Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Faabjan View Post
    Ga je ook nog nakuren?

Nee!..

Comment

nee geen nakuur, dit is niet nodig.

Comment

net benen getrained.
        squats:
        warm up 2x10 40kg
        5x100kg
        5x100kg
        5x110kg
        5x120kg!!

RDL:
        8x40kg
        8x60kg
        8x80kg ( heb de juiste techniek nog niet vrees ik ik voel me hamstrings amper. als ik zak voel ik ze aanspannen maar als ik omhoog ga voel ik niks?)

horizontal leggpress
        10x100kg
        10x140kg
        10x140kg (zwaarder gaat niet..)

leg extensions
        10x60kg
        10x100kg
        10x100kg (zwaarder gaat niet)

hamstringcurl (weet niet of dit de juiste benaming is )
        10x20kg
        10x30kg
        10x40kg

lunges
        10x30kg
        10x40kg ( was helemaal leeg na deze)

calfraises geen idee hoeveel gewicht eropzit dat staat niet op et toestel, tis allesinds te ligt want op het zwaarste doe ik nog 15+reps

dan heb ik zelf nog een kuitoef. geprobeerd omdat er niks anders in de gym is voor kuiten
        ik doe het als volgt ga op een bankje zitten zet men voeten op de grond knie 90° dan zet ik op elke knie en dumbel houd deze vast en druk het omhoog met men tenen op de grond. ik weet niet of dit wel goed is om zo te doen?

lkkre training kan niet wachten op de krachtgains!

Comment

had gelezen dat je na een tabskuurtje gevoeliger bent voor cortisol, zou het dan mss nuttig zijn een anti cortisolsuplement te gebruiken na de kuur? Knulletje jij weet dit hoogstwaarschijnlijk wel

Comment

Even tussndoor maar succes met je kuur kerel, ben wel benieuwd!

Comment

Ik heb veel topics gelezen over mensen die ook win only deden en wel nakuurde voor 2-3 weken. Waarom zeg jij van niet Knulletje? Omdat het "maar" winstrol is op een lage dosis en nolvadex ook geen snoep is...?

En wat doet een win only met je lichaam. Is het netzo "schadelijk" als bijv. in het weekend je helemaal lam zuipen. En wat doet het na de kuur met je test en je trainingen...heeft het geen invloed op je natural gains na winny?
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Dankje! ik ook

Comment

@Faabjan kijk in me ander topic winny only daar legt knulletje uit waarom je niet hoeft na te kuren

Comment

nog een vraagje zou ik men glucosamine hoger doseren als op de verpakking staat?

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Ik heb veel topics gelezen over mensen die ook win only deden en wel nakuurde voor 2-3 weken. Waarom zeg jij van niet Knulletje? Omdat het "maar" winstrol is op een lage dosis en nolvadex ook geen snoep is...?

En wat doet een win only met je lichaam. Is het netzo "schadelijk" als bijv. in het weekend je helemaal lam zuipen. En wat doet het na de kuur met je test en je trainingen...heeft het geen invloed op je natural gains na winny?

Er is geen behoefte aan een anti-oestrogeen aangezien winstrol zelf een anti-oestrogeen is en niet kan aromatiseren.
                      Nakuur is niet nodig omdat er geen aromatisering is die een negatieve feedback brengt .

Korte samenvatting van een stukje van knulletje

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                        Er is geen behoefte aan een anti-oestrogeen aangezien winstrol zelf een anti-oestrogeen is en niet kan aromatiseren.
                        Nakuur is niet nodig omdat er geen aromatisering is die een negatieve feedback brengt .

Korte samenvatting van een stukje van knulletje
                        Thanks, net even dat topic doorgespit. Hoe Knulletje het verwoord snap zelfs ik het.
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

jaja , die knulletje is lopend woordeboek

Comment

99% kans niet aromatiseert
                            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              99% kans niet aromatiseert
                              Het is 5alfa gereduceerd, Dat wil zeggen dat: de 5 alfa reducering de dubbele binding tussen de posities 4 en 5 breekt, die wel vereist is voor de omzetting naar oestrogeen via aromatase..

Dus omzetting naar oestrogeen is 100% uitgesloten..

Comment

Dan had epl van toen niet alleen winstrol in zijn pillen zitten
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X