar goed dat alleen mn vriendin er last van heeft en niet ik.
                        uut grunn!

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                          de juiste ingredieenten weet ik niet, maar eiwitten over het algemeen zorgen dat je meer slijm ontwikkeld in de keel. En als je slaapt ontspannen u keelspieren altijd , tel daar bij de slijmen dat je ontwikkeld van de eiwitten en je weet genoeg.

Grtz
                          hmm leer je weer bij door bewustwording, ahja zolang ik niet wakker blijf liggen ist goed

ik moet nog is gaan experimenteren met die doepvries vis. panga filet enzo.. als vervanging voor kip.. al ben ik er wel redelijk verzot op. maar andere eiw bron is nooit verkeerd

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                            niets aan te doen dus, slapen zonder eiwitten is geen optie.

maar goed dat alleen mn vriendin er last van heeft en niet ik.
                            Is op te lossen, geef haar ook n beker..... Wist ik ook niet hoor snurken door je eiwitten, maar zoals Snipke het zegt klinkt het wel als n zekerheid..... Geloof het ook direct..

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                              werk jij snuff, zo ja hoe ga je dit oplossen op het werk, zit ook niet veel variatie in vindt ik, het is enkel rijst en kip in grote lijnen. Gaat serieus tegen zitten na een tijdje dat kan ik je verzekeren, je zou alternatieven moeten hebben. Zeker de tonijn, na x aantal maanden komt deze u oren uit en kan je zelfs de geur niet meer verdragen, ik spreek uit ervaring.

Een eetschema moet een schema zijn dat je makkelijk kan volhouden, dat is de fout dat vele maken, zelfde zie je dat als mensen willen afvallen, ze maken een schema maar kunnen dat maar x aantal weken volhouden en hervallen dan,met alle gevolgen van dien.

Bodybuilding is a way of live, die havermout en shake eiwitten s morgens is iets dat je als natuurlijk doet, de kip kan eens vervangen worden door lamsvlees, vlis, kalkoen, rood vlees,.... groenten zijn er genoeg voor af te wisselen,rijst kan ik ook wel elke dag eten.
                              Welke noten gaan je nemen, de kwark voor het slapen gaan heb ik ook jaren en jaren gedaan, maar daar zitten ingredieenten in waar je slecht van slaapt of gaat van snurken, daarmee ben ik daar met gestopt

Grtz
                              Ja Snip, ik werk zoals de meesten en mijn voeding is daar op afgestemd.
                              En maak je niet druk bro, dit schema volg ik in grote lijnen al meer dan 6 maanden en heb werkelijk geen problemen met iedere keer hetzelfde eten. Het voordeel bij mij is dat ik alles lekker vind wat goed is voor een BB-er. Natuurlijk kan ik wel eens wat vervangen en dat ga ik ook zeker doen. Bijvoorbeeld ga ik brocolie nemen ipv doperwten/wortelen. Ook heb ik op advies van Punani corn-flakes vervangen voor havermout. De noten die ik altijd neem noemen ze hier brazil nuts, dat zijn die grote ovale met een bruin schilletje, weet de nederlandse naam helaas niet.
                              En niet kunnen slapen van kwark heb ik geen last van. Ik slaap altijd lekker, ben meestal gesloopt na een dag werken en trainen.

Comment

• Ow ja, vergeet nog iets te zeggen.

Honey, I'm Home.

Hehehehehe.
                                Jah, ben weer terug in de UK. Het reizen ging lekker snel vandaag.
                                Mis de sportschool in Dordt nu al.
                                Maarrrrr, morgenochtend is het zover, dan ga ik aan Snuff-Sann's Second beginnen.
                                Ik heb hier echt een enorme zin in.
                                Laterzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X