ik ben pas 3 dagen bezig met kuuren met dianabol en ben nu al niet lekker duizelig en zweten en opgeblazen gevoel hoe komt dat naar zo een korte tijd en ik heb geen koorts ofzo
Ziekkk van dianabol
Collapse
X
-
wat neem je veel ,maar als je nog nooit dianabol heb gebruikt dan heb je kans dat je even in het begin een beetje duzelig woord ,maar dat is het ,is maar effe ,en dat opgeblazen gevoel is dat je bloeddruk iets omhoog gaat ,maar dat is ook effe ,je lichaam moet effe wenen ,maar er is niks mis mee
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,01:26)]wat neem je veel ,maar als je nog nooit dianabol heb gebruikt dan heb je kans dat je even in het begin een beetje duzelig woord ,maar dat is het ,is maar effe ,en dat opgeblazen gevoel is dat je bloeddruk iets omhoog gaat ,maar dat is ook effe ,je lichaam moet effe wenen ,maar er is niks mis mee
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 23 2004,02:35)]dat weet je alleen als je ze laat testen,panther!
van wie of waar heb je gehoord dat er methyltestosteron in zat?
als dat er echt inzit zal je er ook wel op gaan maar je moet dan wel weten waar je mee bezig bent.
greetz
Comment
-
methyltestosteron zou je geen opgblazen gevoel van moeten krijgen. ook niet echt zweten. (jah... heb es afro tabs gehad omdat dat as zou zijn hahahahah)
hoeveel neem je per dag? als eerste kuur kan dboll natuurlijk vooral bij hoge dosis hard inslaan.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Mrt. 23 2004,21:33)]
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 23 2004,22:10)]
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (xricox @ Mrt. 23 2004,22:16)]die geene is zeker niet helemaal goed bij ze hoofd ofzo wil die je dood hebben als je van speed een over dosis krijg ben je nog veder van huis dan dat je van dianabol een overdosis krijg pfffffff vind het niet gek dat je niet lekker was en ziek werd en moest kotsen steeds
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,22:04)]nou ik zou jullie het is vertelen heb ze laten testen en ze zijn dus fake zit vol met caffeine en er is gewoon een hoeveelheid speed in vermenkt maar ik heb deze pillen van iemand van die forum gekocht die geene is echt niet goed bij ze hoofd maar helaas ben ik niet zo iemand die deze geene zwart maak maar die geene weet zelf wel wie ik bedoel ik heb me eigen gewoon totaal leeg gekots van deze shit zooi en me ogen stonden wijd open dat vond ik echt niet normaal dus heb ze vanavond laten testen en dit kwam er dus uit speed vermenkt met veel caffeine zo dat het op het begin lijk of je dianabol gebruik maar dit effect was wel te hevig en de verpaking was dus van dianabol die geene is gewoon sneu dan denk je iemand te vetrouwen krijg je dit soort geintjes nou bro ik hoop dat je genoten heb van die paar centen om iemand deze shit te geefen
ik heb een bloedhekel aan oplichters!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
29 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment