Eerste kuur dboll/sust/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

luxe gains zoal te lezen

idd ff wat extra vit's en je kan der weer zo tegen aan

Who's the Chef

Comment

ja extra vitamines ben ik al mee begonnen en die echinacea is misschien ook wel een goed idee vehoogd de weerstand zeker he.
      Bedankt voor de reacties
      Greets

Comment

Update week 6
        Maandagmorgen opnieuw gewogen en zit nu op 112kg ben de laatste week niet veel bij gekomen qua gewicht maar ik vind dat ik er wat harder uitzie nu ,misschien toch wat vocht vastgehouden van die napo's?
        Moet ook wel zeggen dat mijn voeding deze week beter had gekund maar was ganse week in verlof samen met vrouwtje en de kids en daardoor stond ik 's morgens ook al wat later op en zat ik 's avonds wat vroeger in bed en dan in de middag met de kids paar uitstapjes gedaan en daardoor kwam ik niet aan het aantal maaltijd die ik anders eet.
        Maar alles gaat nog altijd lekker zit nog altijd een beetje met een verkoudheid maar behalve wat hoesten heb ik er weinig last van.
        Gisteren weer mijn injectie met sustanon en deca voor de 2 de maal zelf gezet en moet zeggen dat het prima ging hoor,heb zelfs minder last dan wanneer mijn trainingspartner ze zet.
        Deze week begin ik ook met 2 sustanon en 1 deca.
        Wanneer zou ik ze best zetten de maandag en donderdag of dinsdag en vrijdag, maakt niet zoveel uit zeker.
        Zo dat was het dan weer voor deze week ik hoop tegen het einde van mijn kuur toch de 115kg te halen
        Ik hou jullie op de hoogte
        Greets

Comment

vooral doorgaan

en ook met je egina's
          Who's the Chef

Comment

Klinkt goed allemaal.
            Het zetten maakt niet heel veel uit kies maar Ă©Ă©n van de 2 varianten die je noemde.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Geen last van bijwerkingen van de dboll gehad?

gtrz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ja hoor harold zoals ik voordien al had geschreven had ik van die dboll toch wel wat bijwerkingen, hoofdpijn ,verhoogde bloeddruk ,bloedneus maar is na paar dagen verdwenen dus alles is goed gekomen
                Greets

Comment

een beetje kerel kan daar wel tegen dus is toch goedgekomen

112 kilo is erg mooi.

wanneer krijgen we foto te zien?

greetzzz

Comment

Zijn wel heftige bijwerkingen dat hoor je niet vaak..
                    nette resultaten 112 kilo..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (harold @ Nov. 13 2004,06:30)]Zijn wel heftige bijwerkingen dat hoor je niet vaak..
                      nette resultaten 112 kilo..

Grtz..
                      Idd netjes en de fotos

Comment

Hallo allemaal
                        Ik zit dus nu in week 8 van mijn kuur had vorige week weinig tijd om op internet bezig te zijn
                        Heb me gisteren opnieuw gewogen en moet zeggen dat mijn gewicht praktisch niet meer omhoog gaat,woog gisteren 112.3kg maar ik maak me er eigenlijk weinig druk om want training,kracht en de spiegel zeggen me dat het goed is.
                        Heb dus besloten om 2 weken extra te doen ipv 8 weken zal ik nog 2 weken 2 sustanons in de week zetten.
                        Nadat ik gestopt was met die dboll had ik eventjes een kleine terugval in kracht in combinatie met 1 sutanon en 1 deca was dit prima maar zonder dboll en met maar 1 sustanon was het toch wat weinig.
                        Is nu mijn derde week dat ik 2 sustanons in de week zet en mijn krachttoename stijgt weer pijlsnel als je bedenkt dat mijn benen mijn zwakste punt was en ik voor mijn kuur al moeite had om 100kg te squatten ik heb maandag toch lekker 4 reps met 160kg gedaan ook mijn kuiten zijn al veel in omvang toegenomen ik train 2x per week benen en ik ben erg tevreden met mijn resultaten tot nog toe , en dit niet enkel over mijn benen hoor.
                        Voila nu nog lekker 2 weken doorknallen en met een goede nakuur en goede voeding en supplementen zoveel mogelijk proberen vast te houden.
                        Zo dat was het dan weer ik hou jullie nog wel op de hoogte
                        Greets

Comment

Mooie resultaten tot nu toe!
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

helemaal goed,man!

nette resutaten hoor.

greetzz

Comment

Klasse bro..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

10 weken kuren met deca en sus is idd beter, je kan er ook nog 12 weken van maken
                                Gaat erg lekker met de benen zo te lezen..

gRtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X