Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Ja het is niet altijd feest, maar zeg eens eerlijk, zijn er op dit forum niet meer mensen die af en toe reageren als de duivel? En dat zonder AS?

Ik denk als de basis er is voor een sterk wisselend karakter het niet veel uitmaakt of je as met drugs gebruikt. Dat het niet gezond is dat weet ik ook wel maar soms kan zelfs een verkeerd woord al triggeren.

In jouw ogen zal dit komen door de roids maar een sterk wisselens karakter hangt van meer af dan allen de as.
    Wat is er loos bro?
    Kun je niet lezen?
    Ik zei dus dat Mofo al agressief is ingesteld, dus zonder AS of drugs. Dat dat er al in zit bij hem. Dus misschien kun je je voorstellen hoe groot die agressie kan zijn wanneer hij aan de AS zit in combinatie met evt. andere shit.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wat is er loos bro?
      Kun je niet lezen?
      Ik zei dus dat Mofo al agressief is ingesteld, dus zonder AS of drugs. Dat dat er al in zit bij hem. Dus misschien kun je je voorstellen hoe groot die agressie kan zijn wanneer hij aan de AS zit in combinatie met evt. andere shit.
      temper, temper!

Daar heb ik even over heen gelezen. Kan dat niet gebeuren? Maar zie hoe jezelf reageert? Vragen of ik niet lezen kan? hmmm...

Ik bespeur dan toch enige stress in je toon. Is toch niet nodig!

Comment

temper, temper!

Daar heb ik even over heen gelezen. Kan dat niet gebeuren? Maar zie hoe jezelf reageert? Vragen of ik niet lezen kan? hmmm...

Ik bespeur dan toch enige stress in je toon. Is toch niet nodig!
        Jongen, ik ben as relaxed as I can be.
        Ga nou niet denken ow hij kuurt dus hij heeft dat ook, dan zit je helmaal verkeerd.
        In mijn woorden bespeur je niets van agressie bro.
        Je moet gewoon beter lezen want je krijgt hierdoor een verkeerd beeld van wat ik precies zeg.
        En ik ken jou een klein beetje nu.
        Als Mofo weer online is dan zul je waarschijnlijk weer in zijn holletje kruipen en zeggen:' Hey Mofo, laat ze maar ouwehoeren hoor, die sporen toch niet. Jij doet het hardstikke goed hoor, gewoon doorgaan bro, laat je niet gek maken.'

Comment

• Roid "rage" is afhankelijk van de persoon en hoe hij reageert op een bepaalde stof. Iedere stof heeft een ander effect op je. Zo ben ik doorgaans een stuk opener en relaxter geworden. Zou wat zijn als ik Roid Rage krijg en echt door ga slaan :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Roid "rage" is afhankelijk van de persoon en hoe hij reageert op een bepaalde stof. Iedere stof heeft een ander effect op je. Zo ben ik doorgaans een stuk opener en relaxter geworden. Zou wat zijn als ik Roid Rage krijg en echt door ga slaan :P
            Ja maar jij bent diep van binnen niet agressief ingesteld.
            Jij wilt gewoon dat de buitenwereld jou ziet als een ruige vent, maar inside ben je een zachtaardige gozer. En aangezien AS dit versterkt ben je nu beter te pruimen hehehe.

Comment

En ik ken jou een klein beetje nu.
              Als Mofo weer online is dan zul je waarschijnlijk weer in zijn holletje kruipen en zeggen:' Hey Mofo, laat ze maar ouwehoeren hoor, die sporen toch niet. Jij doet het hardstikke goed hoor, gewoon doorgaan bro, laat je niet gek maken.'
              Je kent me helemaal niet kerel en dat wil ik ook houden zo. En wat betrefd dat holletje, ik denk dat dat jou fantasie is niet de mijne. Terwijl jullie je bezig houden met het de hele tijd maar stoer voordoen het het bekankeren van anderen probeer ik de topics on topic te houden. Daarom zeg ik dat tegen mofo anders heb je weer van die gasten zoals jou die telkens maar doorgaan met het zeiken op, taalfouten van een ander, biergebruik van een ander, agressief gedrag van een ander enz. Mensen die wat willen leren hebben geen behoefte aan dit soort stoer off topic gedrag.

En dat je beledigd bent omdat ik in jouw topic mofo een compliment gaf zal wel niet voor niets zijn. Anders had ik wel de moeite genomen om op jou te reageren maar ik zal het wel niet de moeite waard hebben gevonden.

Zo dan ga meer weer even nadenken over welke shit je nu weer terug gaat posten.

Dus kruip maar weer lekker terug ik je eigen holletje.

Comment

maar inside ben je een zachtaardige gozer.
                Wie kruipt nou wie in zijn holletje!

Comment

Roid "rage" is afhankelijk van de persoon en hoe hij reageert op een bepaalde stof. Iedere stof heeft een ander effect op je. Zo ben ik doorgaans een stuk opener en relaxter geworden. Zou wat zijn als ik Roid Rage krijg en echt door ga slaan :P
                  ben ik met je eens maar denk je niet dat als iemand fel reageert dat het komt doordat je iemand pakt op zijn meest zwakke plek? In dat geval heb ik een overdosis aan roid-rage!

Comment

Wie kruipt nou wie in zijn holletje!
                    Hahahahahaha, je bent ook zo lollig he.
                    Heeft niets met holletje kruipen te maken dude.
                    En, wees blij dat ik jou niet ken.
                    Maar je hebt gelijk, de laatste tijd doe ik teveel aan topic vervuiling.
                    Dus zal hiermee ophouden.

Comment

En, wees blij dat ik jou niet ken.
                      .
                      Want?

Comment

Ja maar jij bent diep van binnen niet agressief ingesteld.
                        Jij wilt gewoon dat de buitenwereld jou ziet als een ruige vent, maar inside ben je een zachtaardige gozer. En aangezien AS dit versterkt ben je nu beter te pruimen hehehe.
                        Er is inderdaad verschil tussen mijn rustig voorkomen en de daadwerkelijke sadistische en aggresieve gedachten waar ik de hele dag mee rond loop. Hier op forum zie je alleen de kant van mijn gedachten en niet hoe ik dagelijks overkom bij anderen. Nu ik stuk opener ben vanwege de AS hoef ik die kant niet meer te onderdrukken waardoor ik naar buiten toe nog rustiger over kom. Andere kant van het verhaal is als je me dan zover krijgt dan is de andere kant ook wat extremer dan normaal. In mijn ogen...ben ik eindelijk zoals ik hoor te zijn...mezelf

Comment

ben ik met je eens maar denk je niet dat als iemand fel reageert dat het komt doordat je iemand pakt op zijn meest zwakke plek? In dat geval heb ik een overdosis aan roid-rage!
                          Dat heeft te maken met iemand zijn eigen persoonlijke zwaktes die hij niet erkent. En als iemand er dan een opmerking over maakt dan kan zo'n persoon er fel op reageren. Niks met AS te maken. Bilo had er wel een handje in om domme opmerkingen te plaatsen en als ik er dan op reageerde claimde hij dat ik Roid Rage had. Daar werd ik dus pissig van. Zulke bekrompen idioterie van anderen is fucking frustrerend en wil je hem een paar tikken geven als poging dat die losse schroefjes misschien per ongeluk weer vast komen te zetten en er wat propere gedachten uit voort zouden komen.

Comment

Er is inderdaad verschil tussen mijn rustig voorkomen en de daadwerkelijke sadistische en aggresieve gedachten waar ik de hele dag mee rond loop. Hier op forum zie je alleen de kant van mijn gedachten en niet hoe ik dagelijks overkom bij anderen. Nu ik stuk opener ben vanwege de AS hoef ik die kant niet meer te onderdrukken waardoor ik naar buiten toe nog rustiger over kom. Andere kant van het verhaal is als je me dan zover krijgt dan is de andere kant ook wat extremer dan normaal. In mijn ogen...ben ik eindelijk zoals ik hoor te zijn...mezelf
                            Beter man!

Comment

Bilo had er wel een handje in om domme opmerkingen te plaatsen en als ik er dan op reageerde claimde hij dat ik Roid Rage had. Daar werd ik dus pissig van. Zulke bekrompen idioterie van anderen is fucking frustrerend en wil je hem een paar tikken geven als poging dat die losse schroefjes misschien per ongeluk weer vast komen te zetten en er wat propere gedachten uit voort zouden komen.
                              Kijk en dat is dus wat ik bedoel!. Als je iets zegt tegen iemand wat nergens op slaat maar je daar toch mee doorblijft gaan dan slaat diegene gewoon een keer op tilt.

Ik heb dat dus nu ook met de reacties van snuf. Ik gebruik geen AS maar ben vanmijzelf best wel een opvliegerigtype. Toch onderdruk ik dat zoveel mogelijk. Maar als mij dan gezegd word dat ik zijn hol moet kruipen dan word ik pist.

Ik kruip niemand in zijn hol. Ik heb niets met mofo maar ook niets tegen hem. Als ik dan iets wil zeggen over zijn fysiek dan doe ik dat en das geen slijmerij of holkruiperij.

Comment

Dat heeft te maken met iemand zijn eigen persoonlijke zwaktes die hij niet erkent. En als iemand er dan een opmerking over maakt dan kan zo'n persoon er fel op reageren. Niks met AS te maken. Bilo had er wel een handje in om domme opmerkingen te plaatsen en als ik er dan op reageerde claimde hij dat ik Roid Rage had. Daar werd ik dus pissig van. Zulke bekrompen idioterie van anderen is fucking frustrerend en wil je hem een paar tikken geven als poging dat die losse schroefjes misschien per ongeluk weer vast komen te zetten en er wat propere gedachten uit voort zouden komen.
                                Precies Fal.
                                Zoiets had ik net ook.
                                Mensen hebben zo'n verkeerd beeld van AS-gebruikers. Die denken op voorhand al dat je agressief bent. Het enige wat ze niet vatten is dat wanneer je niet agressief bent ingesteld je ook niet agressief zult zijn tijdens het kuren. En bekrompen idioterie is inderdaad frustrerend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X