Originally posted by GeneralIx
View Post
eindelijk mijn kuur begonnen!!!!!
Collapse
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
-
Zijn meerdere factoren. Genetica--> afgifte ADH. Genetica-->aromatisatie/productie oestrogeen/reactie SHBG. Omgeving-->zoutinname/ koolhydraatinname (complex/simpel). Genetica-->reactie op typen koolhydraten. Omgeving--> plek waar je vocht vast houdt.
Kun je niks zinnigs over zeggen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZijn meerdere factoren. Genetica--> afgifte ADH. Genetica-->aromatisatie/productie oestrogeen/reactie SHBG. Omgeving-->zoutinname/ koolhydraatinname (complex/simpel). Genetica-->reactie op typen koolhydraten. Omgeving--> plek waar je vocht vast houdt.
Kun je niks zinnigs over zeggen.
Das duidelijk Gen!!!!!
Maar het hoeft dus ook niet altijd een vochthoofd te zijn.
Het kan dus ook op andere lichaamsdelen voorkomen, als ik het goed begrijp.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Vanavond zijn borst en triceps aan de beurt.
Ik ga er nog niet vanuit dat ik bijster veel zal merken, maar ergens hoop ik het natuurlijk wel.
Gelukkig kan ik ook melden dat ik nog totaal geen last heb van enige sides.
Heb het weekend enige last gehda van mijn tweede injectie, maar dit is gelukkig ook weer goed weggetrokken.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Waar je vocht vast houdt, kan ik je niet vertellen. Kan inderdaad in je gezicht zijn, maar kan ook voornamelijk op je buik of benen of waar dan ook."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWaar je vocht vast houdt, kan ik je niet vertellen. Kan inderdaad in je gezicht zijn, maar kan ook voornamelijk op je buik of benen of waar dan ook.
Als het zo is, zal het bij mij sowieso de buik worden.
Das een centraal opslagpunt van mijn lichaam.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by sharki View PostHey Ramon,
Merk je al wat van je kuur ?
Kracht, massa ?
Hee kerel,
Ik begin wel wat te merken ja.
Heb f niet gepost, omdat ik geen zin had om iedere te vermelden dat ik weinig voelde, maar nu begin ik het langzaam te merken.
Sowieso gaan de trainingen beter en zwaarder.
Na de training voel ik me enorm hard en vol.
Massatoename merk ik nog niets van, maar dat komt zeker wel.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostHee kerel,
Ik begin wel wat te merken ja.
Heb f niet gepost, omdat ik geen zin had om iedere te vermelden dat ik weinig voelde, maar nu begin ik het langzaam te merken.
Sowieso gaan de trainingen beter en zwaarder.
Na de training voel ik me enorm hard en vol.
Massatoename merk ik nog niets van, maar dat komt zeker wel.
Comment
-
Zoals eerder al vermeld, begin ik nu langzaam wel wat te merken.
Vanavond is het tijd voor injectie nummer 3.
Dan ga ik borst en triceps trainen en dat zal de eerste echte kractmeting worden van deze week.
De trainingen gaan iig 10 x beter dan normaal, omdat ik nu natuurlijk nog meer gedreven ben om te knallen.
Ik voel me hard en vol ook begin ik me prive erg anders te gedragen.
Niet op een negatieve manier, maar ik voel me goed.
Wel merkte ik gister tijdens een discussie met mijn vriendin dat ik me echt moest inhouden niet te flippen.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostZoals eerder al vermeld, begin ik nu langzaam wel wat te merken.
Vanavond is het tijd voor injectie nummer 3.
Dan ga ik borst en triceps trainen en dat zal de eerste echte kractmeting worden van deze week.
De trainingen gaan iig 10 x beter dan normaal, omdat ik nu natuurlijk nog meer gedreven ben om te knallen.
Ik voel me hard en vol ook begin ik me prive erg anders te gedragen.
Niet op een negatieve manier, maar ik voel me goed.
Wel merkte ik gister tijdens een discussie met mijn vriendin dat ik me echt moest inhouden niet te flippen.
Je moet wel gaan opletten dat je geen blessures krijgt. Ik kan nu ook zwaarder trainen , maar je mag niet overmoedig worden ( zoals ik soms )
Ik heb wat meer last van krampen tijdens de training, heb jij dat ook soms ?
Komt dit doordat je zwaarder kunt trainen of dat je gewoon sneller aant groeien bent ?
Wat dat flippen betreft herken ik ook wel een beetje, maar ik kan me goed beheersen , werk het maar uit in de gym
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postkrampen is gebrek aan magnesium. en pijntjes ga je ook krijgen, maar dat zijn groeipijnen net zoals je in de puberteit heb gehad als je snel groeide.
Zijn 11 tabs per zakje. Zal toch wel toekomen dacht ik .
Groeipijnen mogen komen , hoe meer pijn hoe meer massa
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment