Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Een quickie hehehe.
    lozen die ballen. Moet kunnen hé

Comment

• Hier mijn schema van vandaag:

Legs:

Smith Machine Squats 6x10:
      40x20reps, 80, 120, 160, 190, 40x20 kg PR

Machine Seated Leg Press 4x10:
      30repsx50 kg
      120, 160, 190, 210 kg PR

Leg Extension 4x10:
      50kgx20reps
      80, 85, 90, 105x7reps kg PR

Machine Seated Leg Curl 4x10:
      75, 80, 85 (1xforced), 90 (3xforced) kg PR

Glute Machine 5x10:
      35, 40, 50, 55, 60 kg PR

Calves:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
      65x40reps, 75x40reps, 85, 90 kg PR

Ja, wat kan ik zeggen.
      Niks, tis allemaal goed, mijn kracht is nog steeds groeiende.
      Laterzzzzz.

Comment

• Schouders en abs vandaag gedaan.
        Helaas ondervond ik weer last van het pezen-dilemma, nu was het mijn rechter-arm, tevens speelde mijn rechterschouder ook weer wat op.
        Kan nu wel een dagje rusten, zal mijn rechterarm weer met de voltarol-gel insmeren en een kous eroverheen trekken.
        Afijn, hier mijn schema:

Shoulders

Smith Machine Shoulder Press Front 5x10:
        Loose Bar x 30reps
        40, 50, 60x8reps (fail), 65x7reps (1xforced), 40x13reps kg PR

Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 5x10:
        35, 40, 45x8reps (1xforced), 50x5reps, 30x13reps kg

Cable Front Raise 5x10:
        20, 25, 30, 35, 40x7reps kg PR

Reverse Flyes 4x10:
        12, 12, 14, 16 kg

Abs

Barbell Waist Twist:
        4x100

Machine Abdominal Crunch 4x25:
        65x35reps, 65x30reps, 65x22reps, 65x17reps kg PR

Lying Crunches:
        4x50

Toch weer wat persoonlijke verbeteringen, vooral met de shoulder-press ben ik wel in mijn nopjes, die stond qua progressie de laatste tijd een beetje stil dus was het overstappen naar 65kg natuurlijk hardstikke welkom.
        Toch ben ik weer niet ontevreden.
        Laterzzzzz.

Comment

• Neem even een weekje rust gabber. Je herstelt toch sneller door de kuur, dus je blessure zal waarschijnlijk ook eerder genezen. Daarnaast krijg je nog genoeg groeiprikkel van de zware trainingen nog waar van hersteld moet worden, dus je verliest de facto niks. Zou het echt overwegen, want het wordt steeds minder met je pezen, terwijl je steeds meer ontstekingsremmers gebruikt. Is toch een duidelijk signaal.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• yep een week rust zal je goed doen, ik weet dat het moeilijk is in een kuur maar als je nog wilt genieten van u kuur zal deze week rust goed doen

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Neem even een weekje rust gabber. Je herstelt toch sneller door de kuur, dus je blessure zal waarschijnlijk ook eerder genezen. Daarnaast krijg je nog genoeg groeiprikkel van de zware trainingen nog waar van hersteld moet worden, dus je verliest de facto niks. Zou het echt overwegen, want het wordt steeds minder met je pezen, terwijl je steeds meer ontstekingsremmers gebruikt. Is toch een duidelijk signaal.
              Hm, dit is een moeilijk geval bro.
              Ik voel me niet goed als ik niet ga trainen.
              Ook zit ik op 7000 kcal en ben bang dat wanneer ik niet train ik weleens teveel van het slechte aankom. Tuurlijk kan ik mijn intake verlagen, is niet zo moeilijk daar ik alle schema's van de voorgaande weken nog heb.
              Ik moet zeggen dat het qua ontstekingsremmers enorm meevalt, heb deze week slechts 1x de gel gebruikt en slechts 1x pillen geslikt dus is dat nog niet zo slecht.
              Maar ik weet waar je vandaan komt, ik zal dit dus gaan overwegen.
              Mocht ik geen verandering in verbetering zien zal ik jou wijze raad opvolgen.
              Moet wel zeggen dat vergeleken met de voorgaande weken het een heel stuk beter gaat.
              Let's prey to God it will heel, asap.

Comment

• Niet trainen is geen optie. Wat ik deed was tijdje met lichter gewicht en dan 20reps doen, dan een week 15reps, dan 10reps en dan terug op het oude volume.

Comment

• Ik weet dat het kut voor je is niet trainen.
                  Word een marteling voor je. Ik zal maar doen wat hier word geadviseerd. Straks word het chronisch en dan ben je helemaal de lul.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Niet trainen is geen optie. Wat ik deed was tijdje met lichter gewicht en dan 20reps doen, dan een week 15reps, dan 10reps en dan terug op het oude volume.
                    Hm, dit is zeer zeker een strak plan om over na te denken.
                    Gewoon een weekje lager in gewicht met meer reps.
                    Dat kan zeker doeltreffend zijn.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Ik weet dat het kut voor je is niet trainen.
                      Word een marteling voor je. Ik zal maar doen wat hier word geadviseerd. Straks word het chronisch en dan ben je helemaal de lul.
                      Ja man, daar heb je volkomen gelijk in.
                      Wil het ook weer niet gaan forceren.
                      Denk dat ik eerst de raad van Fal opvolg.
                      Mocht dit geen verbetering opleveren zal ik Gens raad opvolgen, jammer genoeg.

Comment

• zou wel meer dan 1 week met lichter gewicht trainen. Merkte bij mijzelf dat het 3 weken ofzo nodig had exclusief 1 rust week waarna ik met DSO en Ash ging trainen met zware gewichten om PR te zetten.

Comment

• Je kan ook deloaden inderdaad. Niet op je max trainen, maar lichtere gewichten hoog in reps, en dan niet tot fail uiteraard.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Net m'n 14e Test/Tren gezet.
                            Toen ik de naald uit m'n reet haalde kwamen er gelijk een paar druppeltjes bloed uit het prikgaatje, zal onderweg wel een klein bloedvaatje geraakt hebben, tijdens aspireren ging het goed.
                            Echter vielen de druppeltjes op m'n wc-mat, dus die zit nu in de wasmachine.
                            Op zich ging het weer lekker.
                            De helft van mijn kuur zit er nu op qua prikken, nog 7 weken te gaan en dan is Snuff's Second ten einde, ben benieuwd wat het totale plaatje gaat worden.
                            Maar, voorlopig zijn we er nog niet dus knallen met die hap en massawinst boeken.
                            Laterzzzzz.

Comment

• heb vandaag ook geprikt. Vind het wel vaag. Linkerbeen no props, maar rechts begint het steeds gevoeliger te worden en soms lichtelijk pijnlijk. Ik raak niks, maar het is anders dan normaal...gevoeliger en zo. Heb zelf nog 1 flesje Primo en een aangebroken flesje Test te gaan. Denk dat we ongeveer op hetzelfde moment klaar zijn.

Nu lekker chillen en ESPN Classic World Strongest Man kijken in Afrika 2000.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                heb vandaag ook geprikt. Vind het wel vaag. Linkerbeen no props, maar rechts begint het steeds gevoeliger te worden en soms lichtelijk pijnlijk. Ik raak niks, maar het is anders dan normaal...gevoeliger en zo. Heb zelf nog 1 flesje Primo en een aangebroken flesje Test te gaan. Denk dat we ongeveer op hetzelfde moment klaar zijn.

Nu lekker chillen en ESPN Classic World Strongest Man kijken in Afrika 2000.
                                Misschien dat je ongemerkt je spier aanspant.
                                Ik zou dat niet kunnen van die naalden in mijn been steken maarja als je het gewend bent weet je niet beter. Ik hou het wel op die fibre ones van 12mm.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X