Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er word wel meer geknoeit met ug tabjes Frankey, en het wil niet eens zeggen dat de maker van EPL dat wist.
    Hij koopt ook zn basisstoffen elders natuurlijk.

Zoals je weet is xtc ook niet meer wat het was, en word er ook speed door gedraaid..

Comment

Ja precies, maar ging wel zo als het met winstrol moest gaan.. naja zie mijn nieuwe kuur topic (vraagje :P)
      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Dan had epl van toen niet alleen winstrol in zijn pillen zitten
        Moet anders wel een zeer goede UG lab wezen.
        Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Het is 5alfa gereduceerd, Dat wil zeggen dat: de 5 alfa reducering de dubbele binding tussen de posities 4 en 5 breekt, die wel vereist is voor de omzetting naar oestrogeen via aromatase..

Dus omzetting naar oestrogeen is 100% uitgesloten..
          Dus eigenlijk een DHT?
          Train hard or go hormone

Comment

eej kerel komen er nog before pics ??

ennuh was wel eens benieuwd naar een filmpje van 5 x 120 squat !

Comment

before pics staan er al. ik train alleen en kan mezelf niet filmen met men gsm als ik squat maar ws vraag je dat omdat je me niet geloofd ofzo? kijk goed moet jij weten dan. ik heb deze benentraining hier gelogd zodat ik over 6 weken kan zien hoeveel kracht ik gegained heb in men benen want ik ga da deze extra aandacht geven tijdens men kuur omdat ze achterstaan. ik ga men tijd niet verdoen door hier cijfertjes neer te typen die niet waar zijn, daar heb ik niks aan ik wil jullie niet proberen te imponeren ofzo al zeker niet met 120kg squat xD

Comment

Gast laat je niet zo gekl maken jongen, doe lekker je ding hoe meer jij uit frustratie neertypt hoe harder er gereageerd wordt.
                ps ik gok dat hooligan het niet slecht bedoelt, best een fijne gozer namelijk ;0

Comment

ik maak me helemaal niet druk, ben lkkr aant kokkerellen kwil ook niet meteen zeggen dat Hooligan daar op doelde maar ik zei het er al maar bij en ze kunnen er van zeggen wat ze willen ik heb niks verkeerds gedaan ik stel alleen maar een simpele vraag aan iemand en ik wordt meteen beledigd enzo door een paar mensen hier op het forum toevallig zijn het ook altijd dezelfde, degene die er een zwaar probleem mee hebben dat ik een winny kuurtje aan het doen ben. maar zoals ik al gezegd heb ik frustreer mij hier niet aan dat sommige mensen hier zich niet echt volwassen gedragen er staat dan ook geen leeftijdscategorie op dit forum maar je hebt wel gelijk ik kan ze beter gwn negeren er komt toch nooit iets zinnigs uit

Comment

Merk je al wat van die winny of kan dat nog niet?
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• nee merk nog niks dat duurd wel een weekje ofzo

Comment

• mss nog een receptje voor mensen die magere kwark echt niet binnekrijgen
                        250grkwark
                        20gr whey
                        een eetlepel cacao
                        een scheut pindaolie 10minuutjes in de vriezer en klaar..

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
                          nee merk nog niks dat duurd wel een weekje ofzo
                          klopt, duurde bij mij ook ongeveer een week. Maar vanaf dan wordt je ook snel sterker ;-)
                          succes!!
                          "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

• Ok leuk ik kan niet wachten tot volgende week
                            thx!

Comment

• Sorry had de pics nog niet gezien

die 120 vraag ik omdat ik weet dat er bij veel mensen aan de techniek veel schort

en nee ik probeer je niet de grond in te trappen want zoals Quibus al zegt.. ik ben een fijne gozer

Comment

• maakt niet uit kdurft niet te zeggen dat men techniek perfect is maar probeer deze altijd nog te beteren. en je lijkt me geen slechte gozer maar in dat ander topic was je me wel effe op de zenuwen aan het werken ;p

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X