eindelijk mijn kuur begonnen!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snuff, niet om irritant te doen, maar uit interesse.
    Heb jij een bron die aantoont dat zoveel eiwit bevorderlijk is? Zoek er namelijk al een tijdje naar.
    Groeten

Comment

• Please note: the UD2 is an advanced diet for advanced dieters and is only for those seeking very low levels of body fat. A male should be at 12-15% body fat or lower and females at 21-24% body fat or lower prior to considering the UD2. As well trainees must have at least 6 months of consistent training in the weight room under their belt before they even consider the UD2.

Extreem cutten is alleen noodzakelijk om in extreem laag body fat te geraken. In het geval van Ramon (+/- 20% bf) is er ook minder extreem nog meeeeer dan genoeg winst te halen. Ik zou pas extreem gaan voor die laatste paar procent niet eerder.

Comment

• Heb ook definiteif besloten voorlopig geen UD2 te gaan doen, maar het geposte schema aan te houden.

Vanf dinsdag (ivm pasen) ben ik begonnen en ik moet zeggen dat ik het al begin te merken.
        Alles zit iets beter en voel me lekkerder in mijn vel.
        Ook heb de gehele dag totaal geen honger gevoel.

Wat betreft de kuur gaat ook alles nog goed!!!!!
        Tot op heden geen sides, alleen merk ik dat ik hier en daar wat pijnlijke steekjes heb.
        Vandaag voelde ik het bijv. in mijn bicep.

Vanavond wordt injectie 6 geplaatst.
        De tweede helft is begonnen.

Kreeg van de week ook al complimenten dat ik vooruit ben aan het gaan en dat is natuurlijk altijd goed om te horen.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Zoals hierboven al vermeld heb ik gisteravond injectie numero 6 gehad.
          Deze is vlekkeloss verlopen, is inmiddels al een beetje routine geworden!!

De training van gister was absurd goed gegaan.

Rug en biceps waren gisteren aan de beurt.

Allereerst de deadlift, hier heb ik wederom een pr gezet van 160 kg.
          Begin nu wel te merken dat ik straps moet gaan aanschaffen wil ik nog zwaarder gaan. De grip is niet wat het moet zijn en hier zal ik me dan ook op moeten gaan verbeteren.

Voor de rest ging het allemaal perfect.
          Alleen begin ik met rug oefeningen last te krijgen van mijn rechterpols.
          Bijvoorbeeld seated row krijg ik bij het strekken vervelende scheuten in mijn pols, kan ik daar iets aan doen misschien???

Biceps voelde echt enorm hard aan en de laatste set bij EZ barbel curl kon ik niet afmaken, maar desalnietemin een zeer tevreden gevoel na de training.

Ik zweet me iig kapot!!!!!!!

Comment

• Een hele week niet gepost!!!!!!!

Maar vandaag vond ik het wel weer tijd voor een update!!!!!

Het gaat nog steeds allemaal goed!

Heb totaal geen last van sides, dit stelt mij enorm gerust en geeft me vertrouwen voor in de toekomst!!

De trainingen blijven verbetering in zitten en gaan steeds zwaarder.
            Hierdoor merk ik wel dat ik her en der toch wat meer pijnlijke gebieden heb.

Het eetschema bevalt me prima en is ook zeer goed te doen.
            Ik ga er steeds meer plezier in hebben, vooral omdat ik ook meer resultaat begin te zien en voelen.
            Ik kan me zelf wel voor mijn kop slaan, omdat ik het niet vanaf het begin van mijn kuur zo gedaan heb.

Aangezien het mooi weer nu echt begint, ben ik voornemens om mijn race fiets uit de stal te halen en weer wat kilometers te gaan fietsen.

Comment

• Hey Ramon, effe een update

Hoeveel ben je al bijgekomen ondertussen, je zit nu toch ruim over de helft van de kuur ?
              Heeft je aangepast eetschema geholpen ?

Ik heb mijn voeding extra aangevuld met complex carb gainer.
              Ik heb op dit moment een 7 kg winst en vet% is met 1-2% gedaald. Ik moet nog net als jiij nog een paar weekjes kuren, ik hoop er nog wat bij te doen.
              Ik heb geen last van sides, alleen dat ik verdomme geil en scherp sta. Met een kuurtje winny only (tabs) was dit juist het omgekeerde.
              Jou ervaring ?

Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat.
              succes nog

Comment

• Originally posted by sharki View Post
                Hey Ramon, effe een update

Hoeveel ben je al bijgekomen ondertussen, je zit nu toch ruim over de helft van de kuur ?
                Heeft je aangepast eetschema geholpen ?

Ik heb mijn voeding extra aangevuld met complex carb gainer.
                Ik heb op dit moment een 7 kg winst en vet% is met 1-2% gedaald. Ik moet nog net als jiij nog een paar weekjes kuren, ik hoop er nog wat bij te doen.
                Ik heb geen last van sides, alleen dat ik verdomme geil en scherp sta. Met een kuurtje winny only (tabs) was dit juist het omgekeerde.
                Jou ervaring ?

Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat.
                succes nog

Om eerlijk te zijn Sharki, weet ik niet hoeveel ik ben bijgekomen.
                Maakt me ook niet zo heel veel uit.

Ik kijk in de spiegel en dat is mijn houvast.
                Bij mij op de sportschool hebben ze ook geen fatsoenlijke vetmeting apparatuur.
                Ik zie dat ik vooruit ga, dat ik meer lijnen begin te zien en dat motiveert mij om door te gaan.

Moet zeggen dat ik voorgaande weken echt te geil voor woorden was en zelfs mijn vriendin gek maakte voor seks.
                Dit wordt steeds minder, maar dat vind ik niet erg en mijn vriendin al helemaal niet haha.

Op de sportschool ben ik super geconcentreerd en ervaar ik trainingen als nooit tevoren.
                Dit is op dit moment het belangrijkste in mijn leven!!!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                  Om eerlijk te zijn Sharki, weet ik niet hoeveel ik ben bijgekomen.
                  Maakt me ook niet zo heel veel uit.

Ik kijk in de spiegel en dat is mijn houvast.
                  Bij mij op de sportschool hebben ze ook geen fatsoenlijke vetmeting apparatuur.
                  Ik zie dat ik vooruit ga, dat ik meer lijnen begin te zien en dat motiveert mij om door te gaan.

Moet zeggen dat ik voorgaande weken echt te geil voor woorden was en zelfs mijn vriendin gek maakte voor seks.
                  Dit wordt steeds minder, maar dat vind ik niet erg en mijn vriendin al helemaal niet haha.

Op de sportschool ben ik super geconcentreerd en ervaar ik trainingen als nooit tevoren.
                  Dit is op dit moment het belangrijkste in mijn leven!!!!!!
                  Hey Ramon, dat je niet weet hoeveel kg je bij bent gekomen heeft niets te zeggen, je hebt groot gelijk als je zegt dat wat je in de spiegel ziet het belangrijkste is. Ik ben ook nooit echt een man van cijfers geweest en pas mijn voeding nu ook aan hetgene wat ik zelf ervaar. Na 6-7 jaartjes training weet je dat wel hé.
                  Alleen omdat het mijn eerste serieuze kuur was heb ik mijn gewicht en vet% bijgehouden. Wat ik ervan geleerd heb is dat je gewicht en gains enorm te maken hebben met je voeding. Normaal ook al maar zeker nog meer tijdens je kuur.
                  Dat je geweldige trainingen hebt is top man ! Heb ik ook , maar ik heb ook al wat schrik voor de terugval. Ik weet het niet van jou maar ik ben al bezig met de volgende ( iets zwaardere kuur ) uit te werken. En zolang ik geen/weinig sides krijg denk ik te blijven kuren. Op een verantwoorde manier natuurlijk.

Comment

• Op de spiegel afgaan is geen goed idee om je vooruitgang te bepalen.
                    Steroiden werken op je psyche en zal dus zodanig je zelfbeeld veranderen.
                    Mensen rondom veranderen dus ook in jou ogen terwijl dit niet gebeurt.
                    De weegschaal en vet% zijn beste manieren om vooruitgang te meten.
                    Op kracht kan je ook niet verder gaan omdat vocht in en tussen spieren en zelfs vet extra kracht geeft door ondersteuning van spieren en gewrichten.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Op de spiegel afgaan is geen goed idee om je vooruitgang te bepalen.
                      Steroiden werken op je psyche en zal dus zodanig je zelfbeeld veranderen.
                      Mensen rondom veranderen dus ook in jou ogen terwijl dit niet gebeurt.
                      De weegschaal en vet% zijn beste manieren om vooruitgang te meten.
                      Op kracht kan je ook niet verder gaan omdat vocht in en tussen spieren en zelfs vet extra kracht geeft door ondersteuning van spieren en gewrichten.
                      Na 1jaar trainen werd ik iedere maand gemeten. Na 3 jaar trainen kwam de burn out. Ik kwam geen zak meer verder, als je dan iedere maand rond dezelfde waarden blijft hangen is zeer demotiverend. Toen heb ik mijn eerst winny only kuur genomen. Bij het meten werd het al snel duidelijk dat er weer vooruitgang in zat. Dan komen de vragen van de trainer. En goed bezig ? Nieuw voedingsschema ? .......... Sindsdien heb ik mij maar heel af en toe laten meten.
                      Je hebt gelijk dat je de vooruitgang best kunt laten meten om je zuivere winst te bepalen. Daarom heb ik het deze keer ook laten doen.
                      Ik weet niet hoe het bij jullie in de gym is maar bij ons in de gym word het woord anabolen of steroids niet uitgesproken.
                      En ik zal ook nooit zeggen of aanleiding geven dat ze dat gaan denken.

Ooit vragen ze mij lachend wat ik allemaal wel al gepakt heb vandaag.
                      Dan zeg ik dat ik mijn vrouw al 3 keer genomen heb voor het trainen en ik de cardio vandaag oversla

Daarom ga ik ook veel op de spiegel tewerk

Comment

• Natuurlijk heb je daar een goed punt Snuff.
                        Maar helaas heeft mijn sportschool niet de middelen om dit goed na te gaan.
                        Dit hoeft natuurlijk geen excuss te zijn, maar toch.

Toch baseer ik mijn vooruitgang op de spiegel, maar ook op mijn kleding.
                        Daarnaast heb ik natuurlijk alles opgemeten voordat ik met de kuur begon en na de kuur wordt weer alles opgemeten.

Comment

• belangrijk

het belangrijkste is dat je goed in je vel zit, zolang je dat hebt zul je alleen maar vooruit gaan, het zijn vaak de dagen dat je er even doorheen zit of niet wilt trainen en als je dan jezelf weegt of opmeet en dat is niet wat je verwacht werkt dat echt demotiverend...

het in de spiegel staan is een bekend fenomeen wat veel mensen doen maar het nadeel is hierbij dat jezelf bijna geen vooruit gang ziet als je elke dag gaat zitten kijken....

ik denk dat het het beste is een doel vast te stellen wat je wilt bereiken in zo' n kuur en schat dat niet te hoog in, alles wat je dan extra gaint is mooi meegenomen en zul je motiverend ontvangen, onthou dat je na je kuur zo hard kunt trainen als je wilt maar je in omvang achteruit gaat wees daar op voorbereid en zorg dat je die eerste weken doorkomt en keihard door eet en traint, zet je nieuwe doel op een volgende kuur zodat je weer iets hebt om naar uit te kijken. Met fitness is het echt het beste realistische doelen neer te zettten voor een bepaalde tijd.

hoe je het ook doet veel succes en als je in een dip komt te hangen maak dan meteen een topic aan hoe je je voelt er zijn zat mensen hier die je uit ervaring kunnen zeggen wat je misschien kan doen of je erboven op helpen.

succes maat...

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                            het belangrijkste is dat je goed in je vel zit, zolang je dat hebt zul je alleen maar vooruit gaan, het zijn vaak de dagen dat je er even doorheen zit of niet wilt trainen en als je dan jezelf weegt of opmeet en dat is niet wat je verwacht werkt dat echt demotiverend...

het in de spiegel staan is een bekend fenomeen wat veel mensen doen maar het nadeel is hierbij dat jezelf bijna geen vooruit gang ziet als je elke dag gaat zitten kijken....

ik denk dat het het beste is een doel vast te stellen wat je wilt bereiken in zo' n kuur en schat dat niet te hoog in, alles wat je dan extra gaint is mooi meegenomen en zul je motiverend ontvangen, onthou dat je na je kuur zo hard kunt trainen als je wilt maar je in omvang achteruit gaat wees daar op voorbereid en zorg dat je die eerste weken doorkomt en keihard door eet en traint, zet je nieuwe doel op een volgende kuur zodat je weer iets hebt om naar uit te kijken. Met fitness is het echt het beste realistische doelen neer te zettten voor een bepaalde tijd.

hoe je het ook doet veel succes en als je in een dip komt te hangen maak dan meteen een topic aan hoe je je voelt er zijn zat mensen hier die je uit ervaring kunnen zeggen wat je misschien kan doen of je erboven op helpen.

succes maat...

Hee Leroyw,

Ik kan je zeggen kerel dat ik op dit moment al in een dip zit.
                            Niet zozeer vanwege de vooruitgang, want daar ben ik wel realistisch in, maar vanwege mijn enorme vermoeidheid.
                            Ik ben helemaal op kan ik je zeggen.
                            Merkte vandaag dat ik geen zin had om te gaan trainen en geloof me dat is voor mij echt niet normaal.
                            Ik zit normaal de hele dag aan mijn training te denken, ik eet, drink en schijt bodybuilding, maar het is zwaar aan het worden.

Mijn baan breekt me de nek op het moment, ik haat mijn huidige baan en dat vertaald zich in mijn priveleven.

Sorry jongens als ik wat zeikerig overkom, maar ik moest et ff kwijt.

Comment

• keer avondje niet trainen en gewoon chill iets anders doen.
                              training is overigens wel iets wat mij altijd weer op beurd. en train je al samen of niet? ik ga vaka samen trainen. daarna ff saunatje. weekend nabespreken enzo. of gewoon over het werk of iets wat we gelezen hebben. altijd wel relaxed.

verder wijze woorden van leroy. de terugval na je kuur komt zeker. en dat merk je ook op de weegschaal en wederom aan je kleren. reken op dat je 2/3de tot 1/2de kwijtraakt na je kuur.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                                keer avondje niet trainen en gewoon chill iets anders doen.
                                training is overigens wel iets wat mij altijd weer op beurd. en train je al samen of niet? ik ga vaka samen trainen. daarna ff saunatje. weekend nabespreken enzo. of gewoon over het werk of iets wat we gelezen hebben. altijd wel relaxed.

verder wijze woorden van leroy. de terugval na je kuur komt zeker. en dat merk je ook op de weegschaal en wederom aan je kleren. reken op dat je 2/3de tot 1/2de kwijtraakt na je kuur.

Ben zojuist gaan trainen en heeft me goed gedaan!!!

Ik train altijd alleen, dan hoef ik ook met niemand rekening te houden.
                                Soms dat ik een keer met iemand bort doe als we tegelijk beginnen, maar verder liever alleen.

Zeker wijze woorden van Leroy en geloof me als ik zeg dat ik me op de terugval ook zeker ben aan het voorbereiden.
                                Dit is iets wat je moet accepteren als je begint aan een kuur.
                                Langzaam aan ben ik me ook al aan het inlezen voor een eventuele tweede kuur in het najaar, maar goed, dat is iets voor over een paar maanden.
                                Eerst maar eens GOED deze kuur afmaken en dan zien we wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X