weet je al wat het flauwvallen van laatst heeft veroorzaakt?
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
???? Ik volg je niet hele aar. Ik maak een grapje. En precies ik zeg: ik reageer niet omdat ik dan alles moet uitleggen en het eerste wat je doet is uitleg vragen. Daast. Heb ik echt geen zin in. Je bent zo snel in de verdediging / aangevallen voelen dat ik daarvoor pas.
Natuurlijk weet ik niet hoe je was. Jij zegt in positieve zin veranderd en ik als inkoppertje was het nog erger dan. En meteen denk ik dat je me hebt aangevallen en kan je me makkelijk hebben. Tering, ik wou dat ik niks had gezegd. Je moet relaxter worden ouwe, dat scheelt.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postweet je al wat het flauwvallen van laatst heeft veroorzaakt?
Ikzelf ga ervan uit dat er niets gevonden wordt, maar goed, dat is nu even koffiedik kijken.
Ook de vlieger, om het flauwvallen te linken met het kuren, gaat voor mij niet op. Ik heb eerdere 'attacks' ervaren maar toen kuurde ik nog niet. Tevens ook de nodige research verricht of flauwvallen en roids samengaan, op het net is daar geen duidelijkheid over.
Originally posted by bruce View Post???? Ik volg je niet hele aar. Ik maak een grapje. En precies ik zeg: ik reageer niet omdat ik dan alles moet uitleggen en het eerste wat je doet is uitleg vragen. Daast. Heb ik echt geen zin in. Je bent zo snel in de verdediging / aangevallen voelen dat ik daarvoor pas.
Natuurlijk weet ik niet hoe je was. Jij zegt in positieve zin veranderd en ik als inkoppertje was het nog erger dan. En meteen denk ik dat je me hebt aangevallen en kan je me makkelijk hebben. Tering, ik wou dat ik niks had gezegd. Je moet relaxter worden ouwe, dat scheelt.
Normaal ben ik dat niet van je gewend, dus waarom nu?
Snuff-Sann heeft in de loop der jaren op forums heel wat vuur aan de schenen gelegt gekregen. Een ontzettende moeilijke tijd meegemaakt op DBB waar er enkele klootzakken (Tremendes, Krieltje) het voortdurend heel erg moeilijk voor mij maakte. En dan heb je de gore hielelikkers ook nog die dan gezellie meedoen. Vooral die periode heeft me meer gehard.
Ik ben geen vent die zich laat kisten, ook nooit gedaan. Kom je aan Snuff kun je de volle laag terug krijgen en op forums gaat dat gepaard met woorden. Ik ga niet zeggen dat ik een lievertje ben maar 9 van de 10 keer reageer ik wanneer men met kritiek bij mij aankomt. Was het maar waar dat sommigen met hun toetsenbordje voor m'n neus stonden dan was het probleem in 1x geregeld.
Als je me een klein beetje beter kent weet je dat er achter die botte opmerkingen ook iemand schuil gaat die graag personen helpt en bijstaat wanneer ze erom vragen.
Comment
-
/agree. snuff zijn opmerking moet je vaak met een busje zout nemen. bedoeld het niet zo als je hem beetje kent. =)
maar snap de reactie wel hoor, echter via het digitale netwerk is altijd lastig te schatten hoe iemand het bedoeld ondanks de emoticons of de misplaatsing van emoticons..
hoe smaakte de champagne?
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post/agree. snuff zijn opmerking moet je vaak met een busje zout nemen. bedoeld het niet zo als je hem beetje kent. =)
maar snap de reactie wel hoor, echter via het digitale netwerk is altijd lastig te schatten hoe iemand het bedoeld ondanks de emoticons of de misplaatsing van emoticons..
hoe smaakte de champagne?
Moest erna nog wat mensen naar huis brengen met de auto. Eenmal terug heb ik nog een glaasje op. Ik heb wel enorm lekker geslapen, dat dan weer wel.
Beste wensen nog kerel.
Comment
-
van mij hoef je geen sarcasme te verwachten. simpel zat.
de mageren die net 18 zijn en op school breed willen zijn. wat al zijn ze niet mager. die knakkers zeik ik wel af. en terecht
uiteraard snap ik wel waarom je zo reageert, maar bij mij is dat niet nodig, snap je
okee. zand erovereen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik heb gisteren wat champagne gedronken en ben na 1 glaasje achter het stuur gaan zitten. Nu vraagt men zich af of dit wel verstandig is en ook of het mag volgens de wet
Ik vind het eerlijk gezegt zeer verantwoord om met alcohol achter het stuur te zitten, zolang de hoeveelheid gedoogt is, zolang je 100% zeker weet onder de toelaatbare promillage te zitten.
Maar laat ik eerst even uitleggen wat een beginnend bestuurder als alcoholpromillage mag hebben in Nederland.
Dat is dus 0,2 ‰.
Politie.nl
Mag ik rijden onder invloed van alcohol? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl
Hoeveel is 0,2‰ eigenlijk?
Weinig, heel weinig. Maar hóe weinig precies, dat is moeilijk te zeggen, omdat alcohol bij iedereen anders valt. Je lichaamsgewicht speelt een rol. Of je man of vrouw bent, telt soms ook mee.
Centrum Maliebaan, deskundig in verslaving en psychiatrie
Bij een gemiddelde man van 75 kg geeft één standaardglas een bloed-alcoholgehalte van 0,2 ‰. Een standaardglas is bijvoorbeeld een glas wijn.
Een man van 75kg zal na het nuttigen van een glas wijn een promillage van 0,2 ‰ hebben, ikzelf weeg 115kg en zal het promillage in mijn bloed naar alle waarschijnlijkheid lager uitvallen.
Ik heb voordat ik achter het stuur stapte 1 standaardglas bubbles gedronken. Maw ben ik zeer verantwoord bezig geweest. Ik had 3 jaar geen druppel op, natuurlijk voelde ik wat van de bubbles maar was heel goed in staat om te rijden en was tevens niet in strijd met de wet!
Maar goed, dat is dus in Holland en daar woon ik niet.
Nu de UK.
Drink-Driving Guidelines
Voor zover ik weet gelden er hier geen speciale beginner-bestuurder regels.
In Engeland mag je niet meer dan 4 units gedronken hebben als je meteen achter het stuur stapt. Voor een avondje stappen en later de auto pakken gelden andere regels en mag je 10 units drinken.
1 unit is bijvoorbeeld een glas met 125ml wijn of half a pint of beer. (pint is 750ml)
Mijn glas bevatte waarschijnlijk ietsjes meer dan 125ml en dus dronk ik meer dan 1 unit maar beslist minder dan 2.
Ook bepaalt voedsel het alcoholpromillage enorm aangezien het dan veel langer duurt eer het in z'n geheel door je lichaam is opgenomen en het bloed de hoogste promillage zal bezitten. En gewicht is ook een blangrijke factor.
Maw, ik heb een lekker glaasje gedronken omdat ik drie jaar niet gedronken had, voelde ik me wat woozy maar zeker niet dronken of wat dan ook, deed ik niets wat niet mocht en bracht ik de mensen keurig zonder enige problemen veilig terug naar huis.
Ik geloof dat ik me niet onverantwoord en schuldig hoef te voelen.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postvan mij hoef je geen sarcasme te verwachten. simpel zat.
de mageren die net 18 zijn en op school breed willen zijn. wat al zijn ze niet mager. die knakkers zeik ik wel af. en terecht
uiteraard snap ik wel waarom je zo reageert, maar bij mij is dat niet nodig, snap je
okee. zand erover
Snuff allready burried his war-axe.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk geloof dat ik me niet onverantwoord en schuldig hoef te voelen.
Maargoed, bovenstaande vind ik alleen gelden zolang je maar binnen de wettelijke normen blijft, en ik ben er heilig van overtuigd dat dat wel zo is met een vent van 115kg die één glaasje drinkt.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOch, en als je de situatie al enigsinds ziet aankomen, dan zal dat ene glaasje zó geneutraliseerd zijn door de natuurlijke peptides die je vanuit je bijnieren het lichaam ingejaagd krijgt. Of je zet het raam open, en door de frisse lucht ben je binnen no-time weer fris. En ik spreek uit ervaring. (Al was dat natuurlijk géén autorijden:') )
Maargoed, bovenstaande vind ik alleen gelden zolang je maar binnen de wettelijke normen blijft, en ik ben er heilig van overtuigd dat dat wel zo is met een vent van 115kg die één glaasje drinkt.
Comment
-
Heb alcohol cursus moeten doen. Was gepakt met teveel. Zeer goede Zaak dat ik gepakt was. Ik pleit nu voor alcohol vrij. Het gaat niet om promillage maar reactie vermogen wat bijna meteen veranderd. Ook bewustzijns verandering. Hoeveelheid eten etc. Heeft 0,0 invloed op je promillage. Lege maag zit het met 10 minuten in je bloed. Met volle maag na hooguit 20 minuten. Ieder glas heeft 1,5 uur nodig af te breken. Ik realiseerde me nooit dat ik na 20 glazen 30 uur onder invloed was. Er is heel veel onwetendheid over alcohol en werking, etc. Ik heb m'n lesje geleerd. Nu jouw verhaal. Een glas is geen probleem. Zou het niet moeten zijn tenminste. Dus daar heb je gelijk in. Sterker nog een volleerd drinker is net zo onder invloed als jij, alleen heb jij het door en zo iemand niet. Waar ik heen wil: je pocht dat je met eentje op reed, en als moraal ridder op dat gebied moet ik je corrigeren. Net als je vrouw bezwangeren tijdens een kuur of vlak erna en er is iets met het kind, denk je toch wat als ik geen kuur had gedaan. Zo ook een ongeluk wat op de loer ligt. Je zou toch aan de champagne moeten denken. Moraal: niet dat je verkeerd hebt gehandeld, wel dat je er zo over denkt. ( ook hier: niet dom bedoeld)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Oh ja, promillage en gewicht maakt niet erg veel uit. Heeft klein beetje invloed en ook op hoe lang het in je systeem zit. Gelukkig is spiermassa de bepalende factor en die is gelukkig wel aanwezig. Euh.... 1 glas is geen probleem hoor. Alleen is niks beter snappie. Goeie cursus hè . Heb ruim tien jaar met drank op gereden. Elk weekend. Nooit gepakt tot die ene keer. Uiteraard altijd met meer dan 1 glaseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostHoeveelheid eten etc. Heeft 0,0 invloed op je promillage. Lege maag zit het met 10 minuten in je bloed. Met volle maag na hooguit 20 minuten.
Bruceshit mate!
'Alcohol wordt volledig en snel door ons lichaam opgenomen. Dit gebeurt al in de maag waar 20% wordt opgenomen. De opname van de overige 80% gebeurt in de dunne darm. Bij een lege maag is na een half uur alle alcohol opgenomen door het lichaam en terechtgekomen in de bloedbaan waar het naar de lever wordt getransporteert. Bij een volle maag kan dit 2 tot 3 uur duren, zeker als de maaltijd uit eiwitrijk voedsel bestond.'
Alcohol en ons lichaam en hoe bereken ik de bloedalcoholgehalte
Waar ik heen wil: je pocht dat je met eentje op reed)
Kom nou kerel, waarom zou ik er in hemelsnaam mee pochen, hm?
En waar doe ik dat dan volgens jou?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment