Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Ja verdorie, was je net zo lekker bezig dacht ik.
    Lees ik hier weer dat je met je voeding gaat klooien.

Je zegt hier iets wat ik niet zo mooi vind klinken kerel....
    (Want in de bulk mag je toch geen honger lijden, dan eet je gewoon wat meer omdat je honger hebt)

1) Als jij je voeding goed hebt afgesteld heb je geen honger!
    2) Je gaat niet je voeding aanpassen tijdens je kuur, behalve: als je daadwerkelijk aan moet passen omdat je voeding niet meer klopt vergeleken je gewicht... En dan eet je niet zomaar wat meer! Dan bereken je opnieuw je behoefte aan voeding!

Zor zo snel mogelijk dat je voeding klopt...
    ik zou als ik jou was hier goed naar luisteren.

Comment

• ik zou wel van maandag t.e.m vrijdag kunnen gaan trainen als dit niet te veel is? in het weekend kan ik niet gaan.
      en ik ben niet echt aan het klooien met men voeding ik eet nog altijd iets boven onderhoud, maar normaal heb ik dan geen honger maar nu wel dus kd8 als men eiwitsynthese nu tog hoger ligt gooi ik er wat meer eiwitten in? maar ik snap het punt over het trainen niet. ik weet dat ik nu sneller herstel van men work outs maar ik heb hier toch ergens gelezen (kan ook op DBB zijn) dat je tijdens het kuren gwn evenveel moet trainen als je normaal doet?
      allesinds effe een statusupdate, week 1 zit erop.
      heb nog geen krachttoename gemerkt. ook geen last gehad van hoofdpijn of iets dergelijks
      mijn gewicht is momenteel 81.9kg en mijn VP is 12% (ik dacht dus dat deze hoger was) dus tog een toename van 0.9kg. ik hoop dat ik elke week zo'n progressie maak!

Comment

• je spieren herstellen sneller maar hoe zit het met je centraal zenuwstelsel? begrijp me niet verkeerd ik train supergraag als het kon zou ik elke dag gaan maar meer trainen hoeft niet per se meer resultaat te geven.. Maar als je zegt dat ik 5x in de week kan gaan of 6x ga ik dit zeker doen maar dan moet ik ook men caloriebehoefte opnieuw berekenen toch? en dus iets meer gaan eten? en ik heb gelezen dat je van wintrol wel meer eetlust hebt dus het lijkt me toch niet zo vreemd dat ik meer honger heb nu?
        ik heb ook men trainingschema aangepast. ik heb het UB/LB schema van Dyno gebruikt en heb er wat extra oefeningen bijgevoegd omdat dat nu wel kan. ik ga straks UB trainen. ik hoop dat ik vandaag al wat sterker ben geworden en dat ik die "winnypomp" heb

Comment

• Ben benieuwd of je het vandaag met trainen goed merkt. Succes straks en pas op dat je niet teveel oefeningen gaat doen, concentreer je beter tot failure op de oefeningen die belangrijk zijn.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Gisteren UB getrained. Ik merkte al wel een hardere pomp als normaal. Kheb nog niet echt een grote krachttoename gemerkt. Deze morgend weer op de weegschaal gaan staan. Gaf deze 81kg aan? :s trug hetzelfde als toen ik begon..ksnap dit niet ik eet nog altijd evenveel als in begin..

Comment

• fockus niet zo veel op je gewicht elke dag man... ga eten en trainen...
              Een dag niet getraind...

Comment

• pfff ik weet het ik ben vrij geobsedeerd over men gewicht, ik weeg me elke morgend en en voor ik ga slapen. kan ik mss beter niet meer doen want wat ik net zag was vrij demotiverend :/

Comment

• Ik weeg me 1x per jaar

Comment

• gek dat zou ik niet kunnen

Comment

• 1x per week is meer dan genoeg.. en spiegel zegt meer dan een weegschaal
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        1x per week is meer dan genoeg.. en spiegel zegt meer dan een weegschaal
                        Weegschaal en vetpercentage meten om de zoveel tijd laten zien waar je werkelijk aan toe bent. Dat zijn de keiharde cijfers en daar kun je niet omheen. Een spiegel helpt wel maar veel mensen hebben een vertekend beeld van zichzelf.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Ja klopt... maar niet 2 x per dag
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            1x per week is meer dan genoeg.. en spiegel zegt meer dan een weegschaal
                            Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Weegschaal en vetpercentage meten om de zoveel tijd laten zien waar je werkelijk aan toe bent. Dat zijn de keiharde cijfers en daar kun je niet omheen. Een spiegel helpt wel maar veel mensen hebben een vertekend beeld van zichzelf.

krijgen we dit eeuwige gezeik weer ?

Spiegel zweert de 1 bij, ik er niks mee
                            Weegschaal, geeft gewoon keiharde cijfers !
                            Niet elke dag meermalen gaan wegen maar gewoon 1 x per week, vaste dag vaste tijd

en trouwens Big Mike, ga toch is afwachten man.. je wilt maar en je wilt maaar.. hoopt op dikke krachttoename en gewichtsstijgingen van kilos per week.. als je je verdiept had in je middelen dan weet je wat je tegen kunt komen

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
                              ik zou wel van maandag t.e.m vrijdag kunnen gaan trainen als dit niet te veel is? in het weekend kan ik niet gaan.
                              Worden jou trainingen ergens gelogd?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• @Hooligan ik verwacht geen kilos per week za maar de meeste merken een krachtoename na de 1ste week. ik zeg alleen dat ik nog niet veel gemerkt heb. ksnap alleen niet hoe ik op 1 nacht een kilo ben afgevalle ik woog 3dage achter elkaar 82kg smorgens na het pissen/schijte.
                                @Inferno nee maar ik denk dat ik dat is ga doen zal vanavond loggen. LB vandaag op het menu maar ik moet een beetje gaan uitkijken vandaag. gisteren tijdens het bankdrukken is er iets in men rug geschoten :/ heb er nog een beetje last van..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X