Originally posted by snuff-sann
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cidious View Postpicture or it didn't happen!
Baby with dummy - YouTube
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNou, over pic gesproken, heb wel een leuk videootje voor mijn vriend Nibor.
Baby with dummy - YouTube
Haha.. echt he wat een jochie he.. en dat geval is al midden 30.. verschrikkelijk gebeuren.. ik denk persoonlijk dattie authistisch is.. no disrespect..
Die lijdt echt aan een hoop complexen.. zelfde met die talelalbladiebla dinges.. ook zo'n irritant ventje dat alleen post om het posten en met de meest belachelijke topics aan komt zetten.. ksnap dat soort lui echt niet.. geen sociaal leven dus spammen ze maar even een forum vol.. en voelen ze zich mans..
Vanavond hak de pis gewoon goed lauw.. Het begon met dat talullelah kereltje die weer zo'n achterlijke post maakte.. en toen kwam robin.. terwijl ik al geirriteerd was.. ach.. kben mn frustraties weer kwijt.. khoop dattie er iets van gesnapt heeft en gewoon een end heenwandelt.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by WanabieBodybuilderJe gaat hier naar mijn menig wat te ver.
Daar had je mij ook neer kunnen zetten. Ik doe precies hetzelfde..
Denk aan discussies als:
raar of geniaal
nooit junkdag erg?
*voelt zich wat ongemakkelijk*
Hoezo ga ik te ver? kgeef duidelijk aan dat ik met dat vermoeden geen disrespect bedoel.. ik heb ook vrienden met authisme.. ik vermoed gewoon dat hij dat heeft.. en zich daarom zo vreemd gedraagd.. ik herken patronen.. juist omdat ik mensen met dit soort aandoeningen ken.. en waar ik overigens ook mee omga..
En ik heb geen last van jou.. ondanks dat je afentoe vreemde posts maakt ben jij niet de hele tijd aandachtsgeil bezig.. lees dat topic nou ff door van em.. hijs constant bezig met zichzelf de hemel in praten en hij wil zo graag horen dat hij beter/verder/meer ervaren dan die andere dude uit de gym is.. feit is dat hij gewoon ECHT niks gepresteerd heeft in de tijd dat hij traint.. en toch een grote waffel heeft.. 3500 posts heeft weten neer te zetten.. met wat dan? lees het maar eens na.. groot en deels allemaal onzin gesprekken.. zonder enige vorm van inhoudelijke bijdrage aan dit forum.. En ook waar hij wel serieus probeerde te reageren en advies probeerde te geven aan beginners klopte er meestal geen zak van.. Hij heeft me al meerdere malen proberen te verbeteren in andere topics terwijl hij echt geen idee had waar hij over praatte..
De rest van zijn post staan bijna allemaal in het stel je voor topic volgens mij.. dingen als welkom.. enzo.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTsja kerel, was ook een reden voor mij om te stoppen met drinken.
Zocht op een gegeven moment gewoon een argument op, maakte niet uit met wie. Het leek wel of er iemand anders het lichaam van me overnam.
De volgende dag kon mijn vriendin me alles uitleggen omdat ik niets meer kon herinneren.
Roids zijn gelukkig een ander verhaal, daar heb ik helemaal niks nada noppes last van..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostZe zeggen wel eens dat wanneer je heel vaak in dronken toestand bent, je de gewoontes ervan overneemt in nuchtere toestand.....dus toen ik het gedeelte die ik in het rood gemarkeerd hebt las, dacht ik gelijk aan dat verhaal...
Kom maar op met dat verhaal.
Ik kan je nu al zeggen dat het BULL is matey hehehe.
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostZe zeggen wel eens dat wanneer je heel vaak in dronken toestand bent, je de gewoontes ervan overneemt in nuchtere toestand.....dus toen ik het gedeelte die ik in het rood gemarkeerd hebt las, dacht ik gelijk aan dat verhaal...Originally posted by Snuff-Sann View PostOnderboouwing graag mijn beste man!
Kom maar op met dat verhaal.
Ik kan je nu al zeggen dat het BULL is matey hehehe.
zielig hoor189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Mauke View Postlijkt me broodje poepverhaal, misschien dat je jezelf een gewelddadig imago aan gaat meten omdat je dronken ook altijd om je heen slaat en mensen dat tof vinden?
zielig hoor
Ik ben juist heel erg veranderd nu ik niet meer drink, in positieve zin.
Maar ik geloof dat Eukileuki in een Deuki grappig probeert te zijn.
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostHoezo ga ik te ver? kgeef duidelijk aan dat ik met dat vermoeden geen disrespect bedoel.. ik heb ook vrienden met authisme.. ik vermoed gewoon dat hij dat heeft.. en zich daarom zo vreemd gedraagd.. ik herken patronen.. juist omdat ik mensen met dit soort aandoeningen ken.. en waar ik overigens ook mee omga..
En ik heb geen last van jou.. ondanks dat je afentoe vreemde posts maakt ben jij niet de hele tijd aandachtsgeil bezig.. lees dat topic nou ff door van em.. hijs constant bezig met zichzelf de hemel in praten en hij wil zo graag horen dat hij beter/verder/meer ervaren dan die andere dude uit de gym is.. feit is dat hij gewoon ECHT niks gepresteerd heeft in de tijd dat hij traint.. en toch een grote waffel heeft.. 3500 posts heeft weten neer te zetten.. met wat dan? lees het maar eens na.. groot en deels allemaal onzin gesprekken.. zonder enige vorm van inhoudelijke bijdrage aan dit forum.. En ook waar hij wel serieus probeerde te reageren en advies probeerde te geven aan beginners klopte er meestal geen zak van.. Hij heeft me al meerdere malen proberen te verbeteren in andere topics terwijl hij echt geen idee had waar hij over praatte..
De rest van zijn post staan bijna allemaal in het stel je voor topic volgens mij.. dingen als welkom.. enzo..Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostCheers Hendrie, trouwe volger hehehe!
Jij ook een fijn uiteinde en een gezond 2012 toegewenst buddy, niet teveel van de alcohol snoepen hey?
ik lees het ook, maar ik zeg mooi niks, want dan moet ik alles uitleggen. dank je de koekoekeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
-
Originally posted by bruce View Postwhahaha. je hebt al volgers. hebbie ook twitter?
ik lees het ook, maar ik zeg mooi niks, want dan moet ik alles uitleggen. dank je de koekoek
Ik lach erna, dat betekent hetzelfde als dit of of .
Maw maak ik dus een geintje.
Originally posted by bruce View Postinkopper: was het NOG erger dan?
ok. zal stoppen met je topic te spammen
Aangezien jij helemaal niet op de hoogte ben van hoe ik was als ik gedronken had. Ik kan je garanderen dat mijn houding erg verschilde van hoe ik me hier op BN gedraag. Je kunt dat niet met elkaar vergelijken.
Ow, maar heb ik je op je ziel getrapt toevallig?
Nu dat je zo plotseling hier in mijn topic wat aan het narren bent?
Je hoeft niet te stoppen met spammen kerel, ik kan jou gemakkelijk aan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment