Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 kilo, das zweet, dikke drol, whatever stelt niks voor.
    en pas op he met gebruikservaringen, sommige kunnen na injectie 1 al dubbel zoveel tillen, het is en blijft internet.

Comment

• Inderdaad quibus, wou hetzelfde zeggen. Kijk niet teveel naar internet ervaringen, zeker de helft overdrijft wel wat in de resultaten.

Weeg je zelf gewoon wekelijks of om de 2 weken, trek om de maand een foto van verschillende poses en dan zie je het wel. Dagelijks op de weegschaal gaan staan brengt je gewoon onnodige stress.

Comment

• ja jullie hebben gelijk. kga me nu gwn wekelijks op zondag wegen.

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
          ja jullie hebben gelijk. kga me nu gwn wekelijks op zondag wegen.
          Hehehh, je gaat het begrijpen..

Comment

• je ken je nog beter over 2 weken wegen , straks krijg je het nog aan je hart als je er zondag op gaat staan en er is 0.5 kg bij hahah

Comment

• LB vandaag. heb me vandaag beetje rustiger gehouden met squats omdat ik een beetje last heb van men onderrug, dus heb ik wat extra focus gelegd op de techniek.
              squats 5x5 100kg
              RDL 3x8 80kg
              Horizontal leggpress 3x8 140kg
              lying legg curl 3x10 30kg
              Barbell Lunges 3x8 40kg
              seated calf raises 3x10 60kg
              standing calf raises 3x tot ik niet meer kan
              beetje abs
              leuke training ik was kapot!

Comment

• Pas op met je gewrichten he kerel?
                De winny zorgt voor droge gewrichten, dus elk gemeen pijntje in rug of schouders kan een waarschuwing zijn.
                De D-boll bv zorgt weer voor meer vocht en zorgt zodoende ook voor een betere smering in het gewricht.
                De Winstrol draagt niet bij in vocht of vet, dus moet je wat voorzichtiger te werk gaan, een blessure zit je tenslotte nu niet op te wachten..

Comment

• ja ik weet het daarmee dat ik me wat inhoud, kwil echt geen blessure nu. vandaag rusten en wat stretchen. heb bena geen last meer van men rug. wel overal spierpijn. heb het schema van dyno overgenomen beetje aangepast en wat oefeningen toegevoegd. Het zijn zware trainingen

Comment

• neem anders wat glucosamine suppletatie.

Comment

• neem ik al een tijdje. Omega3 neem ik ook 6tabs per dag en vitamine C ook. kben aan het denken voor die winny op 50mg elke dag te zetten dan hoef ik dit maar 6 weken te nemen ipv 7 maar ben aan het twijfelen.

Comment

• Waarom verander je zoveel tijdens je kuur??
                        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• het enigste wat k veranderd heb is me trainingsschema? kdenk dat je wel wat meer oefeningen mag doen als je kuurt toch? voor de rest is alles hetzelfde alleen twijfel ik over die dosering van winny wat zou slechter zijn voor de lever 40mg p/d 7 weken of 50mg p/d 6weken? of is dit gwn allebei even schadelijk?

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
                            het enigste wat k veranderd heb is me trainingsschema? kdenk dat je wel wat meer oefeningen mag doen als je kuurt toch?
                            Waarom zou je dat nou doen? Het resultaat wat jij behaalt is afhankelijk van goede, strakke planning. Alles hoort goed uitgekiend te zijn, om de kans op fouten te minimaliseren. Als je oefeningen gaat toevoegen dan is er minder sprake van consistentie en dat wil je juist vermijden lijkt mij.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Begin je nu weer opnieuw met t 50mg verhaal?
                              Je bent nog n mug, hou t maar gewoon op 40mg/pd.

Hoe meer je weegt hoe meer bloedvolume je bezit, hoe meer bloedvolume hoe lager de verhouding per ltr bloed.
                              Kerels van knap over de 100kg/vvm (ik ook) hebben ook niet meer nodig dan 40mg/pd.
                              Ik draai zelf prima op 40mg/pd.
                              Kijk even naar je eigen vvm en zeg dan maar dat jij er niet genoeg aan zou hebben.

De reden dat jij het nu wil gaan verhogen slaat als n tang op n varken.
                              Je moet wel het middel de kans geven om zn werk te kunnen doen he? Je slikt het net n week, je kunt er onmogelijk al iets van zeggen.
                              En mog het niet naar behoren werken, LIGT DAT GEHEEL aan jou zelf..

Comment

• gaat weer lekker hier zie ik !

vooral ssteeds willen veranderem en gewoon van allea blijven verwachten en aan t eind zeggen dat t troep is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X