Eerste kuur dboll/sust/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die krachttoename geeft zeker een goed gevoel, had deze week wel een probleempje want die kerel die mijn sustanon en deca al 2 weken injecteerd was deze week niet komen opdagen heb deze week dus mijn eerste spuit zelf gezet.
    Dinsdagnacht om 1 uur 's nachts na mijn werk nog eens alles nagelezen op www.spotinjects.com en dan maar aan de slag gegaan,heb hem in mijn linkerbil gezet en moet zeggen dat het wel mee viel alleen het afdrukken is wat moeilijker zal volgende keer als ik het zelf moet doen in mijn been proberen,maar was wel zeer tevreden dat het me gelukt is weer iets dat ik kan.
    Greets

PS. er was hier een tijdje terug een topic over het kopen van bodybuilding t-shirts en ik kan jullie melden dat de t-shirts van "Universal Animal Line" zie link
    http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=20
    vanaf nu te koop zijn bij Bardolino
    http://www.bardolino.nl/bardolino/
    Mijn t-shirts zijn al onderweg met de post
    Greets

Comment

Greetz

Comment

zelf zet ik de injectie ook in mn bil ( de ene keer de linker andere keer de rechterkant), de eerste keer heb ik t ook door iemand laten doen en daarna gewoon zelf, de eerste keer moest ik ook ff wennen maar daarna gaat t steeds beter, en je voelt er niks van, en dat afdrukken heb ik ook niet echt last van, hoezo gaat dat bij jou moeilijk dan palmptje?

grtzzz.
        kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Echt moeilijk was het nu ook niet hoor ,kwam waarschijnlijk omdat ik ie**************** nerveus was en wou niet te snel drukken ook maar denk idd dat hoe vaker je het doet hoe beter het gaat.
          Greets

Comment

Ook aspireren he!!! dit vind ik moeilijker achter je rug
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Okt. 22 2004,11:16)]Ook aspireren he!!! dit vind ik moeilijker achter je rug
              Dat is inderdaad wat het moeilijk maakt!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Om nog eens op die krachttoename terug te komen ,deze middag schouders getraind alles ging zo lekker vlot, en bij shoulder press er lekker 6 reps met dumbells van 40kg uitgeperst.
                Mijn schouders stonden echt in de fik man niet te doen zelf gewoon mijn armen langs mijn lichaam laten hangen deed pijn, paar minuutjes gerust en dan lekker mijn training verder gezet.
                Daarna nog even mijn voorarmen in vuur en vlam gezet en nu lekker 2 dagen rust en alles laten groeien
                Zo dat was het, vervolg komt er op maandag want dan weeg ik me opnieuw ben eens benieuwd.
                Greets

Comment

Gaat lekker zo te lezen, hou ons op de hoogte

Grtz
                  stil growing

Comment

Update week 4
                    Ik ga de 4de week van mijn kuur in en tevens ook al mijn laatste week aan de naposim, heb me deze morgen opnieuw gewogen op nuchtere maag en woog 110kg, winst van 1.6kg ben er héél tevreden over zou dit komen door die sustanon die begint te werken?
                    Alhoewel dat mijn voeding deze week ook beter was en vooral ook mijn rust wat verlengd normaal werk ik maandag tot donderdag van 16u30 tot 01u00 'snacht en het is dan algauw 2u00 vooraleer ik in bed lig en om 7u30 ben ik alweer wakker met de kids, dus dat is toch wat te weinig.
                    Deze week heb ik na de middag telkens een klein dutje gedaan en donderdag had ik verlof en zat ik al om 20u30 in bed om nachtrust wat in te halen.
                    Alles gaat gewoon lekker tot nu toe en we gaan keihard blijven trainen, eten en slapen
                    Ga nu mijn kipfilets op de grill gooien mijn pasta koken en mijn rijst en mijn koolvisfilets bakken zodat mijn maaltijden voor vandaag en morgen al mooi klaarstaan in de frigo.
                    Zo dat was het ik hou jullie op de hoogte
                    Greets

Comment

Rust is heel erg belangrijk en een must om te groeien. Te weinig gaat tenkoste van je resultaten.

Succes verder zo te horen gaat het nog steeds goed

Greets...

Comment

Dinsdag mijn vierde injectie gezet en alles verliep goed tot dat gisteren in de late namiddag de spuitplek toch wat pijn begon te doen er is een lichte blauwe plek en daar waar er geprikt is voelt het wat hard aan, komt dit omdat er te snel is ingespoten?heb het nadien ook niet gemasseerd zou het daar aan liggen ik weet het niet zijn er nog die dit eens hebben meegemaakt?
                        Erg veel zorgen maak ik me er niet over denk dat het wel zal wegtrekken maar is de eerste keer dat ik het heb en vraag me af hoe het zou komen.
                        greets

Comment

Combinatie van die twee denk ik. Gaat inderdaad vanzelf weer weg hoor maar kan ff gevoelig zijn.

Greets...

Comment

Update week 5
                            Zaterdag mijn laatste napo's ingenomen en neem nu enkel nog sustanon en deca.
                            Heb me maandagmorgen opnieuw op nuchter maag gewogen en ik woog 111.6kg waar ik best tevreden mee ben.
                            Enige nadeel is dat ik nu met een lichte verkoudheid zit,wat kriebel in de keel en wat hoesten maar valt best nog mee,eten en trainen gaan momenteel nog altijd keigoed en mijn rust zal deze week ook goed zijn want ben ganse week in verlof.
                            Qua kracht ga ik nog altijd in stijgende lijn en dit voelt gewoon super goed aan, ook qua uiterlijk ben ik steeds aan het groeien en krijg steeds meer reacties .
                            Dus alles gaat nog altijd prima.
                            Greets

Comment

gaat lekker
                              Zou echinea force kunnen nemen, dat verhoogt je weerstand..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Neem inderdaad wat extra vitamines.

Gaat helemaal goed verder als ik het zo hoor!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X