Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hij was gisteren nog on-line maar heeft niets gepost.

Comment

• Wel ironisch hoor!

Als hij post is het 9 van de 10 keer dat mensen zeggen dat hij beter niets kan posten, En nu na 4 dagen gaan mensen hem missen?

Strange world.

Comment

• Er kan ook iets mis zijn toch?
        Je weet dat hij niet zo krap kijkt met middelen die hij gebruikt.
        Hij leeft niet echt naar die middelen ook.
        Eerst post hij werkelijk overal in, nu niets.
        Vandaar dat ik wel een beetje bezorgd ben als hij niets laat horen.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
          Er kan ook iets mis zijn toch?
          Precies, hij kan misschien wel een beetje weird overkomen maar het doet je toch wel aan het denken zetten wanneer hij helemaal niets van zich laat horen. Tevens is het net weekend geweest dus kan er met hem van alles zijn gebeurd. Hij heeft zelf al meerdere keren gezegd dat hij mentaal vrij labiel is.
          Vandaar onze bezorgdheid.

Comment

Er kan ook iets mis zijn toch?
            Ja ben ik het ook wel mee eens hoor! Maar vergeet niet dat we nog carnaval hebben al weet ik niet of ze dat in Beilen vieren.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
              Ja ben ik het ook wel mee eens hoor! Maar vergeet niet dat we nog carnaval hebben al weet ik niet of ze dat in Beilen vieren.
              Niet te weinig.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Niet te weinig.
                Dan heb je grote kans dat hij zich nog wel onder de feestgangers bevind. Zo niet dan hoop ik ook dat er niets ernstigs is gebeurd.

Comment

• Hij is vast gewoon aant tanken met zijn maten in de kroeg. Lekker base pijpje erbij enzo. Niks aan de hand dus.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                    Hij is vast gewoon aant tanken met zijn maten in de kroeg. Lekker base pijpje erbij enzo. Niks aan de hand dus.
                    Heb ook een beetje dat gevoel! haha

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                      Hij is vast gewoon aant tanken met zijn maten in de kroeg. Lekker base pijpje erbij enzo. Niks aan de hand dus.
                      Oooowww de dagelijkse normale dingen die bij het kuren horen?

Comment

Oooowww de dagelijkse normale dingen die bij het kuren horen?
                        Sommige denkens zelfs dat dit een kuur is! haha

Comment

• Als er iets wordt afgeraden tijdens kuren zijn het wel recreatie-drugs.
                          Ten eerste is het niet echt geweldig goed voor je lichaam daar je al AS gebruikt.
                          Ten tweede werkt dit alleen maar roid-rage in de hand, vooral bij iemand als Mofo.

Comment

Ten tweede werkt dit alleen maar roid-rage in de hand, vooral bij iemand als Mofo.
                            Maar als je het bij kleine hoeveelheden AS houd is de kans op roid-rage in eerste instantie toch niet aanwezig? Ik denk dat zoiets pas ontwikkeld na langtijdig kuren!?

Evengoed is het jammer dat mensen een gedrags meta ondergaan door de roids. Is hier niets aan te doen? Of moet je van jezelf al redelijk labiel zijn?

Maar zijn as stiekem ook niet een beetje recreatie-drugs?!

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                              Maar als je het bij kleine hoeveelheden AS houd is de kans op roid-rage in eerste instantie toch niet aanwezig? Ik denk dat zoiets pas ontwikkeld na langtijdig kuren!?

Evengoed is het jammer dat mensen een gedrags meta ondergaan door de roids. Is hier niets aan te doen? Of moet je van jezelf al redelijk labiel zijn?
                              Ik bedoel AS in combinatie met drank en coke ofzo. Mofo is persoonlijk al aardig agressief ingesteld. Door het gebruik van AS samen met vooral drank wordt dat gevoel alleen maar aangewakkerd. Er hoeft er maar 1 een verkeerd woord tegen Mofo te zeggen op zo'n moment en het is raak.

Comment

Ik bedoel AS in combinatie met drank en coke ofzo. Mofo is persoonlijk al aardig agressief ingesteld. Door het gebruik van AS samen met vooral drank wordt dat gevoel alleen maar aangewakkerd. Er hoeft er maar 1 een verkeerd woord tegen Mofo te zeggen op zo'n moment en het is raak.
                                Ja het is niet altijd feest, maar zeg eens eerlijk, zijn er op dit forum niet meer mensen die af en toe reageren als de duivel? En dat zonder AS?

Ik denk als de basis er is voor een sterk wisselend karakter het niet veel uitmaakt of je as met drugs gebruikt. Dat het niet gezond is dat weet ik ook wel maar soms kan zelfs een verkeerd woord al triggeren.

In jouw ogen zal dit komen door de roids maar een sterk wisselens karakter hangt van meer af dan allen de as.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X