Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedemorgen.

Hier mijn stats na bijna 7 weken kuren:

Gewicht: 111,7kg
    Taille: 98cm
    Nek:46,0cm
    BF: 15,6%

Vergeleken met afgelopen zaterdag ben ik 3,8kg aangekomen. Dit is voor mij een mijlpaal, iets wat ik nog niet eerder heb mogen ervaren. Aangezien mijn target 115kg is kom ik toch wel heel dicht daar bij in de buurt, met nog 3 weken test/tren en 4 weken test only te gaan zou ik haast willen zeggen dat het mij gaat lukken. Ik heb zelfs grote hoop dat ik weleens over mijn target heen zou kunen gaan, dat zou helemaal fantastisch wezen. Ik ben dus ook een zeer tevreden man.
    Mijn taille is slecht met 1cm toegenomen, ik wist dat er rond mijn middel wel wat zou gaan veranderen maar die ene centimeter op 3,8kg vind ik geen probleem.
    Nek-omtrek is ook met een halve centimeter toegenomen. Mijn vriendin is daar niet blij mee, ze zegt altijd dat ze geen moeite heeft met meer massa maar een dikke nek houd ze niet van. Nou, die mag ze mooi op de koop toenemen hehehe.
    BF is ietsjes gestegen, namelijk 0,1% maar och ik zit nog zwaar onder de 16% dus zolang ik dat kan aanhouden en ik niet hoger kom dan 18% deze kuur kan ik in mijn derde kuur weer flink knallen daar ik dan niet ga cutten, en hoe dichter ik bij het einde van deze kuur met een lage BF kom, deste groter de kans op nog een bulkkuur wordt.
    Oke, ben dus 3,8kg rijker, hierdoor zal ik weer mijn intake moeten gaan opschroeven, ben er alleen nog niet uit hoe maar daar zal ik vandaag even over gaan prakiseren en vanavond zal ik dan weer bekendmaken op hoeveel ik volgende week ga zitten met natuurlijk de KEV-verhouding.
    Nou, heb genoeg gezegd deze morgen, ik ga m'n ontbijt maken.
    Laterzzzzzz.

Comment

• Lekkere vooruitgang

115 kg moet te doen zijn....tijd genoeg.
      Nog steeds geen sides?

En je vriendin moet inderdaad niet zeuren
      Goed weekend ukkie
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Lekkere vooruitgang

115 kg moet te doen zijn....tijd genoeg.
        Nog steeds geen sides?

En je vriendin moet inderdaad niet zeuren
        Goed weekend ukkie
        Cheers Ash.
        Denk dat die 115kg mij ook wel gaat lukken ja.
        Vriendin moet inderdaad dimmen.

Nee geen sides, zoek alleen op BN conflicten op en kank... op leden, voel me altijd op mijn pik getrapt en discuscieer maar wat in de rondte met een hoop herzenloos gezever, that's all.

Jij ook een goed weekend matey.

Comment

• Wow lekker bezig ik hoop daj je die 115 overstijgt

Comment

• Originally posted by nicolas316 View Post
            Wow lekker bezig ik hoop daj je die 115 overstijgt
            Daar ga ik zeker voor zorgen.
            Mijn plannetje is toch wel aan het eind van het jaar 130kg te wegen.

Comment

• lol jij wilt van de 110 naar de 130kg en ik wil van de 130 naar de 110-120kg. omgekeerde wereld hehe.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                lol jij wilt van de 110 naar de 130kg en ik wil van de 130 naar de 110-120kg. omgekeerde wereld hehe.
                Ik wilde zeggen, geef mij wat jij teveel hebt maar praten we dan over 'spiermassa'?
                Ik ga zo dadelijk even uitrekenen waar ik terecht kom als ik mijn nakuur erop heb zitten + 6 weken total off. Want volgens mij is dat eerder dan augustus, juli denk. Dan die 17 weekse kuur waar ik dus ga proberen me naar die 130kg toe te werken. Het hangt er ook vanaf hoeveel ik ga overhouden na deze cycle.

Comment

• massa is massa :P
                  ik wil gewoon rond de 110-120kg gaan zitten voor een tijdje. Als me lichaam er aan gewend is en er voldoende snelheid mee kan hebben in events...dan gaan we rustig opbouwen naar de 150+

Ben echt heel benieuwd hoe het zal zijn om eind van het jaar te beginnen aan ene kuur die ene jaar gaat duren. Denk je eens in wat je dan kan gainen :O

Comment

massa is massa :P
                    ik wil gewoon rond de 110-120kg gaan zitten voor een tijdje. Als me lichaam er aan gewend is en er voldoende snelheid mee kan hebben in events...dan gaan we rustig opbouwen naar de 150+
                    hehe

Comment

massa is massa :P

Ben echt heel benieuwd hoe het zal zijn om eind van het jaar te beginnen aan ene kuur die ene jaar gaat duren. Denk je eens in wat je dan kan gainen :O
                      Heb jij ook een wietkamer op zolder dan???
                      Bloody hell, ben blij dat ik het geld al heb voor mijn volgende kuur maar ben niet zo rijk dat ik voor een jaartje HGH en alle andere AS kan veroorloven.

Comment

• ik heb 6 extra hypotheken afgesloten :P

Comment

• 130 kg . Dan moet ik nog 39 kg doen. Pfffffff goesting mindert al.
                          Hoop zomer 100 TE hebben.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                            130 kg . Dan moet ik nog 39 kg doen. Pfffffff goesting mindert al.
                            Hoop zomer 100 TE hebben.
                            Ik kom toch wel dicht in de buurt nu.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Ik kom toch wel dicht in de buurt nu.
                              Grmmmmm . LOL

Comment

• Hello.

Zojuist mijn voedingsschema weer aangepast.
                                Aangezien ik behoorlijk wat ben aangekomen afgelopen week is mijn intake aardig opgeschroefd.
                                Ik heb 2 extra oatcakes toegevoegd en verhoog ik mijn whey-proteine inname met 40 gram. Normaal gesproken ging er slechts een kleine hoeveelheid whey door mijn oat-meal, nu zal dat 50 gram worden. Mijn oude whey is zo goed als op dus zal ik maandag met die van Bulk-Powders starten. De voedingswaarden hiervan zijn ook iets beter.
                                Zat ik op een inname van 7086 kcal, start ik vanaf maandag met een inname van 7507 kcal.
                                KEV: 686,9gr. = 44,00%/607,5gr. = 38,91%/266,9gr. = 17,09%

Zoals je ziet ligt mijn eiwit-intake nu boven de 600gr.
                                Ben benieuwd wat het gaat brengen in de 8e week van mijn kuur.
                                Laterzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X