Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Streng???
    Dacht dat je nog steeds bier dronk in het weekend?
    Das niet streng hoor.
    Nope geen alcohol meer voor mij. Ik heb het zo'n beetje verbannen.
    Ik zie iedereen zuipen en ik zit er met mijn glaasje water tussen.
    Is mentaal wel moeilijk moetik zeggen eerst nog

Comment

• Die classieke manier is helemaal niet clasiek, burn the fat feed de muscels vind ik persoonlijk gewoon goed werken. Gewoon kk hard knallen en massa winnen terwel je vet verbrand.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        Yep....
        ???
        Heb jij een betere manier dan Knul?

Comment

• Jeps niet kijken naar hoe anderen het doen maar kijken hoe jij het zelf wil doen en daar alles uit halen, zo lang het dan werkt lijkt het mij geen probleem want het werkt wel degelijk anders was mijn taille ook niet afgenomen met 1 cm over 4 weken tijd. Het is een manier die meer gebruikt word al jaren !!

Comment

• Trouwens zouik wel lager in cals moeten ? Want vanaf volgende week werk ik ook weer, en daarmee verbrand ik nog veel meer, het is een baan waarbij ik de hele dag loop en en de benen ben, zoms zwaar werk maar meestal niet gelukkig.

Comment

???
              Heb jij een betere manier dan Knul?
              Ik was het met je eens hoor dus Yep

Comment

• Jah het gaat sneller het cutten alsik idd 1000 cals onder onderhoud ga eten maar voor mij hoeft het niet zo snel hoor. Ik trek er liever een week of 20 voor uit en berijk dan mijn doel. Ik blijf liever rond de 2500 cals zitten ipv 2000 if zelfs 1500 cals er moet straks namelijk ook nog bij gewerkt worden , en heb niet echt zin om flauw te gaan vallen.

Verder train ik ook veel te veel om nog lager tegaan in cals
                Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 11:38.

Comment

• Paar dingen die ik niet snap:
                  -waarom magere yoghurt en geen complexe carbs in de ochtend? en waarom ZOVEEL whey in 1x?
                  -waarom eigeel weggooien als je daarna cashew noten gaat eten?
                  Groeten

Comment

• In 4 weken had je al best op 15% kunnen zitten.
                    Ga je 20 weken kuren? 20 Weken half werk doen?
                    Denk dat je er op 10% veel woester uit ziet dan op 15% met wat extra massa.

Je moet je niet zo blind staren op advies van atleten en je eigen gezond verstand gebruiken. Niet andermans hersens maar je eigen. Het is makkelijk om als "top atleet" gewoon maar effe iets te zeggen tegen iemand. Hun weten waarschijnlijk niet eens wat je allemaal aan het doen bent.

Maar doe jij maar lekker wat je zelf wilt. Volgende week kom je toch weer aan dat je "toch maar wat dieper in de cals gaat". Net zoals je Dumbell-Bench-flyes.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Weet je dat je je spieren ook moet voeden?
                      Weet je dat je daar energie voor nodig hebt om je spieren te voeden?
                      Maw heb je eiwitten nodig voor herstel en opbouw van je spieren.
                      Maar wat je vergeet is dat je koolhydraten en vetten nodig hebt om die eiwitten om te zetten.
                      Denk dat je met jouw hoeveelheid niet voldoende hebt en verbruik je een hoop met je cardio.
                      Trouwens 1 cm taille-inname op 4 weken is niet veel hoor.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Paar dingen die ik niet snap:
                        -waarom magere yoghurt en geen complexe carbs in de ochtend? en waarom ZOVEEL whey in 1x?
                        -waarom eigeel weggooien als je daarna cashew noten gaat eten?
                        -Magere yoghert omdat sibil dat ook in mijn cut schema deed.
                        -Geen carbs verder in de ochtend omdat ik dan hoger in carbs uitkom.
                        -Zoveel whey in een keer omdat dat mijn eiwitten snel aanvullen en mijn catabole vase smorgens te stoppen.
                        -Eigeel eruit zodat ik meer uit verschillende vet bronnen mijn vetten haal zoals casewnoten. Nu kijrg ik zeg maar vetten binnen uit verschillende bronnen dus ook meer verschillende soorten vetten en meer verschillendevitaminen en mineralen. Afwisseling dus.

Jah jah overal is over nagedacht.
                        Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 11:57.

Comment

Weet je dat je je spieren ook moet voeden?
                          Weet je dat je daar energie voor nodig hebt om je spieren te voeden?
                          Maw heb je eiwitten nodig voor herstel en opbouw van je spieren.
                          Maar wat je vergeet is dat je koolhydraten en vetten nodig hebt om die eiwitten om te zetten.
                          Denk dat je met jouw hoeveelheid niet voldoende hebt en verbruik je een hoop met je cardio.
                          Trouwens 1 cm taille-inname op 4 weken is niet veel hoor.
                          Die crabs eet ik op traininsdagen dan zit ik tegen de 300 gram carb aan.
                          Lol jullie praten een beetje dubbel op.

Eerst moet ik minder eten volgens jullie, dus dat betekend of eiwitten eruit of vetten of carbs.

EN NU ZEG JE DATIK JUIST OVERAL MEER VAN MOET GAN ETEN, DAN KOM IK WEER HOGER UIT IN CALS EIGELIJK TE HOOG OP BULK NIVEAU ZOWAT

Julliezijn echt grappig

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                            In 4 weken had je al best op 15% kunnen zitten.
                            Ga je 20 weken kuren? 20 Weken half werk doen?
                            Denk dat je er op 10% veel woester uit ziet dan op 15% met wat extra massa.

Je moet je niet zo blind staren op advies van atleten en je eigen gezond verstand gebruiken. Niet andermans hersens maar je eigen. Het is makkelijk om als "top atleet" gewoon maar effe iets te zeggen tegen iemand. Hun weten waarschijnlijk niet eens wat je allemaal aan het doen bent.

Maar doe jij maar lekker wat je zelf wilt. Volgende week kom je toch weer aan dat je "toch maar wat dieper in de cals gaat". Net zoals je Dumbell-Bench-flyes.
                            Ik niet blind staren op advies van sibil bedoel je,
                            give me a break. Ik doe het trouwes ook aardig veelop gevoel en hoe er er op ga, dus jah ik vind het zelf zo prima gaan eingelijk, eingelijk beter dan datik had mogen meemaken.

Enneeik ga niet dieper in cals want heb geen zin om daadwerkelijk straks flauw te moeten vallen tijdens mijn zware training sessies en werken volgende week.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                              -Magere yoghert omdat sibil dat ook in mijn cut schema deed.en waarom deed ze dat erin?
                              -Geen carbs verder in de ochtend omdat ik dan hoger in carbs uitkom.
                              Lijkt het je dan niet slimmer om andere carbs te schrappen? Bijv. ipv kwark voor het slapen iets zonder carbs?
                              -Zoveel whey in een keer omdat dat mijn eiwitten snel aanvullen en mijn catabole vase smorgens te stoppen.
                              Dat is alsnog geen antwoord op mijn vraag, de meesten nemen whey voor die reden, maar niet zo'n hoeveelheid.
                              -Eigeel eruit zodat ik meer uit verschillende vet bronnen mijn vetten haal zoals casewnoten. Nu kijrg ik zeg maar vetten binnen uit verschillende bronnen dus ook meer verschillende soorten vetten en meer verschillendevitaminen en mineralen. Afwisseling dus.
                              Dit kan ik nog wel begrijpen, vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde daadwerkelijk is.

Jah jah overal is over nagedacht.
                              zie bovenstaand
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                zie bovenstaand
                                Over die whey omdat ik dan hoger in mijn eiwitten zit ove het algemeen.

Yoghurt om toch wat exra eiwittjes te krijgen zodat ik niet andere dingen hoef te eten waar ik dan weermoeite mee krijg op den duur, mij is geleerd "eet nooit wat je echt niet lust, dan werkt een dieet gewoonweg niet voor langetijd" Vandaar ook die yoghert.

Sorry maarik krijg een beetje het idee dat jullie maar wat roepem, en ok nog een zonder onderbouwing. Ofzieik dit verkeerd, ben hier namelijk niet om te auwehoeren met jullie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X