Kijk als ik nu naar iederen zijn advies moet gaan luisteren heb ik voor iedere dag geloof ik wel een ander voedings schema lol. Dat word me wat te gek eingelijk.
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben hier ook niet om te 'auwehoeren' met je, dat zou ik wel anders aanpakken
Maar dat je moet eten waar je geen problemen mee hebt vind ik ook wel, maar ik vroeg me af waarom yoghurt, omdat bijv. magere kwark al een betere eiwit/kh verhouding heeft.
En het waren vragen he, het was niet: 75GR whey, ben je gek in je hoofd of zo!
Maar sowieso wordt er toch altijd aangeraden om complexe carbs 's ochtends te nemen?Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk ben hier ook niet om te 'auwehoeren' met je, dat zou ik wel anders aanpakken
Maar dat je moet eten waar je geen problemen mee hebt vind ik ook wel, maar ik vroeg me af waarom yoghurt, omdat bijv. magere kwark al een betere eiwit/kh verhouding heeft.
En het waren vragen he, het was niet: 75GR whey, ben je gek in je hoofd of zo!
Maar sowieso wordt er toch altijd aangeraden om complexe carbs 's ochtends te nemen?
Maar ik kan wel mijn avondmaaltijd carbs gaan schrappen en daarvoor smorgens brinta gaan nemen, als datwerkelijk zo veel beter is?
Ik ben er verder mee eens dat kwark beter zal zijn. Ik denk da tik het dan ook ga vervangen voor mgere kwark. Maardan kom ik wel weer hoger in cals it dus zo ik weer carb moeten gaan schrappen. Ik moet dan dus weer ff aan de gang met eetmeter.
Het zijn trouwen max 3 dagen in de week dat ik zo eet, alleen op de niet trainingsdagen. woensdag, zaterdag en zondag
Comment
-
Aardig wat pagina's reacties weer...
Het eetschema wat je gebruikt is best goed. Gebruik het als je basis template en pas alleen de hoeveelheden aan. Doe ik ook met mijn eetschema's. Iedere maaltijd staat wat ik eet en pas dan alleen de hoeveelheden aan. MAAR...dat is een schema als je normaal bezig bent en geen kuur hanteert. Als je gaat cutten met AS ondersteuning kun je rustig tot -60% van je onderhoud gaan zakken zolang je maar aan je eiwitten komt. Je moet niet meteen in week 1 al daar op gaan zitten, maar zak per week 20% in je kcal inname. Zorg alleen op sportdagen dat je wat meer koolhydraten eet zodat je niet als een vaatdoek gaat trainen.
Je moet je doelen beter op orde krijgen. Je kan niet bulken en cutten te gelijk...je geeft aan dat dit een cut-kuur is maar je probeerd er nog bij te bulken...schiet niet op jongen. Ja je kan met AS nog wat massa aanzetten terwijl je vet verbrand. Daarom kun je dus makkelijk 1% vet per week zakken. Dat is iets van halve kilo vet verlies en halve kilo massa winst. Maar dat betekend wel dat je echt moet gaan cutten. Niet halfslachtig doen want daar schiet je niks mee op. Dit is volgens jouw een cut-kuur...ga dan ook cutten. Train hard, behoud massa en zet zelfs nog een beetje aan. Geloof me je verliest vet sneller zo en ziet er gewoon groter uit ook al zou je nog beetje spiermassa verliezen.
Ik durf zelfs te stellen dat je in een cut niks verliest. Verliezen is dat je het niet terug kan krijgen. Maar na een strenge cut heb je 4-6 weken van re-bound waarin je in no-time alle verloren spiermassa in no time weer terug aanzet zonder dat je extra vet erbij krijgt. Sterker nog als je het goed doet lijkt het net alsof je nog meer vet verliest in die 4-6 weken terwijl je alle massa weer terug krijgt. Je moet in die re-bound wel licht boven onderhoud eten dan.
Dus maak je niet zo druk en doe het goed...Burn the fat, feed the muscle moet je volgens mij opnieuw gaan lezen. Je lijkt het niet te begrijpen wat er gezegd wordt. Die auteur beweerd echt niet dat je massa kunt kweken terwijl je vet verliest. Dit kunnen alleen beginners die nauwelijks actieve spiermassa hebben. Iemand die al wat langer sport lukt dat niet tenzij hij AS ondersteuning gebruikt.
Moeite met vast voedsel? Kom op zeg je eet relatief gezien erg weinig. Ga eens 8-9 weken op 5500-6500kcal zitten. Ik heb nu echt een voeding aversie opgelopen. En dat komt eigenlijk best goed van pas in mijn huidige cut, want ik wil niet eens eten. Dus zakken MM's vergrijp ik me gewoon niet aan nu.
Die 1cm verlies in 4 weken is niks in een Cut-kuur die jij beweert te doen. Ik ben in 3 weken bijna 6cm kwijt en ben qua spiermassa nog steeds aan het toe nemen. En ja dat doe ik ook met AS ondersteuning en eet op rustdagen -60% van mijn onderhoud wat ongeveer 1700-2000kcal is. Ben op sportdagen nu gezakt naar een 2500kcal ipv 3500kcal waar mijn onderhoud 4500kcal is. Op rust dagen kun je prima rond de 100gr carbs zitten met op sportdagen rond de 200-250gr. en voor de rest voldoende eiwitten. Vetten kun je in een cut-kuur makkelijker schrappen. 1x in de 2 weken weer even flink bunkeren met kcals gelijk aan je onderhoud en je gaat hard!! Gisteren gejunkt en had ik 10 hot dogs gegeten, ochtend shake, avond shake en tussen door 2 whey shakes. Vanochted weer 1 cm kwijt vergeleken met gisteren.
Qua carbs altijd bij ontbijt, maaltijd voor het sporten, maaltijd na het sporten. Overige maaltijden geen carbs.
Geen idee hoe intens je werk is. Dat moet je gewoon mee nemen in je kcal onderhoud berekening. Vandaar uit kun je verder kijken.Last edited by Falstyr; 20-01-2010, 13:04.
Comment
-
Thnx kijk dit vind ik al een betere reactie waar ik ook echt wat aan heb, dus jij denk dat ik lager moet gaan in cals, iig op die niet trainsdagen zit ik al 500-600 cals onder mijn onderhoud.
Ik moet dus hetzelfde gaan eten op trainnsdagen op den duur, nou dat ga ik dan maar langzaam afbouwen. Dus flikker ik al het brood er eerst uit volgende week op de trainigsdagen. Dat is al weer bijna 500 cals in totaal voor 4 sneetjes brood @75 gram per plakje....
Mijn werk word best intens kan het wel gan vergelijken met cardio alleen dan uren door qwa hartslagverhogingLast edited by LittleMofo; 20-01-2010, 13:10.
Comment
-
op rust dagen heb je wel wat carbs nodig. Zou dan veel groenten eten en eventueel wat brinta/havermout bij het ontbijt. Sportdagen voeg je daar nog rijst aan toe.
In een kuur kun je die -500kcal om te cutten wel vergeten. Je kan veeeeeel dieper gaan. Moet alleen zorgen voor voldoende eiwitten en koolhydraten.
Comment
-
Dus eingelijk moet ik dus zo blijven eten want anders heb ik gewoon weg zowat geen eiwitten en kh's meer in mijn schema zitten ?Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 13:46.
Comment
-
op rustdagen kun je eventueel nog wat vetten wegsnijden. En koolhydraten tot circa 50-100gr zakken.
sportdagen heb je als ruimte...80gr koolhydraten minder. vetten minder.
Dit kun je dan in 1-2 weken doen. Verder valt er weinig weg te snijden.
Comment
-
Zat dat andere log van jouw te lezen. Maar je hebt een erg brak metabolisme. Wat the fuck heb je er mee gedaan man :O
De mijne was ook kut 2-3 jaar terug. Ik at 1200-1400kcal toentertijd en was bang om meer te eten om vet aan te zetten. Al me spiermassa kwijnde weg, maar me vet gelukkig ook. Uiteindelijk had ik schijt er aan en wilde bulken dus ging 2000kcal eten. Ik bleef afvallen...toen 2500-3000-3500...begon eindelijk aan te komen. In die bulk zat ik uiteindelijk na 3-4 maanden op een 3800-4000kcal. Me metabolisme werkte weer. Toen ik terug ging naar 2800-3000 ging het vet weg. Dus ik begrijp je probleem, maar doe er wat mee in de toekomst. Zonder een goed werkend metabolisme wordt het alleen maar lastiger om gains te behalen.
Comment
-
Ik kan ook niet uit gaan van al die kcal berekeningen. In de afgelopen 2-3 jaar ben ik nog geen tegen gekomen die bij mij werkt. Dus het is inderdaad in de praktijk proberen en schatten. Maar een traag metabolisme is normaal bij ons endo's. Maar 2400 is wel erg laag.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostHet hoeft van mij allemaal niet snel te gaan maar wel goed, snel afvallen betekend ook erna weer snel die vet aankomen, langzaam afvallen betekent
minder snel vetaankomen.
Je haalt nu een paar dingen door elkaar. Crashdieet is wat anders dan gewoon sneller afvallen dan je nu doet. Daarnaast heb je niet zomaar een crashdieet.
Als je het snel doet schreeuwen je vetcellen die leeg zijn om vetot te gaan nemen. Dit is wetenschapelijk bewezen.
Ik vind het veel fijner om van 2 walletjes te eten. Massa aankomen en vet verbranden. Niet sis zo heerlijk omjezelf te zien groeien en vet te verliezen.
BF is trouwens al onder de 20% En gewicht is nu 90kg
Gewoon door gewichttraining te blijven doen natuurlijk. Anders pak je geen massa.
Cardio en massa werkt prima mits je een zware ecto bent.
De meeste kuurders doen ook 3 keer per week 30 min cardio er bij, teminste de ervaren bb-ers. Hetbrenkt namelijk nog meer massa als is dat niet merkbaar, Maar je herstel ligt dan hoger.
Originally posted by LittleMofo View PostThnx kijk dit vind ik al een betere reactie waar ik ook echt wat aan heb, dus jij denk dat ik lager moet gaan in cals,"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment