3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Nakuur afmaken.
    Na de nakuur op z'n minst een weekje of 6 ertussen houden voor herstel.
    Ik zou na 6-8 weken na de nakuur weer starten met de volgende kuur, dus kun je in die tijd bridgen met oxandrolone, 40mg/d.
    Het gaat er nu om in hoeverre jou eigen hormoonaxis na je nakuur weer draait. Hoe meer het draait deste beter je die bridge met oxandrolone zal doorlopen.
    bridgen met 40mg/dag? is dit niet veel?
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Nakuur afmaken.
      Ik zou na 6-8 weken na de nakuur weer starten met de volgende kuur, dus kun je in die tijd bridgen met oxandrolone, 40mg/d.
      Het gaat er nu om in hoeverre jou eigen hormoonaxis na je nakuur weer draait. Hoe meer het draait deste beter je die bridge met oxandrolone zal doorlopen.
      In 6 a 8 weken hersteld?
      Hersteld van wat de as en nakuur al die tijd met je lichaam heeft gedaan?
      Denk dat je daar toch zeker wat meer tijd voor uit moet trekken.
      Ik weet dat het heel verleidelijk is om dan weer wat nieuws te gaan pakken maar je bent zeker nog niet hersteld na zo een korte tijd.
      En anavar tussen de kuren in pakken bedoel je dat?
      Last edited by Doris1981; 06-06-2010, 15:24.

Comment

Nakuur afmaken.
        Dat is 3.5 maand aan de orals aan 1 stuk door?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Doris1981 View Post
          In 6 a 8 weken hersteld?
          Hersteld van wat de as en nakuur al die tijd met je lichaam heeft gedaan?
          Denk dat je daar toch zeker wat meer tijd voor uit moet trekken.
          Ik weet dat het heel verleidelijk is om dan weer wat nieuws te gaan pakken maar je bent zeker nog niet hersteld na zo een korte tijd.
          En anavar tussen de kuren in pakken bedoel je dat?
          ja ik bedoel een bridge tussen 2 kuren in met anavar
          Originally posted by Ashley View Post
          ja idd, ik weet hier niets over... vandaar de vraag naar jullie toe

Comment

Mensen ajb blijf wel nadenken waar we mee bezig zijn he.
            Mijn visie is:easy come easy go! En train ook naturel zo lang mogelijk na een kuur en gebruik dan opbouwende supps. die je lichaam echt nodig hebt en gezonder maakt zoals:

hoog gedosserde multi/mineraal complex
            vit.c maar niet te hoog
            aminozuren
            vit.e
            visolie
            Last edited by Doris1981; 06-06-2010, 15:31.

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post

ja idd, ik weet hier niets over... vandaar de vraag naar jullie toe
              Ik weet er ook niet veel over.....Ik weet wel als hier iemand met de vraag komt of 6-8 weken kuurtje anavar/winstrol oid niet te kort is, ik al heel vaak heb gehoord dat dit lang genoeg is ivm levertoxiteit.

Nu kom ik steeds vaker periode's tegen van 10 weken tot 3.5 maand voor een oral....gaat toch heel erg ver.

Comment

Ik weet er ook niet veel over.....Ik weet wel als hier iemand met de vraag komt of 6-8 weken kuurtje anavar/winstrol oid niet te kort is, ik al heel vaak heb gehoord dat dit lang genoeg is ivm levertoxiteit.

Nu kom ik steeds vaker periode's tegen van 10 weken tot 3.5 maand voor een oral....gaat toch heel erg ver.
                ja idd, maar bij mij is het de bedoeling als bridge... en op lage dosis, maar als dit echt niet verstandig is dan blijf ik nu van de roids tot begin september

Comment

Mensen ajb blijf wel nadenken waar we mee bezig zijn he.
                  Mijn visie is:easy come easy go! En train ook naturel zo lang mogelijk na een kuur en gebruik dan opbouwende supps. die je lichaam echt nodig hebt en gezonder maakt zoals:

hoog gedosserde multi/mineraal complex
                  vit.c maar niet te hoog
                  aminozuren
                  vit.e
                  visolie
                  thx, deze spullen gebruik ik al, behalve de vit c, e

Comment

thx, deze spullen gebruik ik al, behalve de vit c, e
                    Hoe kan je in gods naam herstellen in een periode waar je shit in gebruikt en dan maakt het geen reet uit of je weinig gebruikt!
                    Je raakt altijd wat kwijt van je kuur en accepteer dat gewoon!
                    Blijf goed trainen veel en schoon eten en zorg dat je rust optimaal is.
                    dan praat je over herstellen en daarna ben je toe aan een nieuwe kuur.
                    Laat je lichaam niet inkakken want geloof me daar kan en ga je later heel veel last van krijgen!

Comment

Hoe kom je aan 3,5 maand Ashley?

@Doortje

Hey dude, kun je niet even wat anders gaan doen?
                      Buiten spelen ofzo.
                      Zorg jij er nou maar voor dat je wat meer research doet zodat je tenminste wat aan je donder blijft houden ipv anderen te vertellen wat ze het beste kunnen doen.
                      Je weet er zelf geen ene snars van dus hoe kun je nu in vredesnaam anderen gaan adviseren???

Comment

@Doortje

Buiten spelen ofzo.
                        Zorg jij er nou maar voor dat je wat meer research doet zodat je tenminste wat aan je donder blijft houden ipv anderen te vertellen wat ze het beste kunnen doen.
                        Je weet er zelf geen ene snars van dus hoe kun je nu in vredesnaam anderen gaan adviseren???
                        Luister apie jij helpt die gasten naar de klote man op deze manier!
                        En krijg steeds meer de indruk dan je maar al te graag mensen veel ziet gebruiken!
                        Jij bent al 42 dit zijn jonge jongens waar je het over hebt en die moeten nog langer mee kereltje.
                        Schotel ze je eigen kuur maar even voor!
                        Ga geen andere mensen gebruiken als testpersoon man maar begin aan jezelf met je research.
                        Weetje wel dat er op internet veel bullshit te lezen valt!
                        Ik werk nauw met artsen samen en zal wel willen weten waar jij je know how vandaan hebt.
                        Artsen weten ook niet alles nee maar lijkt me altijd handig als back up.
                        Jij voeld je aangevallen omdat je denkt dat je veel weet enz. je kan alles wel gaan gebruiken om te groeien en daar ben jij volgens mijn wel toe is staat maar er zijn ook mensen die een eerlijk advies willen.
                        En ja nu voel ik me is aangevallen!!!stop met die onzin met jou research en start cutting!!

Comment

bridgen met 40mg/dag? is dit niet veel?
                          Ik vind dat een mooie dosering.
                          Even over dat 3,5 maand.
                          Als je nu je nakuur afmaakt en dan na 6-8 weken weer gaat kuren praat je over een periode van 12-14 weken tussen 2 kuren in waarin je lichaam kan herstellen, lijkt mij voldoende.
                          In die 6-8 weken na je nakuur bridge je met anavar, dus ik weet niet waar die 3,5 maand nu ineens vandaan komt.

Comment

Luister apie jij helpt die gasten naar de klote man op deze manier!
                            En krijg steeds meer de indruk dan je maar al te graag mensen veel ziet gebruiken!
                            Jij bent al 42 dit zijn jonge jongens waar je het over hebt en die moeten nog langer mee kereltje.
                            Schotel ze je eigen kuur maar even voor!
                            Ga geen andere mensen gebruiken als testpersoon man maar begin aan jezelf met je research.
                            Weetje wel dat er op internet veel bullshit te lezen valt!
                            Ik werk nauw met artsen samen en zal wel willen weten waar jij je know how vandaan hebt.
                            Artsen weten ook niet alles nee maar lijkt me altijd handig als back up.
                            Jij voeld je aangevallen omdat je denkt dat je veel weet enz. je kan alles wel gaan gebruiken om te groeien en daar ben jij volgens mijn wel toe is staat maar er zijn ook mensen die een eerlijk advies willen.
                            En ja nu voel ik me is aangevallen!!!stop met die onzin met jou research en start cutting!!
                            Hehehe, apie, kereltje?
                            Ik denk dat je nog flink versteld zal staan als je voor me staat.
                            Maar is goed bro, jij wint.
                            Ik ga me met dit stomme gekibbel niet langer bezighouden, ik heb wel wat beters te doen.
                            Ik ken powertrainer al wat langer dan vandaag en het laatste wat ik zal doen is hem verkeerd adviseren, ik geloof dat jij hier net een paar daagjes lid bent???
                            Dus hou die herzenloze opmerkingen voor je wil je?
                            Ik hoop dat powertrainer de juiste keuzes maakt.

Comment

Hehehe, apie, kereltje?
                              Ik denk dat je nog flink versteld zal staan als je voor me staat.
                              Maar is goed bro, jij wint.
                              Ik ga me met dit stomme gekibbel niet langer bezighouden, ik heb wel wat beters te doen.
                              Ik ken powertrainer al wat langer dan vandaag en het laatste wat ik zal doen is hem verkeerd adviseren, ik geloof dat jij hier net een paar daagjes lid bent???
                              Dus hou die herzenloze opmerkingen voor je wil je?
                              Ik hoop dat powertrainer de juiste keuzes maakt.
                              Mijn welgemeende excuses was ff pissed en ben niet zo snel onder de indruk van iemand maar dat tot daar aantoe.
                              Ik ben idd nog niet zolang lid maar dat wil niet zeggen dat ik net uit een ei kom en dat ik daarvoor alleen maar heb liggen slapen.
                              Luister als jij een goed advies heb voor mij zal ik dat zeker aannemen van je begrijp dat niet verkeert.
                              En hersenloos?Ik zal dat maar als niet gelezen beschouwen lijkt me het beste.
                              Ik zal me een beetje distantieren van je waar jij je adviezen geeft, je niet in de weg staan want dat stoort je nogal zal ze gewoon lezen.Ben benieuwd.
                              No hard feelings

Comment

@Doortje

Buiten spelen ofzo.
                                Bridge is 2 maanden en dan vervolgens zijn kuur ook 1.5 maand winstrol.

edit ik zie dat hij die winstrol pas de laatste 6 weken van zijn kuur doet....excuses verkeerd gelezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X