Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben trouwens gisteren licht gewond geraakt bij de trainin, ook wel mijn eigen fout, maa rik liet me iig niet kennen, ik kreeg er eenenorme krachtboost door, maar flikkerderwel de schijven overal heen.

Ik leunde op een apparaat waar je extra gewichten boven op kan leggen omdat 120kg steekgewichten niet genoeg was had ik er eerst één chromen schijf van 25kg op gelegd, dit was niet genoeg dus
    pakte ik nog een chromen schijf van 25kg, ik leunde met mijn buik een beetje over de schijf die er al op lag, de 2e schijf van 25 kg wil ik erboven op leggen, maar donderde uit mijn handen, dus het randje van mijn buik zat er tussen, en die 25 kg schijf die donderde, metmijn buik ertussen boven op die andere 25kg schijf, nu heb ik dus één grote knijpblaar dik 2 cm op mijn buik.

Comment

• ik zou euthanasie aanvragen.
      the one and only tabata overlord

Comment

• Waar baser jij dat op als ik vragen mag? euthanasi is voor mesnen die levensmoe zijn op hoge leeftijd, deze mogen in sommige gevallen euthanasi plegen, mits de fam het er mee eens is. Ik ben zelf inet oud en levens moe, kern gezond en gelukkig.

Comment

• Luppert, wat Genjuro bedoelt is dat je nogal overdrijft.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Waar mee, kan daar totaal niet inkomen?
            Met een beetje extra tekst er bij zal ik het eventuueel kunnen begrijpen,
            nu weet ik niet wat hij pressies bedoeld, of juist niet bedoeld.
            Ik kan hier niets mee zeg maar.

Comment

• Ik nap het al, die 2 schijven die opelkaar vallen van 25kg per stuk met een stuk buik er tussen?
              Nou overkom het je maar, voel namelijk net zo alsof je met een hamer op je duim slaat alleen dan nog erger want het is veel zwaarder. en tussen de val zat zi'n 20 cm

Comment

• Je zegt dat je licht gewond bent, klinkt nogal groots.
                Een klein blaartje is peanuts, net zoiets als een schaafwond, of een papercut.
                Go heavy or go home!

Comment

• Ik had beter kunnen zeggen een lichte verwonding dan. Lol ik snap het nu.
                  Maar als ik met mijn kop tegen een vooruit aan zou komen en er door heen zo gaan en allemaal hegtingen in mijn kop heb boven op 12 stuks (wat ik een keer heb gehad) zeg ik ook een licht gerwond. En train
                  ook gewoon door die dag als er wat op het progamma staat. Kleinzerig ben ik iig niet.

Ik niep het pas zwaar gewond als ik wat moet missen van mijn lichaam of dat he dusdanig is dat ik aan de beademing moet en hardlong machine.

Comment

• YouTube - Epic Facepalm Compilation ULTIMATE EDITION COMPLETE
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik vind één ding wel iritant, iedereen loopt me nu te vragen hoe ik het allemaal doe, ze vinden het maar raar dat ik droger word en ook veel meer spiermassa nu heb. Ik zeg maar dat ik goed eet, en dat doe ik ook, ik maak maar als excuus dat het daar aan ligt, want 1 van de 25 leden houden zich aan een eiwit rijk dieet wat een beetje gericht is op bb en het ook vol houd. Ik vind het maar kut om te liegen want ik heb liever niet dat een paar personen het daar te weten komen. Maa rgoed achter mijn rug om hoor ik al af en toe dingen op waaien van anabolen gebruik. Ik loop er dan ook meestal ff naar toe om te vragen f het over mij ging, en dan zeg ik dat ik er niet van hou dat er iets over mij gezegt word achter mijn rug om, en dan hoor je ze ook niet weer. Dit vind ik nu wel een beetjeeen nadeel worden, want het voeld alsof ik echt aan het cheaten ben.
                      Maar goed ik ben er zelf ook veel meer en beter mee bezig dan de rest van de mensen in de gym. 75% kloot altijd maar wat aan geloof ik, ik weet het wel zeker want zie het zelf.

Comment

• Zeg je iets van toewijding ofzo. Elke dag goed eten etc.
                        Go heavy or go home!

Comment

• Ik vind het wel een vorm val liegen, maar goed, ik ga het er maar niet open en bload er over hebben, die tijd heb ik wel gehad. Ik kan natuurlijk zeggen door eerder bebruik van hormonen ofzo. Zij weten het verschil niet tussen hormonen en anabolen, hormonen klinkt beter bij hun in de oren.

Comment

• Gewoon niks zeggen, wat geeft het voor voordelen om dat te zeggen?
                            Groeten

Comment

• Een stukje eerlijkheid, wat voor mij belangrijk is, verder hun geen valse hoop geven, want zo snel groeit geen enkele naturelzlefs niet in het begin met een dikke bulk. Ik word nu de buffel van Beilen genoemd. Maar ga hier tijdelijk weg te wonen uit NL over een poosje, ik ga de rust opzoeken en mischien wel voor een jaar lang. Ik blijf er wel trainen maar denk wel dat ik anders zal moeten eten. Maar zo ver is het nog niet.

Comment

• Dag troela, je moet Gen ook niet lopen uitlokken he, was niet echt een slimme zet.
                                Denk dat hij jouw al genoeg space gegeven heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X