Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik beledig jou niet bro, het is de harde waarheid waar jij niet tegen kan en dan ga je weer janken en zeggen dat ik het bloed onder je nagels vandaan haal, maar ik ben gewoon realistisch.

Ben je trouwens niet snel jarig?

Comment

• Jeps maar ik doe dat allemaal beter nu dus jah je hebt gelijk da tik de eerste 6 jaar vlink verneukt heb.
      Gelukkig heb ik de genen dat als ik het fout doe als nog gein.
      Ik ben idd jarig over 6 dagen. Ik krijg 20 liter synthol voor mijn verjaardag als goed is ?

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
        Jeps maar ik doe dat allemaal beter nu dus jah je hebt gelijk da tik de eerste 6 jaar vlink verneukt heb.
        Gelukkig heb ik de genen dat als ik het fout doe als nog gein.
        Ik ben idd jarig over 6 dagen. Ik krijg 20 liter synthol voor mijn verjaardag als goed is ?
        Ik durf mijn auto erom te verwedden dat jij weer helemaal de fout in gaat tijdens je verjaardag.

Comment

• Ik ga idd een paar biertjes drinken met mijn verjaardag.
          Maar wtf je leeft maar 1 keer en word maar Ă©Ă©n keer 27 jaar.
          Meer dan 4 pintjes gaan er iig niet in max 4 dat is nog prima te doen zonder negatief effect. Ook wel mee maar dan word ik brak de volgende dag.

Comment

• Hopelijk vind je het niet erg als een mens ook een beetje mag leven bij de sport?

Comment

• have fun 4 biertjes gaat een kuur niet verkloten. Elk weekend 4 biertjes is iets anders.
              the one and only tabata overlord

Comment

• - Je hebt een veels te grote bek
                - Je denkt dat je ontzettend wijs bent, maar je hebt alleen maar, of complete onzin of halve waarheden
                - Je bent veels te vroeg begonnen met kuren want je hebt tenslotte maar 70kg vet vrije massa
                - Je denkt niet na voor je wat tiept
                - Zodra het te heet word zeg je maar weer, "ik ga er niet meer op in, ik ben verstandig"
                - Je foto's zijn onduidelijk
                - Je loopt jezelf steeds tegen te spreken
                - Altijd gebruik je excusen als iemand je bekritiseerd
                - Ik word echt af en toe niet meer wijs uit wat je allemaal tiept

Verder ziet het er best goed uit. Denk dat mensen er alleen anders naar kijken naar aanleiding van je additude. Tenminste zo denk ik erover. Vandaar dat je steeds door de kak getrokken word. Beter nadenken gab. En niet steeds al het andere om je heen de schuld geven.

Hele mooie quote die hier van toepassing is:

Mensen wijten wat er van hen is terechtgekomen atijd aan de omstandigheden. De mensen die vooruitkomen in de wereld, zijn zij die op zoek gaan naar de omstandigheden die zij wensen, en die omstandigheden, als zij ze niet kunnen vinden, zelf creeren.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                  have fun 4 biertjes gaat een kuur niet verkloten. Elk weekend 4 biertjes is iets anders.
                  En coke-joints???
                  Vergeet niet dat hij 2 weken geleden ook al '4' biertjes op heeft.
                  En geloof je nu echt dat het 4 biertjes zijn geweest?

Comment

• Kerel....

Ik twijfel er niet aan dat je hard traint en ook vooruitgang boekt, maar het is gewoon je mentaliteit en de manie waarop je post.

Je maakt jezelf gewoon redelijk ongeloofwaardig imo.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Thnx jongens voor alle haat, ik mag jullie ook graag
                      Ik kreeg vandaag te horen dat ik kei en keihard vooruit ga, maar dat zie ik elf niet meer iig.
                      Ik vind het echt super tof hoe jullie reageren, ik ga er nog harder door trainen en nog harder door vooruit.
                      Het zijn idd maar 4 biertjes geweest, en ook al was het meer wat dan nog? Het komt niet via mij in jou'n lichaam geloof ik, dus je zou er geen last van moeen hebben geloof ik, correct me if im wrong ?

Vandaag ook weer wat pr's gezet, merk kat die rotzooi echt begint in te kicken.

Pr's
                      Small grip benchpress 5x80 +5kg
                      Nekpress 6x55kg +5 kg
                      Military press 5x60kg pr +5kg maar er zat nog wel 70kg in als ik niet was begonnen met nekpress

Na dit kuurtje ga ik aan het echte werk. HGH voor een jaar lang en een jaar lang kuren er bij
                      Last edited by LittleMofo; 11-02-2010, 21:02.

Comment

Na dit kuurtje ga ik aan het echte werk. HGH voor een jaar lang en een jaar lang kuren er bij
                        Vooral doen met de levensstijl die jij erop na houd...

Comment

Nope geen alcohol meer voor mij. Ik heb het zo'n beetje verbannen.
                          Ik zie iedereen zuipen en ik zit er met mijn glaasje water tussen.
                          Is mentaal wel moeilijk moetik zeggen eerst nog
                          Wat ben je toch een leugenaar he en erg zwak ook.

Comment

• Ik ben toch niet van plan ouder te worden dan 30,
                            Dman ik moet me toch ff af sjorren op deze reacties, krijg er een mega dick van.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Wat ben je toch een leugenaar he en erg zwak ook.
                            Love u 2 babe, Maak je zelf toch niet zo druk om mij schat.
                            Je bloedruk is al zwaar verhoogd door de tren, staks donder je nog dood neer, dus
                            ik zou me maar niet te druk maken.
                            Last edited by LittleMofo; 11-02-2010, 21:06.

Comment

Ik ben toch niet van plan ouder te worden dan 30,
                              Dman ik moet me toch ff af sjorren op deze reacties, krijg er een mega dick van.
                              ?????
                              Groeten

Comment

• Was een grapje natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X