Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ondanks dat ook ik het nergens op vind slaan dat je nu al gaat kuren (daar is overigens al een heel topic van je aan besteed :P, dus dat heb je ondertussen wel gehoord ;-)), veel succes gewenst. Leuk om te zien die before-after pics met kuren, ben benieuwd wat het je oplevert man!

Comment

als je goed traint en eet overigens zijn je verwachtingen wel te behalen.
      Strength Within, Pride Throughout

Comment

Ik vind wel dat je heel eerlijk bent over je motieven. Ik ben wel van mening dat deze allemaal de verkeerde zijn. Je wil sneller groeien dan dat je naturel zou kunnen doen, maar je wil niet te snel groeien omdat je vader dan wat zou vermoeden?

Dan kan je beter je voeding op orde maken en toch gewoon lekker natty doorgroeien.. dan heb je precies het juiste tempo..

Het komt nu heel erg over dat je gewoon de easy way wil wil pakken en eigenlijk te lui bent om naturel alles op orde te maken. Dan ga je er ook met hulpmiddelen weinig uithalen dude.. En ik zeg dit omdat ik ervaring heb met deze keuzes. Ik zou ook langer gewacht hebben als ik het over zou hebben mogen doen. Ik heb nu pas het idee dat ik een harde basis heb terwijl ik ook te vroeg was.

Je gaat spijt krijgen. Je hebt nog lang niet alles op orde. AS is geen magie..

Ondanks dit alles. Succes. Hoop dat je tevreden gaat zijn met het resultaat. Jij gaat je mening toch niet meer bijstellen.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Dus je wilt snel groeien maar niet te snel anders wordt pappie boos. Bizar.

Dan is het veel logischer om je training en voeding aan te passen, want ik ben er zeker van dat die bagger zijn. Het feit dat je zelf al toegeeft dat jij je benen nauwelijkst traint zegt al voldoende.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Alle goedbedoelde adviezen ten spijt;hij is toch al begonnen.En buiten dat.het zeker niet verstandig is nu al ermee te beginnen:succes BigMike!(what,s in a name?)
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

naturel gain ik ook. begin dit jaar zat ik op 79kg. ik weet dat AS geen magie is en ja mss ga ik later ook wel spijt krijgen dat ik het zo vroeg gedaan heb maar ik krijg het nu toch niet meer uit men hoofd en ja waarom zou ik liegen over men motieven? ik heb dit logje gemaakt op dit forum voor hulp en ook zullen er after pics komen ook al zou de kuur tegenvallen, dan ga ik jullie gelijk moetten geven maakt mij ook niet uit dan. dit doe ik toch vornamelijk voor ervaring op te doen, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk massa pakken wat er te pakken valt met winny en dan ga ik na deze kuur lkkr doorbulke tot ik op 95kg zit en dan ws als deze kuur me bevalt een winny test kuurtje doen en dan heb ik men doel kwa massa wel bereikt hoop ik

Comment

lol die naam is men sarcastische humor ;p en inferno ja men benen train ik nog maar een half jaar tegoei maar men voeding is niet zo bagger zal altijd wel beter kunnen ja

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  4kg en droger is een hele kluif, anyway succes, ik volg.
                  Ik ben er vrij zeker van dat hij het niet gaat halen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

leuk gaan we wedde inferno? nu krijg ik nog meer zin om het tegendeel te bewijzen haha

Comment

Krachstats nu: BP: 5x90kg
                      Squat: 5x110kg
                      DL: 5x100kg (ik zou nog hoger kunnen gaan maar ik kan het niet vasthouden mss toch overschakelen naar mixed grip?)

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ik ben er vrij zeker van dat hij het niet gaat halen.
                        Denk dat hij het wel red, hij is bijna 1.90 en weegt maar 81kg.
                        dus er zit veel ruimte nog met groeien, als hij 85kg weegt met zijn lengte is het nog niet heel buffed.

Dus ik zet in op dat hij haalt het wel.

hoeveel weken ga je overigens de pilletjes nemen?
                        50 dagen ofzo? dus 2 potjes van 100 tabs? / 4 pilletjes per dag = 50 dagen

Je kan aan je stats zien dat je benen achter lopen, hier is veel winst mee te behalen.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

ja zeker Ijs. heb 2 potjes van 100 dus ik neem ze gwn uit 4mg per dag is een kleine 7 weken.
                          als ik merk dat ik sneller herstel ga ik benen ook 2x per week doen

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            Denk dat hij het wel red, hij is bijna 1.90 en weegt maar 81kg.
                            dus er zit veel ruimte nog met groeien, als hij 85kg weegt met zijn lengte is het nog niet heel buffed.

Dus ik zet in op dat hij haalt het wel.
                            We hebben het over VVM. 4kg totaal is makkelijk haalbaar maar hij wil ook nog eens zijn vetperentage omlaag halen. Theoretisch kan dat allemaal wel maar met zijn aanpak waarschijnlijk niet. Dit heb ik al te vaak zien gebeuren in het forum; mensen met een lachwekkend trainingschema en een twijfelachtig voedingschema. Zonde basiskennis dus, en dan wel uit het potje snoepen.
                            - Dave Tate

Comment

nog 50 dagan wachten en dan zullen we het weten
                              en inferno jij weet niks van mijn aanpak dus..

Comment

- Opent AAS topic
                                - 3 paginas in twee dagen
                                - Zal wel Bash topic zijn
                                - Ziet foto
                                - Lmao
                                - Wilt niet te snel groeien met AAS
                                - Moet en zal AAS gebruiken

GL bigmike. Hopen dat je niet al te big word.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X