Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 50dagen, 7weken en 1 dag om precies te zijn. en ja Bruce die magische 100top wil ik proberen tijdens de laatste chest training. en ja er zijn een paar kg bij maar kdenk niet dat je veel verschil gaat zien op foto's, kwaliteit van foto's zijn slecht en met vp is ook niet echt laag. maar ze kome er volgende week zowiezo op te staan

    Comment


    • mike.png

      effe foto met webcam gemaakt..

      Comment


      • Heb nou niet echt de indruk van deze foto dat dit je de +4-6kg winstrolvlees heeft opgeleverd. Je oogt wel wat voller maar had er zelf meer van verwacht. Je kracht stats zijn in ieder geval wel netjes toegenomen, ze begonnen al niet erg hoog maar als je dit vasthoud is dat wel een stuk beter uiteraard.
        Hoe beviel het kuren over het algemeen ?

        Overigens zeg ik dit niet om te bashen ofzo..just my 2 cents
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

        Comment


        • Welk merk was het ? Zou ook wat anders kunnen zijn. Winstrol word je hard van foto zie je dat niet. Kracht is wel enorm toegenomen. Dus er zat wat In Zere schouders tijdens trainen? Aders op onderarmen of bicep? Pomp bicep? Vertel Es' wat
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

          Comment


          • Niet zo droog als verwacht inderdaad maar +5kg is toch netjes.
            Zeker omdat je in die 7 weken ziek bent geweest en een blessure hebt gehad.
            Wel zonde dat veel mensen tijdens kuur ziek/verkouden worden.
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • ik zie iets meer definitie op je armen en je buik. Hoe is het met je benen?
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

              Comment


              • Originally posted by bruce View Post
                Welk merk was het ? Zou ook wat anders kunnen zijn. Winstrol word je hard van foto zie je dat niet. Kracht is wel enorm toegenomen. Dus er zat wat In Zere schouders tijdens trainen? Aders op onderarmen of bicep? Pomp bicep? Vertel Es' wat
                Ik vind die krachttoename heus wel meevallen. Maar goed, de TS weet nu beter hoe hij zoiets moet aanpakken in de toekomst.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

                Comment


                • was van merk LYY, ik ben ook gwn net iets te vet voor die hardheid van winny te zien lijkt me ook is de kwaliteit van pic troebel dit doet ook wel wat volgende week komen foto's van heel bovelijf en benen maar dan met men gsm gemaakt khoop dat deze wat beter is van kwaliteit. en voor de rest hoe de kuur me is bevallen? het was een leuke ervaring heb een ongelukje gehad met men rug en er effe uitgelegen maar voor de rest geen last gehad. tijdens het trainen een dikke pomp, kwamen aders tevoorschijn op schouders, upperpec. men striemen aan men schouders zijn gelukkig niet erger geworden. zere schouders had ik wel tijdens het trainen. en ja ik had ook iets meer verandering in de spiegel verwacht met een een gewichtstoename van 5kg maar ik ben eccht wel 5kg aangekomen. anyway ik ben bliuj dat ik men doel gehaald heb. kga nu nog proberer die laatste dagen het beetje buikvet weg te werken

                  Comment


                  • Ben benieuwd hoeveel van die 5 kilo over is na je kuur.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                    Comment


                    • ik ook! maar de massa van winny zou 'makkelijk' houdbaar zijn dus de komende weken nog hard knallen, khoop ook dat ik de kracht grotendeels behoud. kheb wel geleerd dat je voor deze sport echt geduld moet hebben dit heb ik helaas niet en ondanks dat ik men doel gehaald heb weet ik nu ook dat ik qwua trainingervaring toch niet echt klaar ben voor A.S. dus de komende maanden ga ik men trainingen goed onder de loep nemen en dan ben ik hopelijk volgend jaar klaar voor een goed massakuurtje. Ook ga ik over paar weken voor het eerst cutten. dit ga ik wel langzaam aan doen want anders ga'k ik men gewonnen massa snel kwijtspelen lijkt me. hopelijk gaat dat cutten me redelijk goed afgaan. ik ben nu al ruim 7maanden aan het bulken dus dat wordt honger lijden in het begin denk ik

                      Comment


                      • zoals belooft de after foto's heb ze 2x getrokke in verschillende lichtsterktes. kwaliteit is slecht in beide ;p
                        Foto0390.jpgFoto0391.jpgFoto0392.jpgFoto0393.jpgFoto0394.jpg

                        Comment


                        • Foto0395.jpgFoto0396.jpgFoto0397.jpgFoto0398.jpg

                          Comment


                          • eindstand: 85.5kg vp weet ik niet precies, maar ben er zeker van dat dit wel gezakt is.
                            Leuk beginnerkuurtje, weinig tot geen sides, zeker een aanrader als je een paar kg droge massa wil aanzette

                            Comment


                            • Als ik je eerste foto's bekijk, zie ik wel duidelijk verschil. Ik ben benieuwd hoe het de komende tijd houdt
                              Life doesn't get any easier...you just get stronger

                              Comment


                              • ik ook maar ik ga wel cutten nu tot 10%vp

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X