Goed possel.
1ste serieuze kuur
Collapse
X
-
Originally posted by Kraakerd View Postkunnen jullie uitleggen wat er in die genoemde kuren zit en wat het met je lichaam doet
Thnx
gr. KraaKerd
Is goed bedoeld gast. Houd je buiten aas threats.. iedereen weet wat de gevolgen zijn. Intresse my fat ass.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postdeca weg laten test naar 500 p/w mooi kuurtje heb je dan
Ik ken een jongen die ook als eerste kuur 500mg/w zette en een d-bol als kickstart had.
Krijgt die kerel toch op een gegeven moment enorme gevoelige tepels en knijpt hem vervolgens, maw scheet hij een beetje in zijn lorre.
Gauw nolva genomen en toen ging het wel weer.
Klinkt je dat bekend in de oren bro?
Kijk, dat willen we dus niet.
Denk dat TS ons dan als hoofdschuldigen zal aanwijzen.
En daar zijn we hier niet voor.
Mochten personen advies willen en een beetje geleid worden in hun kuurplan is het voornaamste om dit zo safe mogelijk te bewandelen.
Vandaar ons advies om met een lage dosis te starten.
Comment
-
Snuff. Je bent er ook pas mee begonnen zie ik. 500mg is perfect. 250mg kan maar mijn voorkeur gaat naar 500. Dat die harde tepels ervan heeft gekregen zegt geen ruk, zou evengoed bij 250mg kunnen gebeuren. De ene is er gevoelig voor de ander is er extra gevoelig voor. Nolva altijd bij de hand en er is niks aan de hand. Laag beginnen hoeft niet perse 250mg pw te zijn.. Een product.. normaal gedoseerd 10-12 weken lang.. dan heb ik het dus gewoon over test e.
250mg test only is ruk.. neem er dan 200mg deca bij .. dan is het een ander verhaal.
Hij heeft al 2 kleine kuurtjes achter de rug.Last edited by Nex-; 04-02-2010, 09:32.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostSnuff. Je bent er ook pas mee begonnen zie ik. 500mg is perfect. 250mg kan maar mijn voorkeur gaat naar 500. Dat die harde tepels ervan heeft gekregen zegt geen ruk, zou evengoed bij 250mg kunnen gebeuren. De ene is er gevoelig voor de ander is er extra gevoelig voor. Nolva altijd bij de hand en er is niks aan de hand. Laag beginnen hoeft niet perse 250mg pw te zijn.. Een product.. normaal gedoseerd 10-12 weken lang.. dan heb ik het dus gewoon over test e.
250mg test only is ruk.. neem er dan 200mg deca bij .. dan is het een ander verhaal.
Hij heeft al 2 kleine kuurtjes achter de rug.
Ja, ben er zelf ook nog niet zo lang mee bezig maar ben al aardig op de hoogte van hoe het op de juiste manier moet.
Wil je niet aanvallen bro maar als je deze topic vanaf het begin leest dan zie je wat mijn voorkeur aan beginnerscycle is.
Ik heb niet gezegd om een test-only kuur te starten.
Dit is mijn voorkeur:
week 1 t/m 4 40 mg d-bol
week 1 t/m 10 200 mg deca
week 1 t/m 12 250 mg test-e
week 15 t/m 18 nakuur (nolva)
Zie je, nu ziet het er al heel anders uit.
En zul het het ook uiteraard met mij eens zijn.
Respekt kerel.
Comment
-
snuff san:
dat is dus precies de eerste kuur die ik voorstelde bij me begin post
waarom gaat jou voorkeur dan naar die kuur uit?
Zit nu zelf toch meer te neigen naar een test only kuur met dboll als kickstart....Of winstrol, aangezien dboll alleen maar vocht is.
Kreeg net een tip trouwens om het met dboll te doen, en aan het einde winstrol te pakken om het vocht kwijt te raken??Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi
Comment
-
knulletje, doe jij op de test e, deca, dboll kuur? of de test e only kuur?
wat betreft de tip die ik kreeg, daar staan niet voor nix 2 vraagtekens achter... Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.
Kijk ik heb me hier best lang ingelezen om tot de test e, deca, dboll kuur te komen. Toen wou ik me gear bestellen, en kreeg ik opeens hele andere adviezen (zoals ik in me begin post vermeldde) en daarom wou ik ff het een en ander van jullie weten. Met al jullie opmerkingen en adviezen kan ik toch wel aannemen dat een test only (met of zonder kickstart) kuurtje het meest word aangeraden als begin kuurtje.Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi
Comment
-
[quote=Anthony;631817]
Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.
quote]
Dit is zo'n verkeerde mening over d-bol.
Het heeft zoveel meer dan winny, is zoveel sterker, werkt zoveel sneller, heeft zoveel meer resultaat en dan ga jij beweren dat je er nix aan hebt omdat het alleen maar vocht vasthoud???
Ik zou maar wat meer over d-bol gaan lezen kerel want je weet er nog niet echt veel over.
Comment
-
ok snuff ik neem t terug en zal iets specifieker zijn. Natuurlijk heb ik ook gelezen/gehoord dat dboll meer krachtiger is, zorgt voor mee toename in gewicht en kracht dan bijv winstrol. Maar omdat ik er weinig tot niet wil inleveren op snelheid en de vocht toename ook wil beperken tot een minimum kies ik voor winstrol.Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi
Comment
-
Originally posted by Anthony View Postok snuff ik neem t terug en zal iets specifieker zijn. Natuurlijk heb ik ook gelezen/gehoord dat dboll meer krachtiger is, zorgt voor mee toename in gewicht en kracht dan bijv winstrol. Maar omdat ik er weinig tot niet wil inleveren op snelheid en de vocht toename ook wil beperken tot een minimum kies ik voor winstrol.
kwam 8kilo aan waarvan 2kilo verloren aan het eind,
het vocht trek aan het eind van je kuur toch weg..
en ik kreeg er echt paarden kracht van, kon de hele wereld aan
ik had van vocht eigenlijk niet veel tot geen last van,
winny en test e vind ik een beetje het tegen overgestelde van elkaar
zou lekker het volgende doen:
week 1tm12 test e 250mg
week 1tm4 d-boll 40mg
week 14tm17 nakuur nolva
Mooi zat voor een eerste kuur
Comment
-
Dit vond ik dus n hele mooie kuur om mee te starten....
Nu heb ik het even gestolen uit Snuff zn reactie, dus n copy...
week 1 t/m 4 40 mg d-bol
week 1 t/m 10 200 mg deca- - - - - - - En als jij bang bent voor vocht, kun je deze nog omruilen voor 200mg Bold
week 1 t/m 12 250 mg test-e
week 15 t/m 18 nakuur (nolva)
Comment
-
Originally posted by Kraakerd View Postkunnen jullie uitleggen wat er in die genoemde kuren zit en wat het met je lichaam doet
Thnx
gr. KraaKerd
Hmmm denk goed na want wat je tot je neemt is niet niks he!
Comment
-
[quote=Snuff-Sann;631825]Originally posted by Anthony View Post
Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.
quote]
Dit is zo'n verkeerde mening over d-bol.
Het heeft zoveel meer dan winny, is zoveel sterker, werkt zoveel sneller, heeft zoveel meer resultaat en dan ga jij beweren dat je er nix aan hebt omdat het alleen maar vocht vasthoud???
Ik zou maar wat meer over d-bol gaan lezen kerel want je weet er nog niet echt veel over.
Ikzou zeggen pak winstrol op 50mg voor een week of 4/6, zelf doeik liever altijd 6, deze keer doe ik dat ook.Last edited by LittleMofo; 05-02-2010, 10:20.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment