GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    je moet niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week ofzo
    Doe ik ook hoor elke dag, denk dat de meesten dat doen.

Comment

• als je zo gevoelig voor schommelingen bent als thunder moet je er gewoon mee kappen anders maak je jezelf onnodig gek

Comment

als je zo gevoelig voor schommelingen bent als thunder moet je er gewoon mee kappen anders maak je jezelf onnodig gek
        Nou, dat zal ook wel weer loslopen hoor.
        Vind het wel wat hebben om te zien hoe mijn lichaam reageert.

Comment

• ja maar jij gaat niet meteen huilen en jezelf vol vreten omdat je 2kg aan vocht bent verloren

Comment

ja maar jij gaat niet meteen huilen en jezelf vol vreten omdat je 2kg aan vocht bent verloren
            IS TOCH een teken dat het me ernstig interreseert

Comment

• Nee het is een teken dat je overdrijft

Comment

• Ja misschien wel , denk wel iedereen die aan het bulken is en 2 kg afvalt dat toch aantrekt. Maar ja zoals je zegt het is ook maar vocht. Maar toch

Och ja , ben ze al bij. Hehehe

Comment

• off topic: waar ik train hangen 2 foto's van Dennis Wolf met personen die trainen bij mij in de gym. Ik vroeg aan iemand wie is die man.
                  Ik gisteren avond gekeken naar filmpjes van hem.
                  Wat een reus . Als die het niet gaat maken, ja , dan weet ik het ook niet meer.
                  Originally posted by thunder2000 View Post
                  Ja misschien wel , denk wel iedereen die aan het bulken is en 2 kg afvalt dat toch aantrekt. Maar ja zoals je zegt het is ook maar vocht. Maar toch

Och ja , ben ze al bij. Hehehe

Comment

• Ik ben wel een fan van die man.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Dinsdag bestel ik de hgh ( worden dan toch de blue tops) . Ook de insuline ga ik dan binnen krijgen.
                      Zijn 300 iu (hgh) maar bestel naderhand wel weer bij.
                      Ik ga dan vanaf 18 maart beginnen met 2 iu en zo opbouwend naar 5 iu. 2,5 s morgens en 2,5 in late middag.
                      insuline ook opbouwen smorgens en s avonds.
                      Insuline en igflr3 wissel ik af

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                        Dinsdag bestel ik de hgh ( worden dan toch de blue tops) . Ook de insuline ga ik dan binnen krijgen.
                        Zijn 300 iu (hgh) maar bestel naderhand wel weer bij.
                        Ik ga dan vanaf 18 maart beginnen met 2 iu en zo opbouwend naar 5 iu. 2,5 s morgens en 2,5 in late middag.
                        insuline ook opbouwen smorgens en s avonds.
                        Insuline en igflr3 wissel ik af
                        Allemachtig man, je bent nogal wat van plan.
                        Maar is dat niet dubbel op dan, insuline en IGF?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Allemachtig man, je bent nogal wat van plan.
                          Maar is dat niet dubbel op dan, insuline en IGF?
                          4 weken wisselend

Comment

• Als het goed is kom je na het lezen van de verschillende FAQ's over HGH, IGF-1 en Insuline vast tot de conclusie dat ze alle drie elkaar aanvullen.

Daarom hierbij allereerst een "licht" voorbeeld schema ze te combineren.
                            Hierna volgt de combinatie met de burst theorie met 1 maand on 1 maand off in hoge doseringen.

HGH/IGF-1/INSULINE "NORMAAL"

In het kort:
                            Week 1 tot 20-30-40(etc) 5 i.u. HGH 5/2
                            Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35) IGF-1 50-120 MCG ED
                            Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40) INSULINE 8-10 IU alleen PWO

HGH

Ik heb gekozen in dit voorbeeld voor 5 i.u. per dag omdat dit voor de meeste genoeg vooruitgang zal opleveren en ook nog betaalbaar is ook.
                            Ik denk dat de meesten van ons zullen kiezen voor de 5/2 methode, met eventueel de eerste X aantal weken wel ED.

De injectie tijdenm van de HGH geven de natuurlijk HGH aanmaak de ruimte om zijn werk te doen (zie HGH FAQ)

Week 1 tot 20-30-40(etc)

Tijdens IGF-1 weken:
                            HGH 2-3 i.u. in de morgen direct na opstaan
                            Optioneel
                            HGH 2-3 i.u. eind van de middag / direct voor trainen
                            (ben uitgegaan van 's avond na het eten trainen, rond 1900)

De reden dat de 2e shot HGH optioneel is omdat je tijdens de IGF-1 weken dus al genoeg IGF-1 binnen krijgt.
                            Dus zou je in theorie minder HGH nodig hebben voor dezelfde IGF-1 niveau's

Tijdens Insuline weken:

IGF-1

Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35)

Dosering tussen de 50 en 120 MCG

Bij doseringen tussen 50 en 80 MCG

Workout dagen:
                            50-80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)

None workout dagen:
                            Dosering verdelen over de dag in 2 injecties:
                            Ochtend en eind middag

Bij doseringen tussen 80 en 120 MCG

Workout dagen:
                            80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
                            40 MCG in de ochtend

None workout dagen:
                            Dosering verdelen over de dag in 2-3 injecties

Waarom intramusculair PWO?
                            Tijdens het trainen stijgt de IGF-1 receptor gevoeligheid, daarom zal bij lokale intramusculaire injecties in de getrainde spier IGF-1 beter worden opgenomen.

INSULINE

Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40)

Humalog – Alleen op workout dagen!

PWO:
                            8 - 10 IU ’ s Insuline direct na workout bij voorkeur intramusculair (sneller uit je syteem en minder risico)

DENK AAN JE PWO INSULINE VOEDING (zie INSULINE FAQ)

T-4

Week 1 tot 20-30-40(etc)

100-200 MCG T-4 elke dag of alleen op HGH dagen (bij 5/2 schema) __________________
                            God made man. Man made Fina. Fina makes god?

God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God!

Comment

• Als het goed is kom je na het lezen van de verschillende FAQ's over HGH, IGF-1 en Insuline vast tot de conclusie dat ze alle drie elkaar aanvullen.

Daarom hierbij allereerst een "licht" voorbeeld schema ze te combineren.
                              Hierna volgt de combinatie met de burst theorie met 1 maand on 1 maand off in hoge doseringen.

HGH/IGF-1/INSULINE "NORMAAL"

In het kort:
                              Week 1 tot 20-30-40(etc) 5 i.u. HGH 5/2
                              Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35) IGF-1 50-120 MCG ED
                              Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40) INSULINE 8-10 IU alleen PWO

HGH

Ik heb gekozen in dit voorbeeld voor 5 i.u. per dag omdat dit voor de meeste genoeg vooruitgang zal opleveren en ook nog betaalbaar is ook.
                              Ik denk dat de meesten van ons zullen kiezen voor de 5/2 methode, met eventueel de eerste X aantal weken wel ED.

De injectie tijdenm van de HGH geven de natuurlijk HGH aanmaak de ruimte om zijn werk te doen (zie HGH FAQ)

Week 1 tot 20-30-40(etc)

Tijdens IGF-1 weken:
                              Optioneel
                              (ben uitgegaan van 's avond na het eten trainen, rond 1900)

De reden dat de 2e shot HGH optioneel is omdat je tijdens de IGF-1 weken dus al genoeg IGF-1 binnen krijgt.
                              Dus zou je in theorie minder HGH nodig hebben voor dezelfde IGF-1 niveau's

Tijdens Insuline weken:

IGF-1

Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35)

Dosering tussen de 50 en 120 MCG

Bij doseringen tussen 50 en 80 MCG

Workout dagen:
                              50-80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)

None workout dagen:
                              Dosering verdelen over de dag in 2 injecties:
                              Ochtend en eind middag

Bij doseringen tussen 80 en 120 MCG

Workout dagen:
                              80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
                              40 MCG in de ochtend

None workout dagen:
                              Dosering verdelen over de dag in 2-3 injecties

Waarom intramusculair PWO?
                              Tijdens het trainen stijgt de IGF-1 receptor gevoeligheid, daarom zal bij lokale intramusculaire injecties in de getrainde spier IGF-1 beter worden opgenomen.

INSULINE

Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40)

Humalog – Alleen op workout dagen!

PWO:
                              8 - 10 IU ’ s Insuline direct na workout bij voorkeur intramusculair (sneller uit je syteem en minder risico)

DENK AAN JE PWO INSULINE VOEDING (zie INSULINE FAQ)

T-4

Week 1 tot 20-30-40(etc)

100-200 MCG T-4 elke dag of alleen op HGH dagen (bij 5/2 schema) __________________
                              God made man. Man made Fina. Fina makes god?

God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God!

overgenomen schema

Ga ook de koolhydraat inname verhogen

Zit alleen nog met de t3 of t4 vraag/ meningen zijn wat verdeeld
                              Last edited by thunder2000; 06-03-2010, 15:48.

Comment

• Jij hebt je tenminste ingedekt met je info en het een en ander aan research gedaan.

Mooi stukje, zal ik gelijk ff vastleggen want ik kan dit waarschijnlijk nog wel een keertje gebruiken wanneer mijn tijd voor HGH is aangebroken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X