Originally posted by kontridder
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by beat-boxer View PostWord al jaren gevraagd naar fotos
Anderhalf jaar geleden heb ik genoeg foto's gepost.
Ik stond toen op een gewicht van 95kg met minder dan 9% VP.
Reden genoeg voor mij om wat te tonen.
Maar vanaf die tijd heb ik zo goed als altijd in de bulk gezeten.
Ook heeft mijn lichaam door het plotselinge OFF gaan een klap te verduren gehad.
Reden genoeg voor mij om voorlopig nog niets te posten, dat komt allemaal nog wel, loopt niet weg en is vrij onbelangrijk voor mij.
Maarre, mijn beste beat-boxer.
Laat jij ook eens wat foto's zien knul, want voor zover ik kan zien heb je slechts 1 maal iets gepost en ik moet eerlijk toegeven dat ik wat moeite had om me voorbeeldig te gedragen en niet in snikken uit te barsten.
Dus kom op man met je foto's.
Wacht, ik zal de enige foto die jij gepost heb even tonen voor de geintersseerden.
http://forum.bodynet.nl/attachments/...10317-2030.jpg
Comment
-
Hmm, in dit geval steun ik beatboxer wel: we want pics! En ja, je bent off geweest en je lichaam heeft een klap te voorduren gehad. (Of moet ik zeggen: je zag je netto gains?) Maar aan de andere kant ben je daarvoor wél heel lang on geweest, itt tot velen van ons, die überhaupt nog niet eens een tab of naald gebruikt hebben.
En btw, 110kg @ 15% is nog altijd best fotowaardig hoor.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk mag die OH wel.
Toch altijd in staat om weer een informatieve, nuttige en leerzame bijdrage in mijn topic te leveren.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostAnderhalf jaar geleden heb ik genoeg foto's gepost.
Ik ben even lang als jou, weeg nu 96kg bij 15% vet ongeveer. Echt een duidelijk doel heb ik niet, maar 10-11% bij 95 kg lijkt me al prima. Dus ik vroeg me af hoe dat er uit ziet!Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOverdrijven is ook een vak kerel.
Anderhalf jaar geleden heb ik genoeg foto's gepost.
Reden genoeg voor mij om wat te tonen.
Maar vanaf die tijd heb ik zo goed als altijd in de bulk gezeten.
Ook heeft mijn lichaam door het plotselinge OFF gaan een klap te verduren gehad.
Reden genoeg voor mij om voorlopig nog niets te posten, dat komt allemaal nog wel, loopt niet weg en is vrij onbelangrijk voor mij.
Maarre, mijn beste beat-boxer.
Laat jij ook eens wat foto's zien knul, want voor zover ik kan zien heb je slechts 1 maal iets gepost en ik moet eerlijk toegeven dat ik wat moeite had om me voorbeeldig te gedragen en niet in snikken uit te barsten.
Dus kom op man met je foto's.
Wacht, ik zal de enige foto die jij gepost heb even tonen voor de geintersseerden.
http://forum.bodynet.nl/attachments/...10317-2030.jpg
Fotos komen volgend maand..Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostHey Snuff-Sann, ik vroeg me af waar ik die foto kon vinden? (voordat ik dit hele topic doorsSNUFFel )
Ik ben even lang als jou, weeg nu 96kg bij 15% vet ongeveer. Echt een duidelijk doel heb ik niet, maar 10-11% bij 95 kg lijkt me al prima. Dus ik vroeg me af hoe dat er uit ziet!
De eerste toen ik super-bloated was en 121kg woog.
De tweede met beharing, de derde zonder. Beiden toen ik gecut had naar -10%
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSorry Yawa, pag 45.
Eerste zie je er zeker bloated uit, maar echt 121 kg??? Want zo groot of vet leek je me nou ook weer niet, die 25 kg extra vallen niet zo op maarja.
En die van 95kg zien er goed uit! Als ik er op ga lijken dan zal ik ook een foto posten
Ben er overigens ook voorstander van dat je nu al progress pics post, maar snap je eerder opgegeven redenen ook wel.Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostHa thanks! Had ze net zelf bij toeval al gevonden
Eerste zie je er zeker bloated uit, maar echt 121 kg??? Want zo groot of vet leek je me nou ook weer niet, die 25 kg extra vallen niet zo op maarja.
En die van 95kg zien er goed uit! Als ik er op ga lijken dan zal ik ook een foto posten
Ben er overigens ook voorstander van dat je nu al progress pics post, maar snap je eerder opgegeven redenen ook wel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment