Kuurverslag mr. symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 18 2004,22:13)]Overigens moet je nooit teveel naar een ander kijken hoor, wat bij de één werkt doet bij de ander helemaal niets en andersom.
    Helemaal waar! Wat ik eerder al duidelijk heb gemaakt: equipoise lijkt mij ideaal voor een massakuur, waarbij je niet teveel vochttoename duldt. Je krijgt er tenslotte honger van! In een cutfase zal ik het niet meer gebruiken. Het is erg jammer dat (echte) primobolan zo slecht te krijgen is. Dat is namelijk de enige a.s. die ook goed werkt als je weinig eet. Dat heb ik in meerder studies gelezen. Succes in elk geval, Snipke!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

nu heb ik gelezen dat sustanon en winstrol ook een goede kuur zou zijn voor te cutten.

Iemand deze al gebruikt en hoe waren de resultaten, en wat denken andere van deze stack

grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Jun. 19 2004,21:27)]nu heb ik gelezen dat sustanon en winstrol ook een goede kuur zou zijn voor te cutten.

Iemand deze al gebruikt en hoe waren de resultaten, en wat denken andere van deze stack
        Is heel geschikt voor een 'lean mass' kuur! Maar het is geen cuttingskuur!

Comment

Winstrol zou in theorie al na een dag of 2 werken omdat het tabs zijn of anders injects op waterbasis. Overigens gaan er injects komen op oliebasis. Wat eerder niet lukte met winstrol is nu wel gelukt begreep ik.

Sustanon en winstrol om te cutten zie ik ook niet. Cur roept weer tren...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo, ff een laatste update en tevens afsluiting van het kuurverslag:
            Het zit erop! Vanmorgen de laaste portie Nolvadex weggewerkt. Kuur is goed bevallen, want doel is min of meer behaald. Weeg nu 90,3 kilo bij een bf van ca 15%. Het wás 95 kilo bij ca 19%. Ik ben een stuk sterker geworden en de spieren zijn véél beter zichtbaar. Op de sportschool alleen maar complimenten en ook mijn vrouw is erg blij met me
            In de drie weken nakuur heb ik nog niet aan omvang ingeboet, ben ik nog nauwelijks kracht kwijtgeraakt en is het gewicht is ook niet opgelopen. Inmiddels is mijn koolhydraatinname weer in etappes verhoogd tot redelijk normaal niveau. Cardio ben ik meteen met de start van de nakuur gestopt. Gelukkig...
            Voor mijzelf (en mogelijk ook voor anderen?) heb ik een paar conclusies getrokken:

-Frontload met Equipoise (Boldenone) heeft geen enkele zin. Het kickt beslist niét eerder in. (Heb ik dus wel gedaan)
            -Equipoise in een cuttings kuur... voor mij niet meer. Als het al iets gedaan heeft, zoals bijvoorbeeld massabehoud tijdens laag-calloriedieet, dan heb ik het in elk geval niet gemerkt.
            -Eq. had op mij het effect dat mijn libido VERMINDERDE. Pas toen ik in week 5 de winstrol erbij nam trok het weer aan. Geen geintje, maar echt waar. 's Morgens geen o.d.o.l bijv... da's vreemd!
            -Van Eq. wordt je beslist niet sterk(er)! Van Winstrol wél, maar dat wisten we al.
            -Van nolvadex kreeg ik de eerste drie dagen knallende koppijn. En ik heb echt NOOIT hoofdpijn. In 1 x 40 mg per dag is misschien een te grote schok voor m'n lijf. Dat Nolvadex werkt is mij wel duidelijk, want ik voel mij kiplekker en trainen gaat nog steeds uitstekend.

Mijn volgende kuur wordt pas maart 2005. Ik denk aan een cobinatie van sustanon, primobolan (depot) en anavar (GS! )

Dan nog, zonder alwetend over te willen komen, een tip voor de kuurders die willen gaan cutten:
            bouw eerst gedurende een aantal weken je calorie-inname af en doe pas cardio als je begint met je chemische ondersteuning. Tijdens je nakuur geen cardio. Aan winstrol heb je volgens mij genoeg als je niet superdroog hoeft te worden.

Het was leuk, zo'n logboek! Volgend jaar weer!
            Foto's volgen nog, de digitale camera is net uitgepakt.

Comment

een erg net verslag Mr symmetry.
              ik heb het vanaf dag 1 gevolgd met veel plezier
              balen van de libido de eerste 5 weken maar wel erg nette stats behaald.
              succes met het behouden van die stats!!en tot 2005 ....

greetzz

Comment

Met enkele punten ben ik het eens met Mr Symmetry.
                Eq vermindert idd het libido en krachttoename is echt wel gering te noemen.
                Maar ik heb het nu dikke 7 weken gebruikt(wat eigenlijk nog te weinig is,nrmaal 12 tal weken) en ik ben samen met winstrol toch een 5 tal kilo bijgekomen op die 7 weken en je gaat er echt wel hard uitzien en geweldige pomp.dosering van de EQ is 300-350 mg/week,winstrol 4x50mg/week.vetpercentage is 2 percent gezakt en zit nu op ongeveer 9% bij gewicht van ongeveer 80 kilo.
                Ik zou het volgende kuur zeker nog eens proberen,dan wel echter nog met test prop en opnieuw winstrol en voor een duur van ongeveer 10 weken.Deca is wel een beter massabouwer dat moet ik wel toegeven,maar ik sloeg er een pak meer vocht van vast,maar dat is bij ieder natuurlijk verschillend.EQ+Winstrol is echt wel een lekkere stack voor het winnen van enkele kilo's droge spiermassa en voor de gebruiker die toch relatief mild wilt kuren.Toch nog effe een vraagje...Indien ik Test Prop zou toevoegen aan deze kuur,van welke voordelen zou ik dan genieten?Vooral kracht of ook massa??En zou je de gewonnen massa goed behouden zoals bij winstrol het geval es?? Iemand ervaring mee?? Groeten Jeof
                If you wanna get big...
                You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (people @ Jul. 08 2004,22:48)]een erg net verslag Mr symmetry.
                  ik heb het vanaf dag 1 gevolgd met veel plezier  
                  balen van de libido de eerste 5 weken maar wel erg nette stats behaald.
                  succes met het behouden van die stats!!en tot 2005 ....

greetzz

Dankjewel!

Comment

Heel erg interessante en leerzame log geworden inderdaad, complimenten.
                    Ik denk dat je het maximale uit je kuur hebt gehaald. Top dat het 3 weken erna nog steeds erg lekker gaat allemaal..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@ Mr symmetry : knappe log, wel spijtig dat de equipose niet is aangeslaan bij u , door uw log te lezen was ik ook bijna van plan mijn equipose eruit te halen , maar heb het dan toch niet gedaan.

@jeoffrey : mijn kuur ziet er uit met test prop, equipose en winstrol, ik zet eod 100 mg prop erbij, op resultaten moet ik nog wachten hoewel ik lichtjes sterker wordt, ik heb hier ook een log bijgehouden en als je deze af en toe eens leest zal je weten wat de prop doet

Grtz
                      stil growing

Comment

Ik kijk er alvast naar uit!!!  
                        Thnx...Jeof  
                        Respect
                        If you wanna get big...
                        You've got to eat like a pig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies