Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nette resultaten maar waarom heb je niks meer gezet, ben ik een beetje achter en is de kuur afgelopen of heb je niks gezet omdat je ziek was.
Tja wel nette resultaten maar je weet wat de afspraak was he 110kilo of , dus denk ik dat we even een korte meeting moeten geven om 100% elk een schop tegen zijn achterste te geven, sorry 100% maar afspraken zijn afspraken
Citaat[/b] (snipke @ Nov. 21 2004,13:30)]Nette resultaten maar waarom heb je niks meer gezet, ben ik een beetje achter en is de kuur afgelopen of heb je niks gezet omdat je ziek was.
Tja wel nette resultaten maar je weet wat de afspraak was he 110kilo of , dus denk ik dat we even een korte meeting moeten geven om 100% elk een schop tegen zijn achterste te geven, sorry 100% maar afspraken zijn afspraken
Enne posten die foto's he
Grtz
haha,
Ik weet het Snip !
Echter de laatste 2 a 3 weken ben ik op hetzelfde gewicht blijven steken en heb ik dus besloten 2 weken eerder te stoppen
Ik vond het zonde om nog 2 weken aan de as te zitten terwijl de "rek" er toch al uit leek te zijn.
Het is dan misschien "zonde" van de langwerkende enth en deca, maar toch...
Het is daarom dat ik toch maar beloten heb om in de volgende kuur sust te nemen. Mocht ik na week 8 dan ook niets meer aanzetten, dan heb ik toch wat minder langwerkende as in mijn lijf (behalve de deca dan).
Wat betreft dat schoppen.... ehh dan wel snel hoor!, want als de as uit je systeem zijn verdwenen schijnt je pijngrens weer te zakken !!
Ik heb trouwens trouwens "fiat" gekregen om volgende week mijn nieuwe kuur te bestellen.
Foto´s zullen er voorlopig niet bijzijn denk ik, omdat ik persoonlijk vind dat mijn fysiek er (nog) niet uitziet he !
Hoeft niet hoor 100%. Als je serieus blijft eten en trainen, blijft de massa wellicht hangen. Waar ik wel eens over nadenk, vooral na het nieuws van Red, is wat je op langere termijn nog kunt verwachten. Red kreeg pas onlangs last van Gyno, terwijl zijn kuur al een hele tijd geleden ophield. Dat bewijst dat er maanden na je kuur toch nog allerlei chemische processen plaatsvinden in ons lichaam als gevolg van de kuur, waar wij geen weet van hebben...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Dec. 20 2004,09:56)]Hoeft niet hoor 100%. Als je serieus blijft eten en trainen, blijft de massa wellicht hangen. Waar ik wel eens over nadenk, vooral na het nieuws van Red, is wat je op langere termijn nog kunt verwachten. Red kreeg pas onlangs last van Gyno, terwijl zijn kuur al een hele tijd geleden ophield. Dat bewijst dat er maanden na je kuur toch nog allerlei chemische processen plaatsvinden in ons lichaam als gevolg van de kuur, waar wij geen weet van hebben...
Denk dat het bij mij meer met stres te maken heeft... volgens de dokter kwam het doordat ik aan gekomen was... vet welteverstaan .... weeg nu echt veels te zwaar dus heb dalijk weer wat te doen
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment