Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Ik zie het niet staan hoor.
    Staat er ook niet zo direct. Maar komt door scheve (vrije) test.- oestrogeen ratio.

Das denk ik wat snuff bedoelt met tussen de regels door lezen.
    Last edited by onderhandelen; 08-12-2010, 16:02.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      en over Marnop... Hij is net een orakel.
      Ik zie mezelf liever niet als Orakel of Goeroe, maar goh.
      Dank je.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• ja marnop is inderdaad geen orakel, orakel is een dik oud wijf die koekjes bakt in de matrix

YouTube - Neo First Meets The Oracle

Comment

• @ Snuff
          De novo lipogenesis is wat anders dan direct vet aanzetten. Nuance kerel, nuance.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            @ Snuff
            De novo lipogenesis is wat anders dan direct vet aanzetten. Nuance kerel, nuance.
            als carbinname hoog is. is vetopslag minder. maar door de hoge carb inname verbrand je ook veel minder vetten, omdat glucose en daardoor ook insuline constant aanwezig zijn.

als carbinname laag is, en vetinname is hoog. dan zul je aan de ene kant meer vetten binnenkrijgen en eventueel een deel tijdelijk opslaan. maar aan de andere kant zul je ook veel meer en makkelijker vetzuren vrijmaken (door lage carbs en daardoor insuline), en zo meer vetten verbranden.
            --------------------

ik kies niet voor high carb/low fat OF low carb High fat OF gemiddelde hoeveelheid carbs/ gemiddelde hoeveelheid vet. (over proteine ga ik niet discussieren, die moet gewoon altijd voldoende zijn).

Of de aanpak van één van deze drie dieetmethoden werkt is grotendeels afhankelijk van de specifieke invulling van de persoon die het dieet opzet. welke voedingsmiddelen kies je, veel vezels weinig vezels, veel groenten, weinig groenten, witbrood of havermout?. Welke vetzuren en in welke ratio neem je? er zijn op dat gebied gewoon betere en slechtere keuzen, en snuff maakt iig wel goede keuzen op dat gebied.

een andere factor die meespeelt of een bepaalde aanpak werkt is de insuline gevoeligheid, en insuline secretion als een reactie op een maaltijd. de insuline secretion en gevoeligheid is genetisch vastgelegd (al kunnen we wel grote invloed uitoefenen op onze insuline gevoeligheid).

er zijn mensen in het verleden geweest die goede resultaten hebben behaald met high carb/low fat. en die zullen er ook blijven. net als dat er mensen met moderate carbs en vet goede resultaten boeken, of met low carb, high fat. maar dit is weer afhankelijk van invulling van het dieet, en bovenstaande factoren.
            --------------------

je weet pas wat voor jou goed werkt. als je langer tijd een verschillende methode hebt geprobeerd. en dan objectief kunt kijken naar de resultaten en voor en nadelen die een bepaalde aanpak heeft gehad voor jou.

ik persoonlijk werd ondanks goede voedingskeuzen, toch te snel vet op een high carb/low fat bulk. En op een low carb/high fat voelde ik me vaak zwak en had minder fut om te trainen.

voor mij werkt het goed om op trainingsdagen 4000 kcal e300, k500, v88. en op rustdagen 3500 kcal, e300, k300, 121g.
            --------------------

als high carb low fat voor jou werkt. ideaal. werkt het niet perfect om droog te blijven, en te gainen, wees dan ook ze eerlijk tegen jezelf, en zoek iets wat wel goed werkt voor jou.

succes ermee snuff. ik wens je het allerbeste, en een mooie kuur.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Kleine update.
              Kuur gaat zeer goed. Ik weet het nu zeker. Mijn lichaam reageert veel beter op hogere doseringen. Slechts 1 bijwerking en dat komt door die klote feestdagen, vochtretentie. Heb nu vanaf afgelopen zaterdag een hoop rotzooi naar binnen gewerkt en daardoor zie ik dat er zich vocht gaat ophopen. Op dit moment merkbaar op armen, nek en borst. Ben sinds afgelopen zaterdag weer in Holland en ik kreeg het niet voor elkaar al die lekkernijen de rug toe te keren. Kwam aan in Holland met een gewicht van 97kg, nu is die opgeklommen naar plusminus 105kg. Wel gewoon keihard getraint hier. Doe momenteel een nieuwe trainingsmethode die veel beter bij mij past en ook resultaat met zich meebrengt, MAX-OT. Ik krijg meer massa en wordt beduidend veel sterker, dat dan weer wel.
              Zit rond de 2,5gr. roids per week en heb op de bloat na nergens last van.
              Vanaf morgen weer superstrikt met mijn voeding en maar hopen dat die bloat weer langzaam aan verdwijnt.
              Morgen weer terug naar Engeland.
              Verder iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.
              Laterzzzz.

Comment

• he snuff das lang geleden kerel gaat zo te horen erg lekker mooi man, hou ons op de hoogte he

ji ook fijn jaarwisseling

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Ben sinds afgelopen zaterdag weer in Holland en ik kreeg het niet voor elkaar al die lekkernijen de rug toe te keren.
                  Lol

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Zit rond de 2,5gr. roids per week
                  Fucking hey

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Verder iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.
                  Laterzzzz.
                  U 2
                  Ben echt benieuwd hoe je eruit ziet straks aan het eind van je kuur
                  We like it

Comment

• beast
                    Groeten

Comment

• pics?

Comment

• goeie jaarswisseling trouwens snuff!

Comment

• Snuff, succes in 2011!
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Schade van de afgelopen feestdagen:
                            Gewicht in 1 week opgeklommen van 96,4 naar 107,5kg.
                            Bloat nu ook rond taille en benen.
                            Taille ging van 87 naar 92cm. BF staat nu op een slordige 14 procent, dit zal weer omlaag moeten.
                            Onderhoud ligt nu op 4000 kcal, zal slechts met 250 calorieen verhogen deze week.
                            Met weer een strikt schema en veel water hoop ik dat de bloat langzaam weer verdwijnt, echter mag ik hier wel een weekje of tig voor uittrekken.
                            Morgen weer trainen, dinsdag weer werken, hopelijk zal dit ook een steentje bijdragen in het verminderen van de vocht-retentie.

Comment

• Ik zou me niet al teveel zorgen maken: als het er zo snel bijkomt, dan zal het ook wel weer erg snel verdwijnen. Hopelijk geeft het je die extra motivatie om er stevig tegenaan te gaan als je weer in je "eigen" gym bent.

Vergeet niet om, als je de zee overgestoken bent, weer aan de verkeerde kant van de weg te gaan rijden.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Aangezien ik nu alles strak in de gaten wil houden weeg ik mezelf nu dagelijks. Ik ben benieuwt hoe snel de vocht weer verdwijnt.
                                Vanmorgen woog ik 106,7kg. Das helemaal niet slecht, 800 gram minder dan de dag ervoor. Ook ervaar ik een vermindering van vocht in benen en armen.
                                Dankzij mijn bijna perfekte voeding zal ik de vocht snel onder controle hebben.
                                Volgens berekeningen zou ik nu rond de 13-14% BF staan, echter zijn mijn abs nog steeds zeer duidelijk te zien, ik zou haast gaan zeggen dat mijn BF lager ligt. As zaterdag zal ik het weer opmeten.
                                Kracht neemt schrikbarend toe. Vandaag borst en biceps getraint en kon met gemak 5 tot 7,5 kilo per oefening verhogen.
                                De roids en de Max-OT werpen vruchten af.

Kleine aanrader voor de bulkers onder ons:

Kidney Beans.

Complexe carbs en proteine met een compleet amino-profiel, amino-score van 103.
                                Laterzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X