Producer dus? Videoclip (vooral het begin) was erg mooi gemaakt. Muziekgenre is minder mijn ding, maarja, je kan niet alles hebben Chapeau!
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostLekker interessant bezig OH.
Waarom zou je er niets van merken, eigenschappen van testosteron zullen altijd werken als je exogeen toedient.
Was je herstelt btw ? als niet ben je niet nieuwsgierig of je zou kunnen herstellen ?
volgende vraag ben je niet bang niet meer te kunnen herstellen ?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostOmdat jij normaal een hoge tolerantie hebt......maar lees al dat het snel werkt nais. Goed spul he die........ghehe
Ja man, goed spul die testosteron entanthaat home-brew.
Was je herstelt btw ? als niet ben je niet nieuwsgierig of je zou kunnen herstellen ?
Wat is herstelt mate? Mijn hormonen LH en FSH werden weer verstuurd, tevens werd er ook weer eigen testosteron aangemaakt. Natuurlijk op een laag pitje aangezien ik pas twee maanden OFF was maar alles was weer aan het werk. Dus ja, volledig herstelt niet maar waar het mij voornamelijk om ging was of alles weer wilde draaien, en dat deed het.
volgende vraag ben je niet bang niet meer te kunnen herstellen ?
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWacht, je maakt zélf je test?
Bezit je de kontakten en de know-how is het eigenlijk piece of cake.
Tevens brengt het enkel maar voordelen op.
Ten eerste is het vele malen goedkoper als wanneer je HG of UG aanschaft.
Dit is echt aanzienlijk.
Mits je op de verkeerde manier te werk gaat zul je geen last hebben van onder- of overdosering.
En dit geldt ook voor steriliteit.
Je kunt begrijpen dat UG labs op zeer grote schaal produceren. De kans dat daar vervuiling van steroiden optreedt is vele malen groter als wanneer je zelf thuis iedere keer wat aanmaakt.
Dus ja, niets anders dan profijt.
Ow ja, men vraagt mij weleens hoe ik zo zeker kan zijn dat het testosteron-poeder van kwaliteit is.
Nou, ten eerste laat in ook bloedonderzoeken uitvoeren wanneer ik ON ben en geloof me, mijn waarden wijzen uit naar exogene toediening. Test is sky-high, FSH en LH zijn in-actief, hoger gehalte aan rode bloedcellen, tsja, dat zegt eigenlijk al meer dan genoeg.
Ook nu ik enige tijd OFF ben gegaan en sinds anderhalve week weer ON ben. Mijn libido is echt veel en veel groter nu. Zodanig dat ik het gewoon kon voelen dat het vermeerderde.Last edited by Snuff-Sann; 17-02-2012, 07:26.
Comment
-
Ik ben nieuw wat betreft het KT, en ben volledig onwetend wat betreft steroiden, MAAR geraak jij niet beangstigt van die libidoproblemen? Ik bedoel dan in de mate te overwegen ermee te kappen? En ik weet dat je zegt dat hnu net beter gaat, maar je kan er blijkbaar wel last van hebben. Stel je voor dat het permanent wordt?was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Dimix View PostIk ben nieuw wat betreft het KT, en ben volledig onwetend wat betreft steroiden, MAAR geraak jij niet beangstigt van die libidoproblemen? Ik bedoel dan in de mate te overwegen ermee te kappen? En ik weet dat je zegt dat hnu net beter gaat, maar je kan er blijkbaar wel last van hebben. Stel je voor dat het permanent wordt?
Ik ben op zeer late leeftijd begonnen met AAS en mocht het gebeuren dat er primaire hygonadisme optreedt ben ik al zo oud dat het in principe niet echt meer boeit. En dan is er altijd nog zoiets als HRT en TRT. Permanente hypogonadisme wordt zo goed als altijd vastgestelt wanneer men vele jaren heeft gebruikt, no worries wanneer je een keertje gekuurd hebt.
Ja, last van libido-problemen zul je altijd ondervinden wanneer je hebt gekuurt en weer OFF gaat.
Is eigenlijk ook niet zo verwonderlijk.
Testosteron zorgdraagt voor libido. In natuurlijke vorm bezit je een bepaalde hoeveelheid. Tijdens puberteit is dit vrij hoog en naarmate je ouder wordt zakt het gehalte af. Maw, ben je aan het puberen voel je jezelf een geile beer en op latere leeftijd is die drang/lust minder.
Nu is dat met kuren in principe hetzelfde. Je stopt een enorme hoeveelheid testosteron in je lichaam en daardoor wordt het libido enorm opgekrikt. Na verloop van tijd weet je niet beter meer en wordt het je gewoon. Je bent altijd 'in the mood' en dat is lekker. Tot je besluit om OFF te gaan en wanneer je aan bent gekomen dat het gehalte testosteron in je lichaam zodanig is afgezakt dat het verwaarloosbaar is, dan dient je eigen produktie weer op gang te komen, en dat duurt even. Je kunt begrijpen dat juist in die periode je jezelf enorm klote voelt omdat testosteron voor het libido zorgdraagt maar er is niks nada noppes in je bloed rondcirculerend. En wat zegt men dan? Ik heb geen libido meer.
Tsja, dat is iets wat je dient te accepteren, of je wil of niet.
Tis niet zo dat je hem niet meer overeind kunt krijgen, de drang en lust is gewoon ver te zoeken. Dat komt overigens wel weer terug.
Daarom is een nakuur ook heel erg belangrijk. Niet alleen voor een snel herstel van je eigen hormonenhuishouding om spiermassa-verlies zoveel mogelijk tegen te gaan (cortisol) maar ook om de 'mentale dip' te onderdrukken. Nou, libido-afzwakking helpt zeker 'feeling down' in de hand, geloof dat maar van mij.Last edited by Snuff-Sann; 17-02-2012, 10:14.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk maak al enige jaren mijn eigen testosteron entanthaat.
Bezit je de kontakten en de know-how is het eigenlijk piece of cake.
Tevens brengt het enkel maar voordelen op.
Originally posted by snuffMits je op de verkeerde (nou, ik hoop toch echt de goede)manier te werk gaat zul je geen last hebben van onder- of overdosering.
Originally posted by snuffJe kunt begrijpen dat UG labs op zeer grote schaal produceren. De kans dat daar vervuiling van steroiden optreedt is vele malen groter als wanneer je zelf thuis iedere keer wat aanmaakt.
Originally posted by snuffOw ja, men vraagt mij weleens hoe ik zo zeker kan zijn dat het testosteron-poeder van kwaliteit is.
Sterker nog, als je kwaliteit (of iig géén UG) zoekt, moet je imho zoeken op de CAS nummers of IUPAC naam. Dat geldt net zo goed voor het eindproduct als wanneer je op zoek bent naar grondstoffen.Last edited by scoobydoo; 17-02-2012, 10:52.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment