Thanks OH. Maar volgens mij moet ik naar de opticien. Zou jij zo vriendelijk willen zijn om het voor mij tussen quote tekens te zetten?
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is speciaal voor mijn grote vriend Rev die denkt dat ik een beetje uit m'n nek aan het lullen ben als ik zeg dat het niet verstandig is om koolhydraten te gaan vervangen voor vetten en het maakt geen zak uit of je op dezelfde hoeveelheid kalorieen uitkomt binnen je voedingsschema.
Ten eerste zal overtollige vet-energie sneller worden opgeslagen dan overtollige koolhydraten-energie. Dit komt door de wijze van metabolisme van beide nutrienten. De stofwisseling van koolhydraten is vele malen sneller dan van vet.
Vet-inname leid tot meer opslag dan dezelfde hoeveelheid energie van koolhydraten.
It is during periods of positive energy balance that differences in carbohydrate and fat have the greatest impact upon body weight regulation. This is because of differences in the efficiency of metabolic pathways involved in disposing of excess carbohydrate vs. fat. One study (107) demonstrated that while the majority of excess energy is stored regardless of its composition, a greater proportion of excess energy is stored when the excess is from fat as compared to when the excess is from carbohydrate. This is a clear example of a situation where fat intake leads to more body energy storage than the same amount of energy from carbohydrate.
Ten tweede zal een teveel aan koolhydraten een verhoging van verbranding bewerkstelligen, er zal meer energie worden verbruikt in tegenstelling tot een teveel aan vetten.
Total energy expenditure increases more with carbohydrate overfeeding than with fat overfeeding. This is because carbohydrate oxidation increases to a greater extent than fat oxidation decreases during carbohydrate overfeeding. The difference between carbohydrate and fat in the proportion of excess energy stored is greatest during the first week of overfeeding. This suggests that the more sustained the overfeeding, the less the difference between carbohydrate and fat overfeeding. If obesity develops due to brief, periodic episodes of overeating, differences between fat and carbohydrate are likely to be more important than if obesity develops from sustained positive energy balance.
Ten derde is het al enige tijd bekent dat een teveel aan koolhydraten NIET tot vet-opslag leid, zelfs niet wanneer men een enorme hoeveelheid naar binnen werkt. Vetten daarentegen doen dat WEL. Er zijn genoeg studies die dat aantonen.
The effects of different types of carbohydrates on body weight regulation have been reviewed recently (110). While there are clear differences in metabolism of carbohydrates and fat that could affect body weight regulation, there do not appear to be such metabolic differences between types of carbohydrate. The majority of comparisons have been made between simple sugars and complex carbohydrates. There is little scientific support for the commonly held perception that consumption of high amounts of simple sugar contributes to obesity. There is no evidence that simple sugars are used with a different efficiency than complex carbohydrates (other than dietary fibre or resistant oligosaccharides). While there is substantial data suggesting that high levels of dietary fat intake are associated with high levels of obesity, at present there is no reason to believe that high intake of simple sugar is associated with high levels of obesity.
The idea that increased insulin concentrations subsequent to carbohydrate intake lead to conversion of significant amounts of carbohydrate to fat is misleading. First, it takes an extreme excess of carbohydrate to produce de novo lipogenesis, and even under these conditions, very little net fat is produced from carbohydrate. Second, the idea that persons with insulin resistance are particularly prone to become obese when eating high carbohydrate diets is unsubstantiated by scientific evidence. In fact, low-fat, high-carbohydrate diets are commonly recommended to prevent further weight gain for these individuals who are at risk to develop non-insulin dependent diabetes and coronary heart disease. Finally, substantial data suggest that voluntary energy intake is higher in many people when the diet is high in fat content and low in carbohydrate content. Excess consumption of energy in any form leads to accumulation of body fat. There is no serious scientific evidence to suggest, however, that diets high in carbohydrate promote weight gain when consumed in amounts which do not exceed energy requirements.
Carbohydrate Food Intake and Energy Balance
Dus,,,
Ben je bijvoorbeeld aan het bulken en eet je boven behoefte is het veel verstandiger om de vetten laag en de koolhydraten hoog te houden.
Stel dat iemands vet-onderhoud 90gr. per dag is en hij volgt een dieet waarin 130gr. dagelijks wordt geconsumeert. Hij mag ervan uitgaan dat hij vet zal gaan aanzetten omdat hij boven vet-onderhoud inneemt.
Maar goed, ik tracht te adviseren en als er gedacht wordt dat ik het bij het verkeerde eind heb dan zal mij dat een worst wezen.
Zolang ik zelf maar weet dat laag in vetten zeer doeltreffend is.
Ben tenslotte niet voor niets in 16 weken tijd van 20,3 naar 8,9% BF gezakt.
Ook ben ik nu in staat eens in de twee weken een heel wekend lang enorme hoeveelheden junk naar binnen te werken zonder ook maar een grammetje vet aan te komen.
Vreemd, maar dan doe ik waarschijnlijk toch iets goed....
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHaha, mooie praat van 20% naar 9% op 500mg test en 400mg tren, wereldprestatie.
Wat wil je nou eigenlijk horen? Ik waardeer het dat je het uitlegt, maar dat je op 1g test zit betekent nog niet dat je zo hoeft op te scheppen.
Comment
-
Hoe zit het dan met het KH-Glucose-insuline verhaal?
Vet doet niks met je insuline b.
En wat dacht je van suiker is ook een KH om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zat op veel kh en geloof me ik werd vetter en vetter.
Je kan niet denken dat je alleen maar droger komt te staan van de voeding terwijl je rois gebruikt en die je alleen maar helpen je spieren te behouden.
De roids en zeker tren die maakt je droog en die spieren die je dan houd die geven nog is dat extraatje om je vet te verbranden.
Voeding is heel belangrijk maar als je geen roids gebruikt en toch altijd goed met je voeding bezig bent wordt je toch wat vetter naarmate je ouder wordt dis komt omdat het metabolisme verandert helaas.Last edited by Kevin72; 07-12-2010, 17:18.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDit is speciaal voor mijn grote vriend Rev die denkt dat ik een beetje uit m'n nek aan het lullen ben als ik zeg dat het niet verstandig is om koolhydraten te gaan vervangen voor vetten en het maakt geen zak uit of je op dezelfde hoeveelheid kalorieen uitkomt binnen je voedingsschema.
Ten eerste zal overtollige vet-energie sneller worden opgeslagen dan overtollige koolhydraten-energie. Dit komt door de wijze van metabolisme van beide nutrienten. De stofwisseling van koolhydraten is vele malen sneller dan van vet.
Vet-inname leid tot meer opslag dan dezelfde hoeveelheid energie van koolhydraten.
It is during periods of positive energy balance that differences in carbohydrate and fat have the greatest impact upon body weight regulation. This is because of differences in the efficiency of metabolic pathways involved in disposing of excess carbohydrate vs. fat. One study (107) demonstrated that while the majority of excess energy is stored regardless of its composition, a greater proportion of excess energy is stored when the excess is from fat as compared to when the excess is from carbohydrate. This is a clear example of a situation where fat intake leads to more body energy storage than the same amount of energy from carbohydrate.
Ten tweede zal een teveel aan koolhydraten een verhoging van verbranding bewerkstelligen, er zal meer energie worden verbruikt in tegenstelling tot een teveel aan vetten.
Total energy expenditure increases more with carbohydrate overfeeding than with fat overfeeding. This is because carbohydrate oxidation increases to a greater extent than fat oxidation decreases during carbohydrate overfeeding. The difference between carbohydrate and fat in the proportion of excess energy stored is greatest during the first week of overfeeding. This suggests that the more sustained the overfeeding, the less the difference between carbohydrate and fat overfeeding. If obesity develops due to brief, periodic episodes of overeating, differences between fat and carbohydrate are likely to be more important than if obesity develops from sustained positive energy balance.
Ten derde is het al enige tijd bekent dat een teveel aan koolhydraten NIET tot vet-opslag leid, zelfs niet wanneer men een enorme hoeveelheid naar binnen werkt. Vetten daarentegen doen dat WEL. Er zijn genoeg studies die dat aantonen.
The effects of different types of carbohydrates on body weight regulation have been reviewed recently (110). While there are clear differences in metabolism of carbohydrates and fat that could affect body weight regulation, there do not appear to be such metabolic differences between types of carbohydrate. The majority of comparisons have been made between simple sugars and complex carbohydrates. There is little scientific support for the commonly held perception that consumption of high amounts of simple sugar contributes to obesity. There is no evidence that simple sugars are used with a different efficiency than complex carbohydrates (other than dietary fibre or resistant oligosaccharides). While there is substantial data suggesting that high levels of dietary fat intake are associated with high levels of obesity, at present there is no reason to believe that high intake of simple sugar is associated with high levels of obesity.
The idea that increased insulin concentrations subsequent to carbohydrate intake lead to conversion of significant amounts of carbohydrate to fat is misleading. First, it takes an extreme excess of carbohydrate to produce de novo lipogenesis, and even under these conditions, very little net fat is produced from carbohydrate. Second, the idea that persons with insulin resistance are particularly prone to become obese when eating high carbohydrate diets is unsubstantiated by scientific evidence. In fact, low-fat, high-carbohydrate diets are commonly recommended to prevent further weight gain for these individuals who are at risk to develop non-insulin dependent diabetes and coronary heart disease. Finally, substantial data suggest that voluntary energy intake is higher in many people when the diet is high in fat content and low in carbohydrate content. Excess consumption of energy in any form leads to accumulation of body fat. There is no serious scientific evidence to suggest, however, that diets high in carbohydrate promote weight gain when consumed in amounts which do not exceed energy requirements.
Carbohydrate Food Intake and Energy Balance
1: het is niet omdat er geen 'bewijs' is dat het niet zo kan zijn
2: het zou betekenen dat elk ander artikel en ervaring ivb met atkins, keto, carb cycling, ... allemaal fout zouden moeten zijn, net als mijn eigen ervaringen. Geloof me ik heb ongeveer een jaar zo goed als al mijn calorieen uit koolhdraten gehaald (en ondertussen vetten ongeloofelijk laag houden), daarna het licht gezien en dit volledig omgedraaid. Het verschil in vetpercentage was heel duidelijk merkbaar.
Ik vind het een heel intressant onderwerp waar ik graag meer ervaringen zou van horen, maar dit stukje spreekt voor mij zoveel andere werken en ervaringen tegen dat ik moeite heb om er enig geloof aan te geven.Last edited by crescere; 07-12-2010, 23:37.
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostHoe zit het dan met het KH-Glucose-insuline verhaal?
Vet doet niks met je insuline b.
En wat dacht je van suiker is ook een KH om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zat op veel kh en geloof me ik werd vetter en vetter.
Je kan niet denken dat je alleen maar droger komt te staan van de voeding terwijl je rois gebruikt en die je alleen maar helpen je spieren te behouden.
De roids en zeker tren die maakt je droog en die spieren die je dan houd die geven nog is dat extraatje om je vet te verbranden.
Voeding is heel belangrijk maar als je geen roids gebruikt en toch altijd goed met je voeding bezig bent wordt je toch wat vetter naarmate je ouder wordt dis komt omdat het metabolisme verandert helaas.
Ga jij je eerst eens een beetje meer inlezen voordat je over onderwerpen gaat discuscieren waar je nog geen woord van begrijpt.
Ik kan natuurlijk weer jou beweringen stuk voor stuk gaan beredeneren maar ik heb daar helemaal geen zin meer in.
Dus mijn advies aan jou is, lees eens wat meer over de basis-begrippen omtrent voeding en tevens dien je ook nog even algemene kennis rond anabolen steroiden te vergaren.
Succes.
PS: Mocht je het nou voortdurend met mij oneens zijn heb ik liever niet dat je nog in mijn topic post, okay kerel?
Originally posted by crescere View PostHier geloof ik persoonlijk dus niets van.
1: het is niet omdat er geen 'bewijs' is dat het niet zo kan zijn
2: het zou betekenen dat elk ander artikel en ervaring ivb met atkins, keto, carb cycling, ... allemaal fout zouden moeten zijn, net als mijn eigen ervaringen. Geloof me ik heb ongeveer een jaar zo goed als al mijn calorieen uit koolhdraten gehaald (en ondertussen vetten ongeloofelijk laag houden), daarna het licht gezien en dit volledig omgedraaid. Het verschil in vetpercentage was heel duidelijk merkbaar.
Ik vind het een heel intressant onderwerp waar ik graag meer ervaringen zou van horen, maar dit stukje spreekt voor mij zoveel andere werken en ervaringen tegen dat ik moeite heb om er enig geloof aan te geven.
Comment
-
Wat een klets. Zonder lullig te doen Snuffert, die tekst gaat dus echt helemaal nergens over.
Highcarb dieet voor iemand die dreigt non-insuline afhankelijke diabetes te krijgen. Ouderdomsdiabetes ook wel genoemd. Die kerel heeft de hersens aan het zweren. Die kon wel in de oertijd leven. Wat denk je wat er gebeurd als je de insuline nog meer gaat verhogen? Juist dan word je lichaam nog resistenter tegen insuline. En wat gebeurd er dan? Dan gaat je pancreas nog meer insuline aan maken. En wat gebeurd er dan? Juist ja, dat kan je op 2 vingers uittellen.
Het boek waar die tekst uit komt is uit 1997. Zal me niets verwonderen als de bron van zijn tekst nog veel ouder is. Hier het linkje:
Table of Contents
Als het voor jou werkt prima. Don't change a winning team, zou ik zeggen. Maar ga niet dit soort onzin lopen verkopen. Één Marnop is genoeg op BN.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostWat een klets. Zonder lullig te doen Snuffert, die tekst gaat dus echt helemaal nergens over.
Highcarb dieet voor iemand die dreigt non-insuline afhankelijke diabetes te krijgen. Ouderdomsdiabetes ook wel genoemd. Die kerel heeft de hersens aan het zweren. Die kon wel in de oertijd leven. Wat denk je wat er gebeurd als je de insuline nog meer gaat verhogen? Juist dan word je lichaam nog resistenter tegen insuline. En wat gebeurd er dan? Dan gaat je pancreas nog meer insuline aan maken. En wat gebeurd er dan? Juist ja, dat kan je op 2 vingers uittellen.
Het boek waar die tekst uit komt is uit 1997. Zal me niets verwonderen als de bron van zijn tekst nog veel ouder is. Hier het linkje:
Table of Contents
Als het voor jou werkt prima. Don't change a winning team, zou ik zeggen. Maar ga niet dit soort onzin lopen verkopen. Één Marnop is genoeg op BN.
Denk dat hij net ietsjes meer know-how bezit dan jou.
Geloof dat jij al moeite hebt met het erachter komen hoe nu precies een deca-dick ontstaat. Het enigste wat je daarvoor hoeft te doen is tussen de regeltjes door te lezen en dat is al een hele opgave voor jou.
En wat je van mij vind zal me werkelijk worst wezen, ik zal er werkelijk niet minder om slapen bro.
Tis alleen een beetje triest om aan te komen met negativiteit over anderen, zwakjes noem ik dat.
No offence.
Comment
-
Als ik jou zou vertellen wat mijn werk is waar ik werk en wat mijn diploma s zijn zou je blij zijn dat ik de tijd vrij maak om aan (jou) topic enige tijd te besteden.
Maar als jij geen discussie wilt je gelijk wilt hebben en alleen maar jaknikkers om je heen wilt hebben prima ben ik off ciao.
succes verders!Face your demons...........
Comment
-
You're dodging the subject.
Over de deca-dick. Is het zo moeilijk om het even tussen quote tekens te zetten voor me? Ik zie het niet staan hoor. Jij volgens mij ook niet.. anders had je me al lang geholpen.
en over Marnop... Hij is net een orakel.
Een orakel (Grieks: χρησμός) verwijst in de eerste plaats naar een persoon of bemiddelaar die beweert over profetische gaven te beschikken. De term orakel wordt zowel gebruikt voor de wijze raadgevingen van (één of meerdere) vermeende godheden, als voor de plaats of persoon waar die raad werd gehaald.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment