Originally posted by Falstyr
View Post
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
off topic: waar ik train hangen 2 foto's van Dennis Wolf met personen die trainen bij mij in de gym. Ik vroeg aan iemand wie is die man.
Ik gisteren avond gekeken naar filmpjes van hem.
Wat een reus . Als die het niet gaat maken, ja , dan weet ik het ook niet meer.Originally posted by thunder2000 View PostJa misschien wel , denk wel iedereen die aan het bulken is en 2 kg afvalt dat toch aantrekt. Maar ja zoals je zegt het is ook maar vocht. Maar toch
Och ja , ben ze al bij. Hehehe
Comment
-
Dinsdag bestel ik de hgh ( worden dan toch de blue tops) . Ook de insuline ga ik dan binnen krijgen.
Zijn 300 iu (hgh) maar bestel naderhand wel weer bij.
Ik ga dan vanaf 18 maart beginnen met 2 iu en zo opbouwend naar 5 iu. 2,5 s morgens en 2,5 in late middag.
insuline ook opbouwen smorgens en s avonds.
Insuline en igflr3 wissel ik af
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View PostDinsdag bestel ik de hgh ( worden dan toch de blue tops) . Ook de insuline ga ik dan binnen krijgen.
Zijn 300 iu (hgh) maar bestel naderhand wel weer bij.
Ik ga dan vanaf 18 maart beginnen met 2 iu en zo opbouwend naar 5 iu. 2,5 s morgens en 2,5 in late middag.
insuline ook opbouwen smorgens en s avonds.
Insuline en igflr3 wissel ik af
Maar is dat niet dubbel op dan, insuline en IGF?
Comment
-
Als het goed is kom je na het lezen van de verschillende FAQ's over HGH, IGF-1 en Insuline vast tot de conclusie dat ze alle drie elkaar aanvullen.
Daarom hierbij allereerst een "licht" voorbeeld schema ze te combineren.
Hierna volgt de combinatie met de burst theorie met 1 maand on 1 maand off in hoge doseringen.
HGH/IGF-1/INSULINE "NORMAAL"
In het kort:
Week 1 tot 20-30-40(etc) 5 i.u. HGH 5/2
Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35) IGF-1 50-120 MCG ED
Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40) INSULINE 8-10 IU alleen PWO
HGH
Ik heb gekozen in dit voorbeeld voor 5 i.u. per dag omdat dit voor de meeste genoeg vooruitgang zal opleveren en ook nog betaalbaar is ook.
Ik denk dat de meesten van ons zullen kiezen voor de 5/2 methode, met eventueel de eerste X aantal weken wel ED.
De injectie tijdenm van de HGH geven de natuurlijk HGH aanmaak de ruimte om zijn werk te doen (zie HGH FAQ)
Week 1 tot 20-30-40(etc)
Tijdens IGF-1 weken:
HGH 2-3 i.u. in de morgen direct na opstaan
Optioneel
HGH 2-3 i.u. eind van de middag / direct voor trainen
(ben uitgegaan van 's avond na het eten trainen, rond 1900)
De reden dat de 2e shot HGH optioneel is omdat je tijdens de IGF-1 weken dus al genoeg IGF-1 binnen krijgt.
Dus zou je in theorie minder HGH nodig hebben voor dezelfde IGF-1 niveau's
Tijdens Insuline weken:
IGF-1
Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35)
Dosering tussen de 50 en 120 MCG
Bij doseringen tussen 50 en 80 MCG
Workout dagen:
50-80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
None workout dagen:
Dosering verdelen over de dag in 2 injecties:
Ochtend en eind middag
Bij doseringen tussen 80 en 120 MCG
Workout dagen:
80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
40 MCG in de ochtend
None workout dagen:
Dosering verdelen over de dag in 2-3 injecties
Waarom intramusculair PWO?
Tijdens het trainen stijgt de IGF-1 receptor gevoeligheid, daarom zal bij lokale intramusculaire injecties in de getrainde spier IGF-1 beter worden opgenomen.
INSULINE
Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40)
Humalog – Alleen op workout dagen!
PWO:
8 - 10 IU ’ s Insuline direct na workout bij voorkeur intramusculair (sneller uit je syteem en minder risico)
DENK AAN JE PWO INSULINE VOEDING (zie INSULINE FAQ)
T-4
Week 1 tot 20-30-40(etc)
100-200 MCG T-4 elke dag of alleen op HGH dagen (bij 5/2 schema) __________________
God made man. Man made Fina. Fina makes god?
God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God!
Comment
-
Als het goed is kom je na het lezen van de verschillende FAQ's over HGH, IGF-1 en Insuline vast tot de conclusie dat ze alle drie elkaar aanvullen.
Daarom hierbij allereerst een "licht" voorbeeld schema ze te combineren.
Hierna volgt de combinatie met de burst theorie met 1 maand on 1 maand off in hoge doseringen.
HGH/IGF-1/INSULINE "NORMAAL"
In het kort:
Week 1 tot 20-30-40(etc) 5 i.u. HGH 5/2
Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35) IGF-1 50-120 MCG ED
Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40) INSULINE 8-10 IU alleen PWO
HGH
Ik heb gekozen in dit voorbeeld voor 5 i.u. per dag omdat dit voor de meeste genoeg vooruitgang zal opleveren en ook nog betaalbaar is ook.
Ik denk dat de meesten van ons zullen kiezen voor de 5/2 methode, met eventueel de eerste X aantal weken wel ED.
De injectie tijdenm van de HGH geven de natuurlijk HGH aanmaak de ruimte om zijn werk te doen (zie HGH FAQ)
Week 1 tot 20-30-40(etc)
Tijdens IGF-1 weken:
Optioneel
(ben uitgegaan van 's avond na het eten trainen, rond 1900)
De reden dat de 2e shot HGH optioneel is omdat je tijdens de IGF-1 weken dus al genoeg IGF-1 binnen krijgt.
Dus zou je in theorie minder HGH nodig hebben voor dezelfde IGF-1 niveau's
Tijdens Insuline weken:
IGF-1
Weken 1-5, 11-15, (21-25) (31-35)
Dosering tussen de 50 en 120 MCG
Bij doseringen tussen 50 en 80 MCG
Workout dagen:
50-80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
None workout dagen:
Dosering verdelen over de dag in 2 injecties:
Ochtend en eind middag
Bij doseringen tussen 80 en 120 MCG
Workout dagen:
80 MCG PWO intramusculair in de getrainde spier of subcutaan (intramusculair geprefereert)
40 MCG in de ochtend
None workout dagen:
Dosering verdelen over de dag in 2-3 injecties
Waarom intramusculair PWO?
Tijdens het trainen stijgt de IGF-1 receptor gevoeligheid, daarom zal bij lokale intramusculaire injecties in de getrainde spier IGF-1 beter worden opgenomen.
INSULINE
Weken 6-10, 16-20, (26-30) (36-40)
Humalog – Alleen op workout dagen!
PWO:
8 - 10 IU ’ s Insuline direct na workout bij voorkeur intramusculair (sneller uit je syteem en minder risico)
DENK AAN JE PWO INSULINE VOEDING (zie INSULINE FAQ)
T-4
Week 1 tot 20-30-40(etc)
100-200 MCG T-4 elke dag of alleen op HGH dagen (bij 5/2 schema) __________________
God made man. Man made Fina. Fina makes god?
God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God!
overgenomen schema
Ga ook de koolhydraat inname verhogen
Zit alleen nog met de t3 of t4 vraag/ meningen zijn wat verdeeldLast edited by thunder2000; 06-03-2010, 15:48.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment