Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yeaahh snuff!
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by Mauke View Post
      Voornemen: meer van roids weten dan jou, dan pas ga ik er aan! whehe
      Ghehe, tijd voor een studie endocrinologie, met als hobby de 'vertaalslag' naar sporttoepassingen.

Anyway, still interested. So far so good zullen we maar zeggen, maar 50mg test is nog altijd een veelvoud van wat je homeostatische balans normaal is. Al kan het net zo goed 100mg of 2mg zijn (ik herhaal eventjes wat je zelf zegt, i know), want vooral op het einde van de nasleep zullen de theoretische halfwaarden niet meer synchroon lopen met de metabolisatie van de lever.

Het klinkt verder zeer interessant, zeker het HCG gedeelte. Dat maakt (verstandig) kuren toch een stuk laagdrempeliger mbt de bijwerkingen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
        Soms vraagt ik me af wat je jezelf allemaal aan doet snuff
        Momenteel niets kerel, ik ben OFF.
        Het is nu de vraag, ben ik in staat om, na anderhalf jaar ON te zijn geweest, mijn hormonenhuishouding weer te laten starten?
        Ik heb ook anderhalf jaar lang HCG gebruikt, een speciaal protocol die niet iedereen uitvoerd, 100IU IM iedere dag. Als over 5 weken het bloedonderzoek gaat uitwijzen dat ik weer produceer, op een aanvaardbaar niveau, is dat een stukje geschiedenis hier op BN. Er is geen info whatsoever te vinden over personen die gebruik maakten van roids voor anderhalf jaar, ondersteunend met HCG (100IU per dag), en vervolgens weer na 9 weken, waarin 5 weken tamoxifen 20mg per dag, hun eigen testosteron produceren.
        Daarom ben ik gewoon benieuwd wat het onderzoek gaat brengen.

Originally posted by Mauke View Post
        Maar goed dat jij je dat afvraagt en snuff zelf goed weet wat hij aan het doen is.
        Ben zelf (nog) niet laaiend enthousiast over roids, maar als ik zie met welke kennis van zaken jij het doet dan lijkt het op fietsen:P
        Voornemen: meer van roids weten dan jou, dan pas ga ik er aan! whehe
        Thnx buddy, tijd gaat het uitwijzen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Ghehe, tijd voor een studie endocrinologie, met als hobby de 'vertaalslag' naar sporttoepassingen.

Anyway, still interested. So far so good zullen we maar zeggen, maar 50mg test is nog altijd een veelvoud van wat je homeostatische balans normaal is. Al kan het net zo goed 100mg of 2mg zijn (ik herhaal eventjes wat je zelf zegt, i know), want vooral op het einde van de nasleep zullen de theoretische halfwaarden niet meer synchroon lopen met de metabolisatie van de lever.

Het klinkt verder zeer interessant, zeker het HCG gedeelte. Dat maakt (verstandig) kuren toch een stuk laagdrempeliger mbt de bijwerkingen.
          Precies kerel, daarom ook die knock on wood!

Comment

• Duidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!

Comment

Duidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!
              Kuren niet
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Duidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!
                Voor de een is een auto geen 30.000 euro waard, voor de ander is de sport zoveel niet waard, voor parttimers is tijd belangrijker dan geld, etc etc. Voor snuff is het het waard, maar voor jou niet. Voor mij ook niet, maar het is wél verdomd interessant.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Houd er ook rekening mee dat ik al 43 ben.
                  Als er zich ernstige complicaties voordoen is dat meestal na langdurig gekuurt te hebben en dan praat ik niet over 3 jaar, wat mijn kuurlengte is, maar over tientallen jaren.

Comment

Tis een beetje link dat hij dit op zichzelf allemaal uittest.. maar ik vind het toch wel dapper. En ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Zoals snuff zegt.. als zn test productie wel weer opstart heeftie toch wel een primeur op een bepaalde manier.. zeker voor bodynet..

Sommige mensen zjin nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd en verdiepen zich graag in de wondere wereld van het menselijk lichaam en chemicalien.. Dat kan ook op deze manier..

Anderen gebruiken party drugs of zuipen zich klem.. maar daar worden ze niet wijzer van.. sterker nog vaak het tegenovergestelde..

Snuff is erg bewust bezig met zijn lichaamsproject. Dat kan ik zeer waarderen omdat dat ook in mijn aard zit om zo in het leven te staan.. Alleen ik zou niet 1 2 3 een jaar on gaan
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Jippieeeee!
                      Morgen om 12 uur mag ik een glaasje champagne.
                      Na 3 jaar geen alcohol te hebben genuttigt.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Jippieeeee!
                        Nice.. ik heb voor het eerst in anderhalf/ 2 jaar ofzo alcohol gedronken.. een halve fles jack daniels verobert op mn verjaardag.. daarna stappen.. kwilde iedereen aanvliegen.. kweet nu weer waarom ik niet drink.. had ik op roids trouwens helemaal geen last van.. agressiviteit ofzo.. kwas wel iets feller.. maar verder vrij rustig..

Het feit dat ik als een enorme testosteronbom door de stad heen liep en op elke vrouw stond te geilen en elke kerel wilde neermeppen als ik mezelf zou laten gaan maakt me wel duidelijk dat mn eigen testosteron weer goed op pijl is :P

Ahhh ik overdrijf een beetje.. zo agressief was ik ook weer niet.. kan gewoon moeilijk tegen burgerlijke ongehoorzaamheid Die jongen stak een peuk op in de kroeg waar een vriendin van me met astma bij stond.. dan mag je verantwoord uit je slof schieten
                        Last edited by Cidious; 31-12-2011, 01:18.

Comment

• Tsja kerel, was ook een reden voor mij om te stoppen met drinken.
                          Zocht op een gegeven moment gewoon een argument op, maakte niet uit met wie. Het leek wel of er iemand anders het lichaam van me overnam.
                          De volgende dag kon mijn vriendin me alles uitleggen omdat ik niets meer kon herinneren.
                          Roids zijn gelukkig een ander verhaal, daar heb ik helemaal niks nada noppes last van.

Comment

Tsja kerel, was ook een reden voor mij om te stoppen met drinken.
                            Zocht op een gegeven moment gewoon een argument op, maakte niet uit met wie. Het leek wel of er iemand anders het lichaam van me overnam.
                            De volgende dag kon mijn vriendin me alles uitleggen omdat ik niets meer kon herinneren.
                            Roids zijn gelukkig een ander verhaal, daar heb ik helemaal niks nada noppes last van.
                            Same here.. maar ik dronk nooit zoveel dak me niks meer kon herrinneren.. maar had wel last van hoogmoedswaanzin als ik flink aangeschoten was.. dan had ik regelmatig drang om grote kerels aan te pakken.. erg nutteloos.. me maatje was er ook zo 1.. dus 1+1=11.. en met mach 11 vlogen we dan ook overal op..

Nu drink ik al tijden niet meer.. en moet zeggen. mis het ook ECHT NIET.. nu duik ik meestal op hem als hij de kop verkeerd heeft :P Maar ook hij wordt volwassener en houdt zich vaak rustig nu.

Vechten en ruzie maken tijdens het stappen is echt een ONZINNIGE bezigheid.. kbreng veel liever mijn tijd met de dames door hehe. Daar hou je tenminste iets aan over.. een lege zak.. ipv zere knokkels :P

Comment

Jippieeeee!
                              Geniet ervan! al schijnt een glaasje rode wijn of donker biertje erg goed te zijn voor het aantal antioxidanten wat erin zit

Comment

• Originally posted by Cidious View Post

Vechten en ruzie maken tijdens het stappen is echt een ONZINNIGE bezigheid.. kbreng veel liever mijn tijd met de dames door hehe. Daar hou je tenminste iets aan over.. een lege zak.. ipv zere knokkels :P
                                Nou, heb hem zojuist even geleegt hehehehe.

Originally posted by Posseltje View Post
                                Geniet ervan! al schijnt een glaasje rode wijn of donker biertje erg goed te zijn voor het aantal antioxidanten wat erin zit
                                Ja precies, had zoiets ook enige tijd geleden gelezen.
                                Gewoon 1 glaasje cahmpagne, that's all. Ik ben allang blij dat ik niet meer drink. Kan het missen als kiespijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X