Afslanken door injecties

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben het weer helemaal met je eens wat betreft 10 weken pillen maar echt;je moet ze te vreten geven die het doen,zoveel mensen die ik ken durven niet te spuiten.

ik zeg het ook elke x weer maar ach...........maak me er niet meer druk om

laten wij dan maar het goede voorbeeld geven

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Feb. 09 2004,13:07)]injectie vorm  pgf2 en helios.
      tab vorm : clen, ECA, T3.
      Kan er iemand mij vertellen wat die ECA is , en welke doseringen hier worden voor genomen.

grtz
      stil growing

Comment

efridrine cafeine en asperine de juiste verhoudingen weet ik niet precies.. moet ik trouwens ook nog weten voot de aankomen de kuur.
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

normale dosis is 200 mg caffeïne of coffeïne, 250 mg asperine, en 20 mg efedrine. Gewoon aan huisdokter vragen, en in apotheek laten maken.

Heb echter zelf in halve dosis laten maken. Dus 100 caf 125 asp en 10 ef. Veel maaglast met hoge dosis. Nog steeds met lage dosis.

Dus niks voor mij.

Geef mij maar clen en t3.

Comment

Kun je dat zo aan de dokter vragen om het te late voorschrijven??
            Heb het artikel gelezen op bodypage dus dat lijkt niet verkeerd,zou je dat ook combieneren met clen?
            Alvast bedankt groet HERR
            Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

ECA wordt meestal afgewisseld met clen. Dus: 2 weken clen, twee weken ECA enz.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ga maar es kijken op de thread van mijn laatste kuur.
                Combo T3 met clen en eca. Goede resultaten. Wel orale vormen, geen lokale injecties.

Comment

Is ECA ook gewoon stack 2 (mdoubleyou)? Want daar zit ook Efidrine (ma huang), Caffeine (guarana), en asperine (witte wilgen bast) in.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ja, maar het zijn afgeleide produkten die een deel van de stof bezitten, je kan beter het geconcentreerde spul nemen, en het dus laten maken bij de apotheker, zodat je zeker bent van wat erin zit.
                    Kostprijs is te vergelijken, zeker niet duurder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X