Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tjah als ik zo'n domme reactie krijg van dat ik niet ouder word dan 50, maak ik een nog domere reactie trug, vrij logies ook, wie mij moet hebben moet ik ook hebben, alsiemand domme grapjesmetmij maakt doeik dat ook.
Konjo
Inderdaad mofo is het al een hele vooruitgang. Nu nog even finetuning en tot slot negeren.
Als jij een biertje wilt drinken dan doe je dat gewoon. Maar als je van te voren weet dat je het eigenlijk niet had moeten doen zou ik niet met een soort van schuldgevoel hier op het forum zetten dat je gedronken hebt want er reageren altijd wel mensen zoals jij dat niet zou willen en dat maakt je nog labieler.
Maar nogmaals: goede vooruitgang hoor en je foto's zien er ook niet verkeerd uit!
Thnx jongens voor alle haat, ik mag jullie ook graag
Ik kreeg vandaag te horen dat ik kei en keihard vooruit ga, maar dat zie ik elf niet meer iig.
Ik vind het echt super tof hoe jullie reageren, ik ga er nog harder door trainen en nog harder door vooruit.
Het zijn idd maar 4 biertjes geweest, en ook al was het meer wat dan nog? Het komt niet via mij in jou'n lichaam geloof ik, dus je zou er geen last van moeen hebben geloof ik, correct me if im wrong ?
Vandaag ook weer wat pr's gezet, merk kat die rotzooi echt begint in te kicken.
Pr's
Small grip benchpress 5x80 +5kg
Nekpress 6x55kg +5 kg
Military press 5x60kg pr +5kg maar er zat nog wel 70kg in als ik niet was begonnen met nekpress
Na dit kuurtje ga ik aan het echte werk. HGH voor een jaar lang en een jaar lang kuren er bij
Ik heb gisteren alle post van jou eens doorgenomen mr Mofo.
En ik moet zeggen na je laatste foto gezien te hebben.
Jij moet je schamen weet je dat?
6 jaar ben je al bezig met knoeien met je eigen lijf.
Jij moet wel rete goede genen hebben meegekregen makker. Anders had je nog niet zover geweest als nu. Heb je enig idee hoeveel moeite anderen moeten doen om de rug te kunnen krijgen die jij met maar wat aankloten hebt gekregen?
2 topics heb ik gezien van je trainingen en wat je nog meer doet.
En dan denk ik. Waar ben jij mee bezig?
Mensen gebruiken spul om zich te verbeteren. Niet voor hun plezier.
Alcohol drinken, ach dat moet wel eens kunnen. Maar niet tijdens gebruik.
Waarmee ben je gestart, met tickels zoals jij dat noemt? Heeft je lever nog niet genoeg te verwerken, dat je hem ook nog in de alcohol moet drenken?
Verbeteren daar doen mensen het voor.
Heb jij het werkelijk nodig? Ik geloof er geen ruk van.
Jij hebt hele goede genen meegekregen zoals ik al zei. Jij had met die genen en 6 jaar trainen plus alle zooi die je al hebt gebruikt al veel verder moeten zijn.
Dan zeg je dat je op de laatste foto 18% vet hebt? Ik geloof er geen snars van omdat ik de vouw plooien onder je borst zie zitten.
Dat vind ik persoonlijk n aanfluiting als je al zolang bezig bent met trainen en gebruik van middelen.
Veel beter maak jij gebruik van wat je van nature al hebt meegekregen.
Maar nee zoals ik lees begin je eerst met rommel en dan ga je kijken wat je aan past. Dan lees ik nog n hele berg flauwekul die je verkoopt als waarheden. adviezen sla je in de wind en weet alles beter denk je. Je deelt adviezen uit aan alles wat oren heeft maar je weet het zelf niet. O ja je brengt mensen in verleiding om aan de Winstrol te beginnen ook als ze daar helemaal niet om vragen. Op je foto zie je er nog helemaal niet zo verkeerd uit. Kun je nagaan wat het had kunnen zijn als je jezelf aan de regels had gehouden. Is het dan werkelijk zo moeilijk om als een sportman te leven? Over een paar dagen ben je jarig en moet je weer drinken? Dat wist je ook voordat je aan spul begon. Je verjaardag is al 26jaar op dezelfde datum neem ik aan?. Daar had je rekening mee kunnen houden. Dan had je na je verjaardag kunnen beginnen. Eeuwig zonde waar je mee doende bent man. Verman jezelf en doe het zoals het hoort. En maak van je lijf iets waar je trots op kunt zijn.
Ook ben je erg kortzichtig en zeg je dat de mensen hier jou haten, waar slaat dat op? Zouden ze jou haten, en dan steeds jou corrigeren in je trainen en gebruik. Daar geloof ik niets van. De mensen hier proberen jou een beetje in het gareel te laten lopen. Zie dat als een bescherming tegen jezelf. Telkens vlieg je op als iemand jou corrigeert. Steek die energie in je trainen. Na 6 jaar ben je nog steeds gevorderde beginner, en nog steeds ben je aan het oefenen met shit. Daar had je allang aan voorbij moeten zijn en moeten weten wat je doet. Wees blij met wat je hebt gekregen en doe je best om een bodybuilder te worden.
Ik vnd het zelf altijd erg moeilijk om te zeggen wat goed werkt, ik geloof zelf gewoon dat alles kan werken. Waarom vind ik het moeilijk, da tis heel makkelij in een week of 10 kun je echt niet zien of je er echt vvm mee hebt gepakt, en omeenschema langer dan 10 weken te doen word me te gek, ik vind het dus best wel knap dat menen daadwerklijk zeker weten hoe een schema doet qwa groei, tenzijn je echt een alf jaar een soort van gelijke maniet gebruikt, dan kun je pas zeggen of iets werkt of niet.
Een kuur en dan trainen kun je het wel zeggenmaar goed ik vind dat een slechte indicatie omdat je al groeid dan als je naar de gewichten kijkt bewijze van.
Het is niet waar wat je zegt.
Je kunt wel degelijk weten of je goed groeit in een 10 weken schema.
En als je een half jaar hetzelfde doet, doe je dat voor de kat zijn trut. Dan had je schema allang weer aangepast moeten zijn.
Groeien als je naar gewichten kijkt? Waar staat dat, wil ik ook wel eens lezen.
Iemand die iets tot zich neemt moet zich nog harder inzetten.
Waarom schrijf je zulke dingen?
Ik ben het er wel mee eens jah knul. Maa rgoed ik wil ook wel een beetje leven naas al het sporten,
Verder beni k het er niet mee eens dat het niet zou kunnen om af en toe een paar biertjes te kunnen drinken tijdens een kuurtje. Ook andere kuurders nemen gewoon hun borrel en biertje op zijn tijd tijdens een kuur. Ik ben er niet voor dat het dan in het zotte moet gaan qwa zuipen, 4 biertjes is zo weining alcohol dat de lever het niet eens opmerkt geloof ik, laat staan er moeite mee krijgen.
Kijk als het nu sterke drank was was ik het er helemaal mee eens geweest maar kom op een paar biertjes? En dan bedoel ik niet een paar hlve liters maar 4 kleine flesjes bier, dit zo zelfs gezond moeten zijn op zijn tijd.
Ik ben verddr echt niet de eenige die het doet tijdens een kuur 9 v/d 10 durft er niet eens voor uit te komen geloof ik vanwege de kritiek maar ik heb daar een beetje shit aan eingelijk, omdat ik 100% zeker
weet dat het best wel mee valt. En ik zeg dat niet alleen ook mede kuurders die al jaren lang ik het vak zitten en dan heb ik het over 10 tallen jaren.
Verder ben ik het er ook mee eens dat ik al die tijd maar wat heb aangekloot, maar dat komt omdat ik er nog niet klaar voor was om ook echt te leven als een bb, ik vind dat veel te zonde van mijn leven, ik maak dan veel te weining mee en heb ik veel minder plezier. Helaas gaat van 2 walletjes eten erg moelijk. Maar goed ik heb het zo wel gedaan, en eingelijk achteraf wou ik best wel at ik dat anders had gedaan iig. Ik neem aan dat jij ook el een wijntje of biertje drinkt tijdens je verjaardag, ook al it je in een kuur?
Bf klot verder wel want het is serieus opgementen met een 4 punt vet meting, die strepen die je ziet komt omdat ik onderuit gezakt heb gezeten. Zoals vandaag heb ik een verjaardag van een goede vriend trouwens, normaal zou ik me knetterlijp zuipen, maa rik ga vanaaf aan de water. Of neem een fles cocacola zero mee voor mezelf.
Ik vnd het zelf altijd erg moeilijk om te zeggen wat goed werkt, ik geloof zelf gewoon dat alles kan werken. Waarom vind ik het moeilijk, da tis heel makkelij in een week of 10 kun je echt niet zien of je er echt vvm mee hebt gepakt, en omeenschema langer dan 10 weken te doen word me te gek, ik vind het dus best wel knap dat menen daadwerklijk zeker weten hoe een schema doet qwa groei, tenzijn je echt een alf jaar een soort van gelijke maniet gebruikt, dan kun je pas zeggen of iets werkt of niet.
Een kuur en dan trainen kun je het wel zeggenmaar goed ik vind dat een slechte indicatie omdat je al groeid dan als je naar de gewichten kijkt bewijze van.
Het is niet waar wat je zegt.
Je kunt wel degelijk weten of je goed groeit in een 10 weken schema.
En als je een half jaar hetzelfde doet, doe je dat voor de kat zijn trut. Dan had je schema allang weer aangepast moeten zijn.
Groeien als je naar gewichten kijkt? Waar staat dat, wil ik ook wel eens lezen.
Iemand die iets tot zich neemt moet zich nog harder inzetten.
Waarom schrijf je zulke dingen?
Alles komt verder wel goed qwa life style alleen bij mij werkt dat niet in een keer,
ik ben daar wat tijd voor nodig, net zo iets als afkicken dat doe je ok niet in een keer. Dast kost ook een aantal maanden
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment