Begin met normale. eventueel nog stiff legged er na. om de 4-5 weken andere variant gebruiken.
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostBegin met normale. eventueel nog stiff legged er na. om de 4-5 weken andere variant gebruiken.
Ik weet , veel domme vragen.
Wist dat jij ze ging beantwoorden, hoopte het ook
Comment
-
ik heb aanleg op de squat en klein beetje op de deadlift. ik heb geen aanleg op de bench dus die pak ik strikter aan. Dus...als ik 4x in de week train is het als volgt:
dag 1 squat en stiff legged deadlift en assists zoals nog een quad/hamstring/core oefening
dag 2 bench en assists als incline bench en close grip bench.
dag 3 dead en stiff legged deads, bent over rows en face pulls
dag 4 bench en assists als incline bench en close grip bench.
maar soms heb ik periodes dat ik 4-5 weken 2x in de week squat en 2x bench. en dan 4-5 weken 2x in de week deadlift en 2x bench.
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View Postben gestopt met d bol
Het werkt maar 1 dag, zo kun je ook alle vocht in 1 dag kwijt zijn.
Heb je rekening gehouden met aanpassen van je voeding?
Elke kilo spiermassa die je aankomt moet je ook voeden. Zo heb je kans dat je het wekelijks moet aanpassen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDaar heb je het.
Het werkt maar 1 dag, zo kun je ook alle vocht in 1 dag kwijt zijn.
Heb je rekening gehouden met aanpassen van je voeding?
Elke kilo spiermassa die je aankomt moet je ook voeden. Zo heb je kans dat je het wekelijks moet aanpassen.
Comment
-
@ Thunder
Gelieve voorts posts te editen indien mogelijk, in plaats van meerdere posts achter elkaar te plaatsen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Niet zo blind staren op gewicht man. Heb je niks aan. Gewoon structureel eten zonder rommel, krijg je de minste schommelingen in gewicht. Nu ineens gaan stouwen heb je vrij weinig aan.
Edit: Ik doel op vocht, maar dat snap je hopelijk wel.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment