Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by thunder2000 View Post
    is een goede gain snuf.Wanneer stop je?
    Over ruim 6 weken.
    Moet wel zeggen dat zodra ik met anavar start, en dat zal over anderhalve week zijn, ik mijn intake zal verlagen naar 4000 kcal.
    Hierdoor zal het vet ervan af glijden en zal ik waarschijnlijk zakken in mijn overall gain.
    Toch hoop ik aan het eind van de kuur 10 kilo over te houden en te bewaren, maarja, niets is zeker, maar als ik net voor mijn derde kuur 110kg weeg ben ik zeer blij.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Over ruim 6 weken.
      Moet wel zeggen dat zodra ik met anavar start, en dat zal over anderhalve week zijn, ik mijn intake zal verlagen naar 4000 kcal.
      Hierdoor zal het vet ervan af glijden en zal ik waarschijnlijk zakken in mijn overall gain.
      Toch hoop ik aan het eind van de kuur 10 kilo over te houden en te bewaren, maarja, niets is zeker, maar als ik net voor mijn derde kuur 110kg weeg ben ik zeer blij.
      als je 10 kg overhoud dan heb je dat goed gedaan.
      Na die zes weken , hoeveel pauze neem je tussen . korte of lange?

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
        als je 10 kg overhoud dan heb je dat goed gedaan.
        Na die zes weken , hoeveel pauze neem je tussen . korte of lange?
        Na mijn laatste inject zal ik in totaal 12 weken OFF zijn, dat zijn 2 weken om de test uit mijn systeem te krijgen, 4 weken nakuur en 6weken totall off.
        Eind juni start ik dan weer met mijn derde kuur.

Comment

Na mijn laatste inject zal ik in totaal 12 weken OFF zijn, dat zijn 2 weken om de test uit mijn systeem te krijgen, 4 weken nakuur en 6weken totall off.
          Eind juni start ik dan weer met mijn derde kuur.
          ja snuf had een vraagje. je neemt tren hé, maar je neemt ook hcg erlangs, hoeveel, wanneer en waar zet je de hcg en welke naald?
          Wil ook tren na deze kuur.

Comment

• heb nog nooit hcg genomen, vandaar

Comment

• Hm ja, ik ben een apart geval qua HCG.
              Ik injecteer IM met een slin-spuitje 12mm fibernaald in beide benen.
              Ik injecteer elke dag 100 IU. Ik startte de eerste dag van week 2 van mijn kuur en zal op de dag van laatste inject testosteron ook de laatste 100 IU HCG zetten.
              Apart dus haha maar het werkt fantastisch.
              Misschien is het wekelijks zetten van 500 IU met slin-spuitje sub-q misschien een iets betere oplossing voor jou.

Comment

Hm ja, ik ben een apart geval qua HCG.
                Ik injecteer IM met een slin-spuitje 12mm fibernaald in beide benen.
                Ik injecteer elke dag 100 IU. Ik startte de eerste dag van week 2 van mijn kuur en zal op de dag van laatste inject testosteron ook de laatste 100 IU HCG zetten.
                Apart dus haha maar het werkt fantastisch.
                Misschien is het wekelijks zetten van 500 IU met slin-spuitje sub-q misschien een iets betere oplossing voor jou.
                ja, moet al elke keer igf zetten.
                500 iu in de benen met een slin 12mm dan?
                sorry voor die vragen maar wil zeker zijn

Comment

• ho...je zet de hcg in de spier? o.O

ik heb gewoon een slin=spuit en zet wekelijks 500IU. prik in de buik dicht bij de huid oppervlak net zoals bij hgh en prikken maar.

Comment

• ik kan niks zeggen , geen ervaring ermee lol

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      ho...je zet de hcg in de spier? o.O

ik heb gewoon een slin=spuit en zet wekelijks 500IU. prik in de buik dicht bij de huid oppervlak net zoals bij hgh en prikken maar.
                      In de spier kan ook Fal, of wist je dat nog niet.
                      IM of sub-q, beiden geen probleem, allebei goed.
                      En je hoeft met HCG niet dicht bij de huid oppervlak te injecteren, tis geen HGH. Gewoon in je vet, recht erin.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann
                        Hier de bijsluiter van Pregnyl, oftewel HCG.
                        Lees even net onder TOEDIENEN.
                        Interessant. Maar hoe zit dat dan met onderdrukking? Doet HCG dan op haar beurt niet weer de LH productie platgooien uit de hypofyse of kan de hypofyse gewoon niet onderdrukt worden omdat het de moeder de klieren is en aangestuurd word door hersenimpulsen ipv andere hormonen zoals in de noten?

Deze theorie zal wel nergens op slaan natuurlijk. Maar hoe zit het dan echt?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                          Interessant. Maar hoe zit dat dan met onderdrukking? Doet HCG dan op haar beurt niet weer de LH productie platgooien uit de hypofyse of kan de hypofyse gewoon niet onderdrukt worden omdat het de moeder de klieren is en aangestuurd word door hersenimpulsen ipv andere hormonen zoals in de noten?

Deze theorie zal wel nergens op slaan natuurlijk. Maar hoe zit het dan echt?
                          Om natuurlijke testosteron-produktie te laten werken zijn het LH- en FSH-hormoon nodig.
                          Bij hoge testosteronlevels in je lichaam liggen ze dus plat.
                          Echter imiteert HCG het LH-hormoon. Deze geeft signalen aan de leydig-cellen in je ballen om te gaan produceren.
                          Je leydigcellen worden dus actief gehouden door HCG. Ze produceren wel niet daar ook het FSH-hormoon nodig is maar ze liggen niet in een coma. (krimpen van de ballen)
                          Ze zijn als het ware startklaar om weer testosteron te gaan aanmaken.
                          Daarom gaat het herstel dan veel sneller dan wanneer ze in een coma liggen, wanneer je ballen dus als erwten zijn.
                          Last edited by Snuff-Sann; 24-02-2010, 22:16.

Comment

• Beetje lullig van die kerel dat ie het laat afweten. Maar goed misschien had hij er een reden voor, je weet het niet. Misschien had je beter om een gsm nummer kunnen vragen ofzo. Naja, dan weet je dat tenminste wel voor de eventuele volgende keer.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ik heb er heel de dag over lopen piekeren en ben tot het volgende besluit gekomen.
                              Zoals de meesten weten zal ik dus 10 weken lang 400mg Trenbolone gebruiken samen 500mg Testosteron en dat voor 14 weken. De reden hiervoor is om zoveel mogelijk massa te pakken. Dit gaat in combinatie met een hoge voedsel-inname. Mijn onderhoud ligt rond de 5000 kcal en aangezien ik een ecto ben moet ik mijn intake zo drastisch opschroeven wil ik een dusdanige massa opbouwen.
                              Vanaf week 10 zal ik starten met anavar, 50mg per dag tot aan het einde van de kuur. Het opgebouwde vet wil ik hiermee kwijtraken. Hiervoor moet ik dalen in intake en wel onder onderhoud. Dit zal 4000 kcal per dag gaan worden.
                              En dat is het moment waar ik de fout in ga met mijn kuur.
                              Wat was de reden ook alweer voor het nemen van Trenbolone? Juist ja massa.
                              En hoelang zal ik Trenbolone doortrekken? Tot en met week 10.
                              Hoelang na laatste inject blijft Trenbolone werkzaam in je lichaam? 2 Weken.
                              Wanneer start ik met Anavar? Eerste dag week 10.
                              Hm, niet goed gedaan Snuff.
                              Wanneer ik begin week 10 start met mijn Anavar en 3500 calorieen ga dalen met inname zal ik 3 weken Trenbolone teniet doen, althans zal ik niet het uiterste uit mijn kuur halen. Hoe kom ik aan 3 weken Tren? 1 Week 400mg en 2 weken die ik nodig heb om het uit te laten werken, maar nog wel in die 2 weken werkzaam.
                              Hoe kan ik nou zo stom zijn om Tren voor 1 week aan Ana te koppelen?
                              Ik zal dus voor een oplossing moeten zorgen.
                              En dat is waar ik vandaag over na heb lopen denken.
                              En ik ben eruit.
                              Dit is mijn opzet.
                              Ten eerste zal ik de totale haalbare werking van Trenbolone volledig benutten.
                              Hoe? Het nemen van Ana wordt uitgesteld. Huh? Ga je dan in weken minderen? Nee, het blijven gewoon 5 weken op 50mg/d.
                              Maar hoe ga je het dan oplossen?
                              Normaal gesproken loopt de Test tot en met week 14, dit ga ik verlengen met 3 weken, dus zal ik tot en met week 17 500mg/w zetten.
                              Dit brengt wat voordeeltes met zich mee. Ik kan optimaal de werking van Tren benutten, kuur is langer dus is er daardoor ook meer kans op wat meer massa, tussen de kickstart en de Ana zitten nu geen 4 weken maar 7, dit betekent meer rust voor mijn lever eer ik aan de Ana begin.
                              Ik zal dus begin week 13 starten met Ana en dus ook mijn intake verlagen.
                              Over een paar weken bestel ik alvast de Test voor mijn volgende kuur. Ik zal hiervan 5ml overhouden en van wat ik nog thuis heb zal ik ook ietsjes meer dan 1ml behouden, das een totaal van iets meer dan 6ml en dat is precies genoeg om de 3 extra weken mee te overlappen.
                              Hm, denk dat dit de beste oplossing is om mijn kuur wat beter tot z'n recht te brengen.
                              Ik vind die 3 weken langer niet echt iets om wakker van te liggen.
                              Hierdoor zal ik mijn derde kuur niet op 28 juni maar op 19 juli starten.
                              Ben nu al allemaal berekeningen aan het maken voor m'n derde maar dat zal ik in de topic 'testosteron' doen.
                              Laterzzzzz.
                              Last edited by GeneralIx; 25-02-2010, 19:09.

Comment

• Het was een massa kuur en toch zou je al bijgekomen vet willen reduceren met anavar en het verminderen van u intake. Dan heb ik twee vragen waarom moet dat nu direct gebeuren dat vetverlies, waarom laat je u lichaam niet eerst wat wennen aan de toegenomen massa.
                                Als je wilt cutten , doe dat dan in een kuur maar toch niet direct na u massa kuur.

Waarom anavar, bij mijn weten nog altijd geen vetverbrander.

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X