Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snipke View Post
    Dit klopt niet he bro, die 50-75 mg die je normaal natuurlijk aanmaakt (wat veel is, dacht dat het minder was) maak je dan niet meer aan, maar er is wel een groot verschil tussen testosteron en vrije testosteron

Grtz
    Dacht te lezen dat HCG je axis gewoon laat draaien.

Originally posted by Falstyr View Post
    maar omdat jij nu de HCG expert bent krijg je alle vragen

Normaliter maakt een man 49mg test per week aan. Hoeveel winst zou je qua massa krijgen gedurende dezelfde periode op een kuur. Een 10 weekse kuur zou dan een 0.5kg extra massa kunnen leveren in die periode schat ik..minder naar gelang je trainingsjaren toeneemt. Qua herstel e.d. zal het weinig toevoegen lijkt het. Normaal zou ik persoonlijk 0.5kg massa winst zien als veel, maar als je kuurt valt zoiets niet eens meer op. Zeker niet in de toekomst. Maar dat is puur theoretisch en kun je niet echt aantonen of het echt iets toevoegt of niet.

Het enige waar ik dusver wel mee eens ben is dat HCG een belangrijke rol speelt met het kick starten van je ballen en natuurlijke test produktie. En dat het gains benadeeld alleen als je een te hoge dosering gebruikt vanwege de oestrogene effecten.
    Lul dan niet dom door te zeggen dat 100 IU per dag spiermassa-gain tegenhoud.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      En laten we even niet vergeten.
      De reden voor mijn research was om te kijken of HCG spiermassa-groei belemmert tijdens een kuur.
      En het antwoord is NEE!
      En daar ging het om.......

Comment

Lul dan niet dom door te zeggen dat 100 IU per dag spiermassa-gain tegenhoud.
        Heb ik ook alleen maar aangepast na je resultaten gezien te hebben qua research. Dus niet dom lopen doen kerel. Daarnaast heb ik nog steeds grote vraagtekens bij het nut of elke dag 100IU wel zin heeft vergeleken met 1x in de week een fatsoenlijke dosis.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Heb ik ook alleen maar aangepast na je resultaten gezien te hebben qua research. Dus niet dom lopen doen kerel. Daarnaast heb ik nog steeds grote vraagtekens bij het nut of elke dag 100IU wel zin heeft vergeleken met 1x in de week een fatsoenlijke dosis.
          Jij begrijpt er echt geen ruk van.
          Je hebt helemaal geen 'fatsoenlijke dosis' nodig.
          Dit is puur om het vele prikken tegen te gaan.
          In het echt geeft je lichaam ook niet zo nu en dan een enorme hoeveelheid LH-hormoon af, dit gaat constant, geleidelijk en in kleine hoeveelheden.

Comment

• Wat is het belangrijkste na een kuur, toch zoveel mogelijk vast houden van de kuur,anders is het weggegooid geld.

Dus hoe sneller je normale systeem terug is opgestart hoe meer je zal vasthouden en daarom dat je best in je kuur hcg gebruikt, het zal u helpen sneller naar u eigen systeem te gaan.

Dat je tijdens een kuur ook al met gebruik van hcg u axis zou blijven draaien daar twijfel ik aan, kan je dat onderbouwen snuff.

De moment dat u ballen gekrompen zijn is het infeite al te laat, ik weet dat ik het altijd zal gebruiken in een kuur als ik nog ooit eens zal kuren

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
              Wat is het belangrijkste na een kuur, toch zoveel mogelijk vast houden van de kuur,anders is het weggegooid geld.

Dus hoe sneller je normale systeem terug is opgestart hoe meer je zal vasthouden en daarom dat je best in je kuur hcg gebruikt, het zal u helpen sneller naar u eigen systeem te gaan.

Dat je tijdens een kuur ook al met gebruik van hcg u axis zou blijven draaien daar twijfel ik aan, kan je dat onderbouwen snuff.

De moment dat u ballen gekrompen zijn is het infeite al te laat, ik weet dat ik het altijd zal gebruiken in een kuur als ik nog ooit eens zal kuren

Grtz
              Daarom start je ook meteen met toediening van HCG om het krimpen tegen te gaan. Je ballen blijven vanaf het begin tot het eind op maat en actief.

FF off-topic. Vind dat je een hele mooie avatar hebt nu bro.
              Maarre, had je een moddergevecht ofzo want je zit er helemaal onder man.

Comment

• Vind het erg interresant om allemaal te lezen snuff, een vraagje de laatste posts van je worden telkens vijandigger/aggresieve, waarom iedereen probeert toch te leren?

Comment

• HCG gaat uw axis niet laten draaien. Vergeet niet dat testosteron ook op zichzelf al een drukkend effect heeft op uw axis. Daarnaast is niet alleen HCG verantwoordelijk voor uw testosteronproductie.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Vind het erg interresant om allemaal te lezen snuff, een vraagje de laatste posts van je worden telkens vijandigger/aggresieve, waarom iedereen probeert toch te leren?
                    Oh dat is meer iets tussen SS en mij. Ik vind hem een eikel en vice versa (zacht uitgedrukt). Dan is er vanzelf een korter lontje.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Vind het erg interresant om allemaal te lezen snuff, een vraagje de laatste posts van je worden telkens vijandigger/aggresieve, waarom iedereen probeert toch te leren?
                      Ik denk dat je daar fout zit kerel, ik ben totaal niet aggressief.
                      Ik ben gewoon een toreador.

Comment

Daarom start je ook meteen met toediening van HCG om het krimpen tegen te gaan. Je ballen blijven vanaf het begin tot het eind op maat en actief.

FF off-topic. Vind dat je een hele mooie avatar hebt nu bro.
                        Maarre, had je een moddergevecht ofzo want je zit er helemaal onder man.
                        Thnx bro, dat is de enige en echte snipke, pure definitie, kanonskogels als schouders, ballen van biceps en hier en daar een tattoetje

Beetje dikke nek maar kom, iemand moet het zeggen he

Grtz
                        stil growing

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          HCG gaat uw axis niet laten draaien. Vergeet niet dat testosteron ook op zichzelf al een drukkend effect heeft op uw axis. Daarnaast is niet alleen HCG verantwoordelijk voor uw testosteronproductie.
                          Ik dacht het FSH-hormoon ook.
                          Weet je wat het is Atta, de voornaamste reden voor de research was om erachter te komen of HCG nadelig effect op spiergroei heeft, dat heeft het niet.
                          Ik ben geen professor zoals sommigen hier voordoen dus kan niet op alles een antwoord geven.
                          Ben ook nog steeds lerende.

Comment

• Ik zei ook niks over dat HCG je spiermassa negatief beïnvloed of niet he, ik ga in op andere punten die ik twijfelachtig acht.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik zei ook niks over dat HCG je spiermassa negatief beïnvloed of niet he, ik ga in op andere punten die ik twijfelachtig acht.
                              En dat is alleen maar goed, want zo leren we van elkaar.
                              Heb wat ik heb vergaard ook alleen maar van sites, dus zullen er best wel wat kanttekeningen aan zitten.
                              Voor de vraag of HCG spiermassa negatief beinvloed heb ik een topic geopend. (UK-Muscle)

Comment

• Ik denk dat je het punt over meer beharing tijdens gebruik van HCG kunt schrappen.
                                Dit behoort in de categorie klantenlokkers voor het kopen van HCG.
                                Ik kan niets vinden wat met zekerheid zegt dat het daadwerkelijk waar is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X