Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moet alleen iets mee nemen waarmee ik hem aan zijn stoel kan vastnagelen anders gaat hij misschien nog mee lopen doen. zie het al voor me dat er een paar gasten het conan's wheel niet van de grond krijgen en Ruud uit het publiek op staat en zelf even rondje er mee gaat lopen :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      moet alleen iets mee nemen waarmee ik hem aan zijn stoel kan vastnagelen anders gaat hij misschien nog mee lopen doen. zie het al voor me dat er een paar gasten het conan's wheel niet van de grond krijgen en Ruud uit het publiek op staat en zelf even rondje er mee gaat lopen :P
      Hehehehe, nou ben benieuwd of hij er ook bij is dan, moet je maar gelijk ff een foto maken he.

Comment

Ruud heeft zo zijn redenen. Ik zie hem in April op het NCC
        Jazeker zal hij daar zijn, hij vroeg al of ik ook meeging.
        Mijn bf? Net boven 10%.
        Ik had zelf hoger geschat, kun je zien toen ik mij voorstelde. Ik dacht tussen 13 en 14%.

Comment

• Foto's, foto's, foto's, wij willen foto's!!!!!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Foto's, foto's, foto's, wij willen foto's!!!!!
            Je denkt zeker dat ik net zo groot ben als Ruud?
            Haha daar pas ik 2x in man. Zijn onderarm is al groter en voller dan mijn bovenarm.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Je denkt zeker dat ik net zo groot ben als Ruud?
              Haha daar pas ik 2x in man. Zijn onderarm is al groter en voller dan mijn bovenarm.

Comment

Jazeker zal hij daar zijn, hij vroeg al of ik ook meeging.
                Hoe meer support, hoe beter
                Van de week wat leggings en kort broekje kopen hehe.
                Last edited by Falstyr; 19-02-2010, 13:49.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Wij? Ik zie alleen jou er om vragen.
                  Val je op oude mannetjes dan
                  Maar als je er op staat wil ik het wel doen hoor.
                  Moet je me even vertellen hoe ik ze van webcam naar een ander folder verzet.
                  Was er mee bezig gisteren, maar kan ze niet copieren uit de folder waar hij dan inkomt, om hem hierheen te krijgen.

Comment

• Wel geen foto's van Ruud, want dat wil hij niet om persoonlijke redenen.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• hmmm....
                      Je hebt "reageren". Dan kun je tekst typen. Als je verder naar beneden gaat op die pagina heb je knop met Bijlagen. Daar klik je dan op. Dan kun je naar de plek op je computer gaan en de foto kiezen. Achter die regel zie je dan Uploaden die je moet klikken. Onderaan de pagina sluiten. Dan ben je op de normale pagina waar je de tekst kan typen en reactie kunt reageren om af te ronden.

Comment

• Wij Ook!
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hmmm....
                          Je hebt "reageren". Dan kun je tekst typen. Als je verder naar beneden gaat op die pagina heb je knop met Bijlagen. Daar klik je dan op. Dan kun je naar de plek op je computer gaan en de foto kiezen. Achter die regel zie je dan Uploaden die je moet klikken. Onderaan de pagina sluiten. Dan ben je op de normale pagina waar je de tekst kan typen en reactie kunt reageren om af te ronden.
                          OK dank je ik zal mijn best doen.

Comment

• Back/Biceps dag vandaag.
                            Het ging vrij goed alleen zaten mijn biceps na 1 oefening echt helemaal vol waardoor de tweede oefening gewoon kut ging. Derde oefening ging dan wel weer goed.

Hier mijn schema:

Back:

Cable Close Grip Pulldown 4x10:
                            20x30kg
                            80, 85, 90, 95x7reps kg PR

Dumbbell Bent-over Row 4x12:
                            32, 32, 32, 32x16reps kg PR

Smith Machine Shrugs 5 sets:
                            40x15reps, 80x15reps, 100x10reps, 120x7reps, 120x7reps kg

Cable Seated Row Close Grip 4x10:
                            100, 130, 160 (1xforced), 160 (2xforced) kg PR

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
                            35, 40, 45, 50x8reps kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
                            15, 20, 25x7reps, 15x12reps kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                            14, 16, 18, 20x8reps kg PR

Genoeg PR-etjes, kracht neemt nog steeds toe.
                            Morgenochtend is het dan zover hehehe, ben heel erg benieuwd of ik die enorme gain van deze week behouden heb en dat mijn taille meevalt.
                            Zou toch wel heel erg lekker wezen wanneer mijn taille zodanig is dat ik weer wat in BF zak, maarja dat weet ik morgen.
                            Laterzzzz.

Comment

hmmm....
                              Ben er mee bezig geweest, maar ik snap er geen sikkepit van.
                              Ik stel de cam scherp, en heeft een helder en scherp beeld. Zet hem vast, zodat hij niet beweegt.
                              Op het moment dat ik afdruk word de afdruk wazig, zelfs zo dat ik mezelf niet eens herken. Maar cambeeld blijft scherp en helder.
                              Kan ik dat verhelpen?
                              Doe ik iets fout?
                              Kutcomputers, o nee, hele nare dingen.

Comment

Wij? Ik zie alleen jou er om vragen.
                                Val je op oude mannetjes dan
                                Maar als je er op staat wil ik het wel doen hoor.
                                Moet je me even vertellen hoe ik ze van webcam naar een ander folder verzet.
                                Was er mee bezig gisteren, maar kan ze niet copieren uit de folder waar hij dan inkomt, om hem hierheen te krijgen.
                                Ik wil die pics idd ook wel zien.
                                Maakt niet uit dat je niet zo groot bent als Ruud verder. Je stats zijn indrukwekkend genoeg.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X