Terug invliegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neen, ik vraag het hier omdat ik het niet weet en de verpakking onduidelijk is.
    Ik pak er nu maar 3 is dus normaal 30 mg maar aangezien er 200 tabs inzitten pak ik volgens mij 15mg.
    Ik wil zeker niet boven 30 mg gaan.

Ben nu in 4e week en begin eindelijk goed bij te komen..heb tijdens die 4 weken ook getraint met zwakke pols maar het ging daarom doe ik nu een weekje benen en linker arm en buik zodat mijn rechterpols kan rusten.( links loopt toch wat achter).
    Vanaf volgende week begin ik terug gewoon te trainen want ik blijf nu dus bijkomen en met mijn pols zie ik wel, het ging daarvoor ook zelfs gecombineerd met zwaar werk en nu ben ik twee weken thuis dus ik ga gewoon verderdoen.

zo...doorgaan redenen dus.

grtz wim(meke)
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

kuren met een peesontsteking en ook nog een aan de ontstekingsremmers...
      Ik zeg maar niks meer

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Er horen 100 tabs van 10mg in te zitten en geen 200. Staat duidelijk op het potje. Als er 200 inzitten moeten ze 5mg zijn inderdaad.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zijn inderdaad pillen van 5 mg. per stuk! Is in een ouder topic aan de orde geweest.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

misschien een domme vraag maar kan je ze niet ff wegen dan??
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 06 2004,19:48)]Zijn inderdaad pillen van 5 mg. per stuk! Is in een ouder topic aan de orde geweest.  
              klopt helemaal.

zijn nu nog de 5mg per 200 in een potje maar strax gewoon 100x 10mg.

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Nov. 06 2004,20:32)]misschien een domme vraag maar kan je ze niet ff wegen dan??
                Idd een domme vraag
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben vandaag achter speciaal weegtoestel geweest van soehnle zodat ik eindelijk eens mijn vet% kan meten, beetje veel geld maar goed voor mijn motivatie.

Sloeg al in paniek want kwam uit op 19% maar had slechte instellingen gedaan.

Nu weeg ik dus 74,2 kg en 13% vet wat wel zal kloppen want men maat heeft percentage laten meten in school en kwam uit op 11%, op mijn toestel 10% zodus vertrouw ik het wel.

Toch beter dan zo'n toestel dat je in je handen moet nemen want daar kwam ik vorig jaar uit op 4%, terwijl ik wist dat ik 12% had ofzo...waar ik op zei dat dat totaal niet klopte, kreeg dan als antwoord je had de vorige keer misschien juist frieten gegeten ofzo   , en dat dan in sportschool van mij voeten,ben daar dus nooit meer teruggeweest

Zodus nu 176cm /74kg/ 13% vet....mijn doel einde kuur 77 kg en dat is dan in totaal 5 kilo erbij als ik zo verderdoe en als pols een beetje meewilt ! Zal natuurlijk wel wat vet bij zijn.

Maar als dat lukt ben ik zeer tevreden want er waren vele die zegden dat ik dat nooit zou halen...zo zie je maar, ben er nog niet maar wel op weg!!!

Doel tegen zomer = zeker 79 kg / 9%vet.

Het gaat dus toch nog de goede kant uit

grtz wim(meke)

Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Okt. 13 2004,19:07)]Dit staat in de meeste vergelijkingstabellen.
                    Massa en gewichtstoename;
                    anavar    4/10
                    andriol     2/10
                    winstrol   2,5/10
                    primo depot  5,5/10

Zou dit een beetje betrouwbaar zijn want volgens hen is anavar beter dan winstrol.
                    gtrz wim
                    Winstrol is ook geen massa bouwer het is een cutter
                    Dus je hebt gelijk

Comment

Anavar is toch ook om te cutten dacht ik, beginners kunnen er beide kanten met uit.

Dan hou ik nog een half potje om te cutten tegen de zomer, vanaf wel vet% is het nuttig om anavar te nemen?
                      Want ik kan me voorstellen dat als je het pakt bij 14% dat je daar niet veel resultaat van zal hebben.

Ik dacht eerst af te vallen naar ongeveer 10% en dan anavar en ephedrine pakken ( voor de zomer dus).

Voel me nu trouwens een beetje opgeblazen en misselijk na het nemen van ananavar, niet heel erg maar ik ga er wel minder door eten...

grtz wim(meke)

Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,10:39)]Voel me nu trouwens een beetje opgeblazen en misselijk na het nemen van ananavar, niet heel erg maar ik ga er wel minder door eten...

grtz wim(meke)
                        Is inderdaad een mogelijke bijwerking van anavar.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heb ik ook als ik dbol gebruik....wel klote hoor.

greetzzz

Comment

Hier mijn voedingsschema:

7h30    :  200 gr brinta met suiker en melk
                                        1 banaan
                                        1 shake (koolh/eiwitten) 470 kcal / 45 gr

10 h     :  500 gr yoghurt  of 150 gr tonijn

12 h     :   2 broodjes (volkoren)
                                          1 banaan
                                          1 shake  

15 h     :  mueslirepen of iets waar ik zin in heb (in het weekend pasta)

17 h    : voor training
                                       1 banaan
                                       1 shake

18h = training

20 h    : goed stevig avondmaal

22h     : 500 gr yoghurt

Daarbij drink ik elke dag zeker 4 l water.
                            Dit is wel mijn minimumschema dus meestal eet ik wel meer, hangt beetje af van dag tot dag hoeveel ik binnen krijg maar als je de hele dag met oprispingen loopt denk ik wel dat ik ongeveer aan mijn max. zit.

grtz

Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,10:39)]Anavar is toch ook om te cutten dacht ik, beginners kunnen er beide kanten met uit.

Dan hou ik nog een half potje om te cutten tegen de zomer, vanaf wel vet% is het nuttig om anavar te nemen?
                              Want ik kan me voorstellen dat als je het pakt bij 14% dat je daar niet veel resultaat van zal hebben.

Ik dacht eerst af te vallen naar ongeveer 10% en dan anavar en ephedrine pakken ( voor de zomer dus).

Voel me nu trouwens een beetje opgeblazen en misselijk na het nemen van ananavar, niet heel erg maar ik ga er wel minder door eten...

grtz wim(meke)
                              even anavar geslikt en denkt gelijk dat hij groot en misselijk is

grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Nov. 08 2004,17:21)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 08 2004,10:39)]Anavar is toch ook om te cutten dacht ik, beginners kunnen er beide kanten met uit.

grtz wim(meke)
                                even anavar geslikt en denkt gelijk dat hij groot en misselijk is

grtz..
                                Met opgeblazen bedoel ik niet groot, je zal het wel sarcastisch bedoelen hoop ik

Trainen ging vandaag heel goed, geen last van pols dus de goden zijn mij goed gezind

grtz wim(meke)
                                Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X