Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey Snuffie, alles goed met je dus?
    Nog de beste wensen man.

Wat een gewichtstoename man, bruut. Je blijft wel uit mijn gewichtsklasse he, haha. Nee het is je gegund, die flinke gains. Ik vind het top als mensen goed groeien door keihard werken.

Dat soort bonen zijn idd top.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
      Hey Snuffie, alles goed met je dus?
      Nog de beste wensen man.

Wat een gewichtstoename man, bruut. Je blijft wel uit mijn gewichtsklasse he, haha. Nee het is je gegund, die flinke gains. Ik vind het top als mensen goed groeien door keihard werken.

Dat soort bonen zijn idd top.
      Jij ook nog een voorspoedig 2011 kerel.
      Ja kidney beans, een vast produkt in mijn voedingsschema nu.
      Ik ben benieuwt op hoeveel procent BF ik zaterdag sta.
      Toch wel lekker om weer forser te zijn en mijn six-pack nog steeds te hebben hehehe, maar goed, zit ook wel op de 2,5 gram roids in de week.

Comment

• kidney beans zijn dat niet gewoon bruine bonen???

gaat lekker snuffsann

Comment

• Originally posted by SpuitJunkie View Post
          kidney beans zijn dat niet gewoon bruine bonen???
          Nee, kidney beans zijn meer langwerpig en rood van kleur.
          Bruine bonen zijn meer rond van vorm en bruin.
          Ook de voedingswaarden verschillen.

Zojuist op de weegschaal en ik sta nu op 105,3kg. Dit betekent 1,4kg vocht in 1 dag kwijtgespeelt. Het gaat helemaal naar verwachting. Als het een beetje meezit ben ik al het vocht weer aan het eind van de week kwijt. Het gaat zo rap dat ik het kan zien en voelen.
          Ben nu bijna weer zo droog als voor de feestdagen.

Comment

• Ben mijn volgende blast alweer aan het plannen.
            De 3 mass-builders blijven, test, tren en deca.
            Winstrol en proviron gaan er uit.
            AI's blijken de cholesterol nogal extreem te fucken, ik zal dus gaan kijken in hoeverre ik bestand ben tegen aromatisatie van de test zonder dit te onderdrukken. Alhoewel provi niet in de categorie AI thuishoort bezit het wel degelijk de eigenschap zich aan het enzym te binden. Om de tren en deca maak ik mij geen zorgen. Test zal voor het androgene tekort gaan zorgdragen en zal het eventuele libido-probleem van de deca de kop drukken.
            Om weer wat ervaring op te doen zal ik oxandrolone gaan toevoegen.
            Doseringen zullen ook weer opgevoert worden.
            Op dit moment heb ik het volgende in gedachte:

Test-E, week 1-16, 1500mg/w
            Tren-E, week 1-14, 800mg/w
            Deca, week 1-14, 600mg/w
            Oxandrolone, week 9-16, 100mg/d
            HCG, week 1-16, 100IU/d

Aromasin en nolva bij de hand in geval van.

Weer een heftige kuur maar ik kan het hebben.
            Wel zal ik 3x in de week moeten gaan prikken, dit zal maandag, woensdag en zaterdag gaan worden, 5ml/4ml/4ml.

Comment

• dat is idd een heftige kuur kerel, 2 x 19 nor zou ik denk ik niet aan kunnen als ji er goed op gaat is dat top

hoe bevalt je eigen gear tegen over de ug labs? is gewoon 250/ ml test neem ik aan?

Comment

• Originally posted by SpuitJunkie View Post
                dat is idd een heftige kuur kerel, 2 x 19 nor zou ik denk ik niet aan kunnen als ji er goed op gaat is dat top

hoe bevalt je eigen gear tegen over de ug labs? is gewoon 250/ ml test neem ik aan?
                Ik gebruik nu al tren en deca samen bro en dat bevalt mij prima, ook geen last van bijwerkingen.
                Eigen gear is natuurlijk toppie, je weet in ieder geval zeker dat je kwaliteit in handen hebt en dat het steriel is zonder verontreiniging.
                Ik ga niet beweren dat UG sucks maar 100% zekerheid zul je nooit hebben omdat je er niet bij bent geweest toen het gebrouwen werd.

Comment

• lekker snuff

Comment

• Hai snuff long time no see! Beste wensen enzo......

Wat je schreef over AI en provi, heb je ook aan mast e gedacht door je hele kuur heen. Ik ga tenminste nu een kuur geen provi meer nemen maar mast. Heb alleen zo mijn twijfels over libido en acne, maar we zullen zien. Succes met je kuur verder. (op dat andere forum had ik je nog een paar pm's gestuurd. Heb je die gelezen? of kom je daar ook nooit meer) Ik wist niet dat je hier weer terug was.

Comment

• Originally posted by Erik77 View Post
                      Hai snuff long time no see! Beste wensen enzo......

Wat je schreef over AI en provi, heb je ook aan mast e gedacht door je hele kuur heen. Ik ga tenminste nu een kuur geen provi meer nemen maar mast. Heb alleen zo mijn twijfels over libido en acne, maar we zullen zien. Succes met je kuur verder. (op dat andere forum had ik je nog een paar pm's gestuurd. Heb je die gelezen? of kom je daar ook nooit meer) Ik wist niet dat je hier weer terug was.
                      Best wishes mate.
                      Op een of andere manier kan ik niet meer op DBB, wel op het fitness forum maar niet op de bodybuilding.
                      Vreemd, het zou te maken kunnen hebben met m'n provider daar ik nu een ander heb maar ik krijg het vermoeden dat ze me er gewoon uit hebben geschopt.
                      Zit me alleen af te vragen waarom, dacht niet echt iets verkeerd te hebben gedaan de laatste tijd.
                      Ja, masteron heb ik zeker aan gedacht maar ook hier speelt de cholesterol een grote rol.

Side Effects (Cardiovascular):
                      Anabolic/androgenic steroids can have deleterious effects on serum cholesterol. This includes a tendancy to reduce HDL (good) cholesterol values and increase LDL (bad) cholesterol values, which may shift the HDL to LDL balance in a direction that favors greater risk of arteriosclerosis. The relative impact of an anabolic/androgenic steroid on serum lipids is dependent on the dose, route of administration (oral vs. injectable) type of steroid (aromatizable or non-aromatizable), and level of resistance to hepatic metabolism. Drostanolone should have a stronger negative effect on the hepatic management of cholesterol than testosterone or nandrolone due to its non-aromatizable nature, but a weak impact than c-17 alpha alkylated steroids. Anabolic/androgenic steroids may also adversely affect blood pressure and triglycerides, reduce endothelial relaxation, and support left ventricular hypertrophy, all potentially increasing the risk of cardiovascular disease and myocardial infarction.

Ik wil weten in hoeverre ik de oestrogeen de baas ben zonder dit ook maar te onderdrukken. Het scheelt een nare bijwerking en ook geld.

Ow, ik lees net dat er onderhoud wordt uitgevoert op DBB en dat men later weer kan inloggen.

Comment

• Ik bedoelde DBB niet, maar dat HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service waar nu helemaal niemand meer komt. Dat van die onderhoud klopt maar jij bent volgens mij gewoon van DBB gekickd.

Wat je laat lezen is waar, mast zal ook een negatieve invloed hebben maar ik denk veel minder negatief als een echte AI. En als ik het vergelijk met provi doet mast hetzelfde met SHBG maar heeft daarnaast gewoon meer effect voor je kuur omdat het gewoon volwaardig een androgeen is.

Tot laters ik kom wel weer eens terug in dit topic.

Comment

Ik bedoelde DBB niet, maar dat HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service waar nu helemaal niemand meer komt. Dat van die onderhoud klopt maar jij bent volgens mij gewoon van DBB gekickd.

Wat je laat lezen is waar, mast zal ook een negatieve invloed hebben maar ik denk veel minder negatief als een echte AI. En als ik het vergelijk met provi doet mast hetzelfde met SHBG maar heeft daarnaast gewoon meer effect voor je kuur omdat het gewoon volwaardig een androgeen is.

Om eerlijk te zijn vind ik Hardcore Fitness een zeer onhandig forum.

Het androgene heb ik nodig voor de deca die het mist. Echter zorgt test, vooral wanneer je hoog doseert, voor het androgeen tekort.
                          Als ik zonder onderdrukker het teveel aan oestrogeen kan beheersen heb ik geen extra middelen nodig.

Comment

• Ik vind het in ieder geval geen slechte gedachte.
                            Zal erover nadenken en wat meer know-how vergaren.
                            Misschien dat ik de masteron toevoeg.

Comment

Ik bedoelde DBB niet, maar dat HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service waar nu helemaal niemand meer komt. Dat van die onderhoud klopt maar jij bent volgens mij gewoon van DBB gekickd.

Het is de laatste tijd zeker erg stil op dat forum.
                              We moeten ff afwachten waar Leroy mee komt, die is nog druk bezig achter de schermen met de nieuwe website.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Gisteren 105,3kg, vandaag 104,3kg.
                                Bloat is verdwenen op armen, nek en zo goed als rond mijn taille en benen.
                                Ben zeer benieuwt as zaterdag naar mijn BF.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X