Ziekkk van dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziekkk van dianabol

ik ben pas 3 dagen bezig met kuuren met dianabol en ben nu al niet lekker duizelig en zweten en opgeblazen gevoel hoe komt dat naar zo een korte tijd en ik heb geen koorts ofzo

wat neem je veel ,maar als je nog nooit dianabol heb gebruikt dan heb je kans dat je even in het begin een beetje duzelig woord ,maar dat is het ,is maar effe ,en dat opgeblazen gevoel is dat je bloeddruk iets omhoog gaat ,maar dat is ook effe ,je lichaam moet effe wenen ,maar er is niks mis mee

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,01:26)]wat neem je veel ,maar als je nog nooit  dianabol heb gebruikt dan heb je kans dat je even in het begin een beetje duzelig woord ,maar dat is het ,is maar effe ,en dat opgeblazen gevoel is dat je bloeddruk iets omhoog gaat ,maar dat is ook effe ,je lichaam moet effe wenen ,maar er is niks mis mee
      ok thanx maar ik denk dat het het komt omdat het schijnbaar fake is heb ik gehoord van een maat van me ik heb de 2 fotos bij foto's anabolen neer gezet dan kan je het effe zien waarschijnlijk neppe shit

Comment

is dat dat pootje wit met blauw ,als da tzo is dan zijn ze goed hoor

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,01:49)]is dat dat pootje wit  met blauw ,als da tzo is dan zijn ze goed hoor
          jah dat is dat potje hoe weet je dat ze goed zijn dan precies heb gehoord dat er methyltest in zit en dat is geen d-boll als het goed is

Comment

dat weet je alleen als je ze laat testen,panther!

van wie of waar heb je gehoord dat er methyltestosteron in zat?

als dat er echt inzit zal je er ook wel op gaan maar je moet dan wel weten waar je mee bezig bent.

greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 23 2004,02:35)]dat weet je alleen als je ze laat testen,panther!

van wie of waar heb je gehoord dat er methyltestosteron in zat?

als dat er echt inzit zal je er ook wel op gaan maar je moet dan wel weten waar je mee bezig bent.

greetz
              ik heb van heele boel mensen op die forum gehoord dat ze nep zijn ik denk dat ik er mee kap ben tog net 3 dagen bezig en ik haal wel ergens anders wat die wel betrouwbaar zijn dan begin ik gewoon volgende week opnieuw met wel echte dianabol

Comment

methyltestosteron zou je geen opgblazen gevoel van moeten krijgen. ook niet echt zweten. (jah... heb es afro tabs gehad omdat dat as zou zijn hahahahah)

hoeveel neem je per dag? als eerste kuur kan dboll natuurlijk vooral bij hoge dosis hard inslaan.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 23 2004,21:33)]
                  nou ik zou jullie het is vertelen heb ze laten testen en ze zijn dus fake zit vol met caffeine en er is gewoon een hoeveelheid speed in vermenkt maar ik heb deze pillen van iemand van die forum gekocht die geene is echt niet goed bij ze hoofd maar helaas ben ik niet zo iemand die deze geene zwart maak maar die geene weet zelf wel wie ik bedoel ik heb me eigen gewoon totaal leeg gekots van deze shit zooi en me ogen stonden wijd open dat vond ik echt niet normaal dus heb ze vanavond laten testen en dit kwam er dus uit speed vermenkt met veel caffeine zo dat het op het begin lijk of je dianabol gebruik maar dit effect was wel te hevig en de verpaking was dus van dianabol die geene is gewoon sneu dan denk je iemand te vetrouwen krijg je dit soort geintjes nou bro ik hoop dat je genoten heb van die paar centen om iemand deze shit te geefen

Comment

Heeft iemand van dit forum je die shit verkocht?
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 23 2004,22:10)]
                      die geene is zeker niet helemaal goed bij ze hoofd ofzo wil die je dood hebben als je van speed een over dosis krijg ben je nog veder van huis dan dat je van dianabol een overdosis krijg pfffffff vind het niet gek dat je niet lekker was en ziek werd en moest kotsen steeds

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (xricox @ Mrt. 23 2004,22:16)]die geene is zeker niet helemaal goed bij ze hoofd ofzo wil die je dood hebben als je van speed een over dosis krijg ben je nog veder van huis dan dat je van dianabol een overdosis krijg pfffffff vind het niet gek dat je niet lekker was en ziek werd en moest kotsen steeds  
                        die geene is zeker niet goed nee

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,22:04)]nou ik zou jullie het is vertelen heb ze laten testen en ze zijn dus fake zit vol met caffeine en er is gewoon een hoeveelheid speed in vermenkt maar ik heb deze pillen van iemand van die forum gekocht die geene is echt niet goed bij ze hoofd maar helaas ben ik niet zo iemand die deze geene zwart maak maar die geene weet zelf wel wie ik bedoel ik heb me eigen gewoon totaal leeg gekots van deze shit zooi en me ogen stonden wijd open dat vond ik echt niet normaal dus heb ze vanavond laten testen en dit kwam er dus uit speed vermenkt met veel caffeine zo dat het op het begin lijk of je dianabol gebruik maar dit effect was wel te hevig en de verpaking was dus van dianabol die geene is gewoon sneu dan denk je iemand te vetrouwen krijg je dit soort geintjes nou bro ik hoop dat je genoten heb van die paar centen om iemand deze shit te geefen  
                          nou.,..als diegene jouw met opzet die shit verkocht heeft zou ik juist wel zijn naam bekend maken voordat misschien iemand anders zo stom is om ook bij zo'n ##### te kopen.

ik heb een bloedhekel aan oplichters!!

Comment

ik vind een beetje rot verhaal ,ik zou het gewoon zeggen wie dat is ,als jij onder de grond ligt denk je echt dat die gene aan je zal denken ,ik denk het niet ,die mesen moeten gewoon gestraaft woorden ,niet te bang gewoon zeggen

Comment

panther je zegt dat je ze heb laten testen ,waar heb je die laten testen gewoon in de apotheek,of ergens anders,is maar een vraagje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X