Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
net benen getrained.
squats:
warm up 2x10 40kg
5x100kg
5x100kg
5x110kg
5x120kg!!
RDL:
8x40kg
8x60kg
8x80kg ( heb de juiste techniek nog niet vrees ik ik voel me hamstrings amper. als ik zak voel ik ze aanspannen maar als ik omhoog ga voel ik niks?)
horizontal leggpress
10x100kg
10x140kg
10x140kg (zwaarder gaat niet..)
leg extensions
10x60kg
10x100kg
10x100kg (zwaarder gaat niet)
hamstringcurl (weet niet of dit de juiste benaming is )
10x20kg
10x30kg
10x40kg
lunges
10x30kg
10x40kg ( was helemaal leeg na deze)
calfraises geen idee hoeveel gewicht eropzit dat staat niet op et toestel, tis allesinds te ligt want op het zwaarste doe ik nog 15+reps
dan heb ik zelf nog een kuitoef. geprobeerd omdat er niks anders in de gym is voor kuiten
ik doe het als volgt ga op een bankje zitten zet men voeten op de grond knie 90° dan zet ik op elke knie en dumbel houd deze vast en druk het omhoog met men tenen op de grond. ik weet niet of dit wel goed is om zo te doen?
lkkre training kan niet wachten op de krachtgains!
had gelezen dat je na een tabskuurtje gevoeliger bent voor cortisol, zou het dan mss nuttig zijn een anti cortisolsuplement te gebruiken na de kuur? Knulletje jij weet dit hoogstwaarschijnlijk wel
Ik heb veel topics gelezen over mensen die ook win only deden en wel nakuurde voor 2-3 weken. Waarom zeg jij van niet Knulletje? Omdat het "maar" winstrol is op een lage dosis en nolvadex ook geen snoep is...?
En wat doet een win only met je lichaam. Is het netzo "schadelijk" als bijv. in het weekend je helemaal lam zuipen. En wat doet het na de kuur met je test en je trainingen...heeft het geen invloed op je natural gains na winny?
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Ik heb veel topics gelezen over mensen die ook win only deden en wel nakuurde voor 2-3 weken. Waarom zeg jij van niet Knulletje? Omdat het "maar" winstrol is op een lage dosis en nolvadex ook geen snoep is...?
En wat doet een win only met je lichaam. Is het netzo "schadelijk" als bijv. in het weekend je helemaal lam zuipen. En wat doet het na de kuur met je test en je trainingen...heeft het geen invloed op je natural gains na winny?
Er is geen behoefte aan een anti-oestrogeen aangezien winstrol zelf een anti-oestrogeen is en niet kan aromatiseren.
Nakuur is niet nodig omdat er geen aromatisering is die een negatieve feedback brengt .
Er is geen behoefte aan een anti-oestrogeen aangezien winstrol zelf een anti-oestrogeen is en niet kan aromatiseren.
Nakuur is niet nodig omdat er geen aromatisering is die een negatieve feedback brengt .
Korte samenvatting van een stukje van knulletje
Thanks, net even dat topic doorgespit. Hoe Knulletje het verwoord snap zelfs ik het.
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Het is 5alfa gereduceerd, Dat wil zeggen dat: de 5 alfa reducering de dubbele binding tussen de posities 4 en 5 breekt, die wel vereist is voor de omzetting naar oestrogeen via aromatase..
Dus omzetting naar oestrogeen is 100% uitgesloten..
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment