Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Updeetje.
Afgelopen week carb-intake iedere dag laag gehouden. Maar goed, s'avonds maakte m'n vriendin dan weer een enorme schotel met pasta klaar voor me. Ook omdat ik nu al een week vrij ben en slechts wat in de tuin van m'n vriendin werk, natuurlijk wel trainen. Hierdoor staat het calorie verbranden op een wat lager pitje.
En daardoor ben ik weer wat in gewicht aangekomen met het nodige BF.
Aanstaande dinsdag is het weer back to basics en zal ik mijn gewone leventje weer hervatten. Met een beetje mazzel zal dan de opgebouwde BF-vermeerdering weer zakken.
Afijn, hier mijn nieuwe stats:
hoe kan het snuff dat je wat losser bent geworden?? je was altijd zo van alles tot in de puntjes strickt en niks geen junk??? meer vant leven genieten??mooi geweest?doel bereikt?
hoe kan het snuff dat je wat losser bent geworden?? je was altijd zo van alles tot in de puntjes strickt en niks geen junk??? meer vant leven genieten??mooi geweest?doel bereikt?
Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee. Maar het blijkt dat Snuff veel gemakkelijker is wanneer hij bulkt. Dan denkt hij zolang ik maar mijn eiwitten binnen krijg maakt het niet zo uit. Maar z'n BF is stijgende.
Ik wil er weer strikt tegenaan gaan. Met de voeding is op zich niets verkeerd, er zijn gewoon in het weekend wat cheat-meals toegevoegd.
Daar mijn roid-intake nu op 500mg/w staat en ik geen middelen zoals trenbolone neem staat de vetverbranding op een zeer laag pitje en zet ik wat gemakkelijker aan. Nu is mijn BF op 111kg nou ook weer niet echt slechts te noemen maar ik wil zeker terug naar onder de 10%.
Ik zal m'n rug moeten keren en de junk laten voor wat het is. Al eet ik niet echt veel junk, gewoon teveel calorieen per dag.
Doel is zeker niet bereikt, dat gaat nog wel een poosje duren.
Op sommige dagen neem ik (terwijl ik veel lichter ben dan jij) meer vet in dan jij.
60 gram zou volgens 'bodybuilding regels' veel te weinig zijn maar toch ben je een beest :O
Ik ben van mening dat vet slechts in kleine hoeveelheden gebruikt wordt in het lichaam voor de nodige functies. Koolhydraten is voor de energie, eiwitten voor herstel, opbouw en groei.
Wat zijn volgens jou de bodybuilding regels dan?
Minimaal 1 gram vet per kilogram lichaamsgewicht toch?
Maar als ik dan naar jouw foto kijk vraag ik me af of dat wel nodig is.
Tsja, dat zou kunnen, dan zit ik daar dus onder.
Ik heb ooit eens gelezen van iemand die er nogal verstand van had dat de KEV verdeling voor een kuurder op 50-40-10 gezet moet worden. Dit heb ik altijd geprobeert aan te houden maar 10% vet is wel heel erg weinig. Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar om zo laag te gaan. In bijna elk produkt zit wel wat vet en dat telt bij elkaar op. Ik neem, op omega 3, 6, 9 caps na, geen extra vetten. Eerlijk gezegt werkt dat prima.
Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee. Maar het blijkt dat Snuff veel gemakkelijker is wanneer hij bulkt. Dan denkt hij zolang ik maar mijn eiwitten binnen krijg maakt het niet zo uit. Maar z'n BF is stijgende.
Ik wil er weer strikt tegenaan gaan. Met de voeding is op zich niets verkeerd, er zijn gewoon in het weekend wat cheat-meals toegevoegd.
Daar mijn roid-intake nu op 500mg/w staat en ik geen middelen zoals trenbolone neem staat de vetverbranding op een zeer laag pitje en zet ik wat gemakkelijker aan. Nu is mijn BF op 111kg nou ook weer niet echt slechts te noemen maar ik wil zeker terug naar onder de 10%.
Ik zal m'n rug moeten keren en de junk laten voor wat het is. Al eet ik niet echt veel junk, gewoon teveel calorieen per dag.
Doel is zeker niet bereikt, dat gaat nog wel een poosje duren.
duidelijk snuff zit zelf ook in dat schuitje cut ook al een tijdje en junk ook wat teveel in het weekend ma goed we moeten ook leven he en weer is een x wat meer motivatie vinden!
duidelijk snuff zit zelf ook in dat schuitje cut ook al een tijdje en junk ook wat teveel in het weekend ma goed we moeten ook leven he en weer is een x wat meer motivatie vinden!
Het rotte is ook dat ik nu 11 dagen vrij geweest ben en die dagen bij m'n vriendin heb doorgebracht. Zij heeft een dochtertje waarvoor zij allerlei lekkere dingen koopt en daar krijg ik het nogal benauwt van als je begrijpt wat ik bedoel.
En dan koopt ze ook iedere keer van dat lekkere verse volkoren brood. En omdat ik in de bulk zit/zat ben ik vrij gemakkelijk.
Maar vanaf vandaag is het weer genoeg geweest, al heb ik dat al vele malen tegen mezelf gezegd.
@ snuff een vraagje , wat als je ooit off gaat ? denk je je gains te kunnen behouden ?
niet aanvallend bedoelt he., maar als je gaat bridgen voor een lange tijd vrees ik ervoor als je trug off gaat dat je je gains gewoon trug verliest. en je eigen hersteltijd zal lang meeslepen . denk je hier wel eens aan ? , of hoe denk jij daar over ?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment