Yeaahh snuff!
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mauke View PostVoornemen: meer van roids weten dan jou, dan pas ga ik er aan! whehe
Anyway, still interested. So far so good zullen we maar zeggen, maar 50mg test is nog altijd een veelvoud van wat je homeostatische balans normaal is. Al kan het net zo goed 100mg of 2mg zijn (ik herhaal eventjes wat je zelf zegt, i know), want vooral op het einde van de nasleep zullen de theoretische halfwaarden niet meer synchroon lopen met de metabolisatie van de lever.
Het klinkt verder zeer interessant, zeker het HCG gedeelte. Dat maakt (verstandig) kuren toch een stuk laagdrempeliger mbt de bijwerkingen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostSoms vraagt ik me af wat je jezelf allemaal aan doet snuff
Het is nu de vraag, ben ik in staat om, na anderhalf jaar ON te zijn geweest, mijn hormonenhuishouding weer te laten starten?
Ik heb ook anderhalf jaar lang HCG gebruikt, een speciaal protocol die niet iedereen uitvoerd, 100IU IM iedere dag. Als over 5 weken het bloedonderzoek gaat uitwijzen dat ik weer produceer, op een aanvaardbaar niveau, is dat een stukje geschiedenis hier op BN. Er is geen info whatsoever te vinden over personen die gebruik maakten van roids voor anderhalf jaar, ondersteunend met HCG (100IU per dag), en vervolgens weer na 9 weken, waarin 5 weken tamoxifen 20mg per dag, hun eigen testosteron produceren.
Daarom ben ik gewoon benieuwd wat het onderzoek gaat brengen.
Originally posted by Mauke View PostMaar goed dat jij je dat afvraagt en snuff zelf goed weet wat hij aan het doen is.
Ben zelf (nog) niet laaiend enthousiast over roids, maar als ik zie met welke kennis van zaken jij het doet dan lijkt het op fietsen:P
Voornemen: meer van roids weten dan jou, dan pas ga ik er aan! whehe
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGhehe, tijd voor een studie endocrinologie, met als hobby de 'vertaalslag' naar sporttoepassingen.
Anyway, still interested. So far so good zullen we maar zeggen, maar 50mg test is nog altijd een veelvoud van wat je homeostatische balans normaal is. Al kan het net zo goed 100mg of 2mg zijn (ik herhaal eventjes wat je zelf zegt, i know), want vooral op het einde van de nasleep zullen de theoretische halfwaarden niet meer synchroon lopen met de metabolisatie van de lever.
Het klinkt verder zeer interessant, zeker het HCG gedeelte. Dat maakt (verstandig) kuren toch een stuk laagdrempeliger mbt de bijwerkingen.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostDuidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostDuidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!
Als er zich ernstige complicaties voordoen is dat meestal na langdurig gekuurt te hebben en dan praat ik niet over 3 jaar, wat mijn kuurlengte is, maar over tientallen jaren.
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostDuidelijk, was ook geen aanval op jou. Maar soms vraag ik me af of het het allemaal wel waard is!
Zoals snuff zegt.. als zn test productie wel weer opstart heeftie toch wel een primeur op een bepaalde manier.. zeker voor bodynet..
Sommige mensen zjin nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd en verdiepen zich graag in de wondere wereld van het menselijk lichaam en chemicalien.. Dat kan ook op deze manier..
Anderen gebruiken party drugs of zuipen zich klem.. maar daar worden ze niet wijzer van.. sterker nog vaak het tegenovergestelde..
Snuff is erg bewust bezig met zijn lichaamsproject. Dat kan ik zeer waarderen omdat dat ook in mijn aard zit om zo in het leven te staan.. Alleen ik zou niet 1 2 3 een jaar on gaan"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJippieeeee!
Morgen om 12 uur mag ik een glaasje champagne.
Na 3 jaar geen alcohol te hebben genuttigt.
Het feit dat ik als een enorme testosteronbom door de stad heen liep en op elke vrouw stond te geilen en elke kerel wilde neermeppen als ik mezelf zou laten gaan maakt me wel duidelijk dat mn eigen testosteron weer goed op pijl is :P
Ahhh ik overdrijf een beetje.. zo agressief was ik ook weer niet.. kan gewoon moeilijk tegen burgerlijke ongehoorzaamheid Die jongen stak een peuk op in de kroeg waar een vriendin van me met astma bij stond.. dan mag je verantwoord uit je slof schietenLast edited by Cidious; 31-12-2011, 01:18."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Tsja kerel, was ook een reden voor mij om te stoppen met drinken.
Zocht op een gegeven moment gewoon een argument op, maakte niet uit met wie. Het leek wel of er iemand anders het lichaam van me overnam.
De volgende dag kon mijn vriendin me alles uitleggen omdat ik niets meer kon herinneren.
Roids zijn gelukkig een ander verhaal, daar heb ik helemaal niks nada noppes last van.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTsja kerel, was ook een reden voor mij om te stoppen met drinken.
Zocht op een gegeven moment gewoon een argument op, maakte niet uit met wie. Het leek wel of er iemand anders het lichaam van me overnam.
De volgende dag kon mijn vriendin me alles uitleggen omdat ik niets meer kon herinneren.
Roids zijn gelukkig een ander verhaal, daar heb ik helemaal niks nada noppes last van.
Nu drink ik al tijden niet meer.. en moet zeggen. mis het ook ECHT NIET.. nu duik ik meestal op hem als hij de kop verkeerd heeft :P Maar ook hij wordt volwassener en houdt zich vaak rustig nu.
Vechten en ruzie maken tijdens het stappen is echt een ONZINNIGE bezigheid.. kbreng veel liever mijn tijd met de dames door hehe. Daar hou je tenminste iets aan over.. een lege zak.. ipv zere knokkels :P"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
-
Originally posted by Cidious View Post
Vechten en ruzie maken tijdens het stappen is echt een ONZINNIGE bezigheid.. kbreng veel liever mijn tijd met de dames door hehe. Daar hou je tenminste iets aan over.. een lege zak.. ipv zere knokkels :P
Originally posted by Posseltje View PostGeniet ervan! al schijnt een glaasje rode wijn of donker biertje erg goed te zijn voor het aantal antioxidanten wat erin zit
Gewoon 1 glaasje cahmpagne, that's all. Ik ben allang blij dat ik niet meer drink. Kan het missen als kiespijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment