1ste serieuze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed possel.

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      kunnen jullie uitleggen wat er in die genoemde kuren zit en wat het met je lichaam doet

Thnx

gr. KraaKerd
      Ga eerst met knikkers spelen. 16 jaar ..
      Is goed bedoeld gast. Houd je buiten aas threats.. iedereen weet wat de gevolgen zijn. Intresse my fat ass.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        deca weg laten test naar 500 p/w mooi kuurtje heb je dan
        Pos, we waren het er al over eens om laag te beginnen omdat hij eerst maar eens moet kijken wat het lichamelijk met hem doet.
        Ik ken een jongen die ook als eerste kuur 500mg/w zette en een d-bol als kickstart had.
        Krijgt die kerel toch op een gegeven moment enorme gevoelige tepels en knijpt hem vervolgens, maw scheet hij een beetje in zijn lorre.
        Gauw nolva genomen en toen ging het wel weer.
        Klinkt je dat bekend in de oren bro?
        Kijk, dat willen we dus niet.
        Denk dat TS ons dan als hoofdschuldigen zal aanwijzen.
        En daar zijn we hier niet voor.
        Mochten personen advies willen en een beetje geleid worden in hun kuurplan is het voornaamste om dit zo safe mogelijk te bewandelen.
        Vandaar ons advies om met een lage dosis te starten.

Comment

Snuff. Je bent er ook pas mee begonnen zie ik. 500mg is perfect. 250mg kan maar mijn voorkeur gaat naar 500. Dat die harde tepels ervan heeft gekregen zegt geen ruk, zou evengoed bij 250mg kunnen gebeuren. De ene is er gevoelig voor de ander is er extra gevoelig voor. Nolva altijd bij de hand en er is niks aan de hand. Laag beginnen hoeft niet perse 250mg pw te zijn.. Een product.. normaal gedoseerd 10-12 weken lang.. dan heb ik het dus gewoon over test e.

250mg test only is ruk.. neem er dan 200mg deca bij .. dan is het een ander verhaal.
          Hij heeft al 2 kleine kuurtjes achter de rug.
          Last edited by Nex-; 04-02-2010, 09:32.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Snuff. Je bent er ook pas mee begonnen zie ik. 500mg is perfect. 250mg kan maar mijn voorkeur gaat naar 500. Dat die harde tepels ervan heeft gekregen zegt geen ruk, zou evengoed bij 250mg kunnen gebeuren. De ene is er gevoelig voor de ander is er extra gevoelig voor. Nolva altijd bij de hand en er is niks aan de hand. Laag beginnen hoeft niet perse 250mg pw te zijn.. Een product.. normaal gedoseerd 10-12 weken lang.. dan heb ik het dus gewoon over test e.

250mg test only is ruk.. neem er dan 200mg deca bij .. dan is het een ander verhaal.
            Hij heeft al 2 kleine kuurtjes achter de rug.
            Hey Nex, hoe istie?
            Ja, ben er zelf ook nog niet zo lang mee bezig maar ben al aardig op de hoogte van hoe het op de juiste manier moet.
            Wil je niet aanvallen bro maar als je deze topic vanaf het begin leest dan zie je wat mijn voorkeur aan beginnerscycle is.
            Ik heb niet gezegd om een test-only kuur te starten.
            Dit is mijn voorkeur:

week 1 t/m 4 40 mg d-bol
            week 1 t/m 10 200 mg deca
            week 1 t/m 12 250 mg test-e
            week 15 t/m 18 nakuur (nolva)

Zie je, nu ziet het er al heel anders uit.
            En zul het het ook uiteraard met mij eens zijn.
            Respekt kerel.

Comment

snuff san:

dat is dus precies de eerste kuur die ik voorstelde bij me begin post
              waarom gaat jou voorkeur dan naar die kuur uit?

Zit nu zelf toch meer te neigen naar een test only kuur met dboll als kickstart....Of winstrol, aangezien dboll alleen maar vocht is.
              Kreeg net een tip trouwens om het met dboll te doen, en aan het einde winstrol te pakken om het vocht kwijt te raken??
              Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

Comment

Dat is nu jammer, je had net zo,n mooi kuurtje om te starten verzonnen... Had ik zelfs respect voor..
                Nu wil je gelijk weer gaan knoeien, met n andere soort erna te gooien met n hele fout idee en bedoeling....
                Vind ik nu...

Comment

Ik ga Knul weer helemaal gelijk geven. Jou eerste kuurplan is een hele mooie.
                  Heb het gevoel dat je niet precies weet wat je wil.
                  In dat geval zou ik nog maar even wachten tot je zeker bent.

Comment

knulletje, doe jij op de test e, deca, dboll kuur? of de test e only kuur?

wat betreft de tip die ik kreeg, daar staan niet voor nix 2 vraagtekens achter... Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.

Kijk ik heb me hier best lang ingelezen om tot de test e, deca, dboll kuur te komen. Toen wou ik me gear bestellen, en kreeg ik opeens hele andere adviezen (zoals ik in me begin post vermeldde) en daarom wou ik ff het een en ander van jullie weten. Met al jullie opmerkingen en adviezen kan ik toch wel aannemen dat een test only (met of zonder kickstart) kuurtje het meest word aangeraden als begin kuurtje.

Comment

[quote=Anthony;631817]

Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.

quote]

Dit is zo'n verkeerde mening over d-bol.
                      Het heeft zoveel meer dan winny, is zoveel sterker, werkt zoveel sneller, heeft zoveel meer resultaat en dan ga jij beweren dat je er nix aan hebt omdat het alleen maar vocht vasthoud???
                      Ik zou maar wat meer over d-bol gaan lezen kerel want je weet er nog niet echt veel over.

Comment

ok snuff ik neem t terug en zal iets specifieker zijn. Natuurlijk heb ik ook gelezen/gehoord dat dboll meer krachtiger is, zorgt voor mee toename in gewicht en kracht dan bijv winstrol. Maar omdat ik er weinig tot niet wil inleveren op snelheid en de vocht toename ook wil beperken tot een minimum kies ik voor winstrol.

Comment

Originally posted by Anthony View Post
                          ok snuff ik neem t terug en zal iets specifieker zijn. Natuurlijk heb ik ook gelezen/gehoord dat dboll meer krachtiger is, zorgt voor mee toename in gewicht en kracht dan bijv winstrol. Maar omdat ik er weinig tot niet wil inleveren op snelheid en de vocht toename ook wil beperken tot een minimum kies ik voor winstrol.
                          Ik heb ooit eens een d-boll kuurtje only gedaan 6weken,
                          kwam 8kilo aan waarvan 2kilo verloren aan het eind,
                          het vocht trek aan het eind van je kuur toch weg..
                          en ik kreeg er echt paarden kracht van, kon de hele wereld aan
                          ik had van vocht eigenlijk niet veel tot geen last van,
                          winny en test e vind ik een beetje het tegen overgestelde van elkaar
                          zou lekker het volgende doen:

week 1tm12 test e 250mg
                          week 1tm4 d-boll 40mg
                          week 14tm17 nakuur nolva

Mooi zat voor een eerste kuur

Comment

Dit vond ik dus n hele mooie kuur om mee te starten....
                            Nu heb ik het even gestolen uit Snuff zn reactie, dus n copy...
                            week 1 t/m 4 40 mg d-bol
                            week 1 t/m 10 200 mg deca- - - - - - - En als jij bang bent voor vocht, kun je deze nog omruilen voor 200mg Bold
                            week 1 t/m 12 250 mg test-e
                            week 15 t/m 18 nakuur (nolva)

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                              kunnen jullie uitleggen wat er in die genoemde kuren zit en wat het met je lichaam doet

Thnx

gr. KraaKerd
                              Kijk en dit vind ik dan weer jammer! je wilt ergens aan beginnen maar weet niet wat erin zit of wat het met je doet? Of lees ik de vraag helemaal verkeerd?

Hmmm denk goed na want wat je tot je neemt is niet niks he!

Comment

[quote=Snuff-Sann;631825]
                                Originally posted by Anthony View Post

Maar zoals ik al zei, van dboll hou je alleen maar vocht vast waar je nix aan hebt, dus wordt de kickstart 4 weken winny.

quote]

Dit is zo'n verkeerde mening over d-bol.
                                Het heeft zoveel meer dan winny, is zoveel sterker, werkt zoveel sneller, heeft zoveel meer resultaat en dan ga jij beweren dat je er nix aan hebt omdat het alleen maar vocht vasthoud???
                                Ik zou maar wat meer over d-bol gaan lezen kerel want je weet er nog niet echt veel over.
                                Werkt zoveel sneller, ik heb jou'n log gevold en zag niet echt een verschil in kracht de eerste weken. Bij mij kickte de winstol al goed in op dag 3 maar goed, je moet dan ook geen 30mg nemen dat is te weining. Dbol is helemaal niet beter dan winstrol wat werking betreft. Wil je keiharde droge massa en snel kracht gainen dan zit je met winstrol goed, maar dan wel tijdens een stack net als d-bol.
                                Ikzou zeggen pak winstrol op 50mg voor een week of 4/6, zelf doeik liever altijd 6, deze keer doe ik dat ook.
                                Last edited by LittleMofo; 05-02-2010, 10:20.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X