Originally posted by Nocerino
View Post
Winny Only kuur
Collapse
X
-
Jongens hij gaat toch door...laat het nou gewoon een interessante log zijn, desnoods om te zien hoe het niet moet.
Nogmaals succes, ik hoop alleen voor je dat je na deze kuur niet te snel aan de test gaat, want toen ik uit het potje had gesnoept wilde ik alleen maar meer..meer..meer.
Het gaat allemaal net effe wat lekkerder en sneller en het is best zwaar om dan naturel door te gaan.
Comment
-
haha kleuters lees mss alles eerst voor je comments geeft die nerges op slaan
en die naam is sarcastisch voor de 2x keer ik vind mezelf egt niet big hoor
@quibus ja daar heb ik wel een beetje "schrik" voor maar ga mezelf gwn verbieden nog een kuur te doen dit jaar zowiezo pas volgend jaar.
@bvds je ziet me stats tog ook voor die fotos erop stonden? 1m89 op 81kg stelt niet veel voor daar hoef je nieteens foto's voor te zien ;p maaar bedankt!
Comment
-
ja future kijk ik heb vroeger ruzie gehad met men vader heb hem toen 5jaar niemeer gezien. laatste paar maanden hebben we trug contact en dit wil ik ook zo houden. heb geen zin om nu weer een knallende ruzie te krijgen over die AAS en die knallende ruzie komt zowiezo als die erachter zou komen, die gast zit al te zagen over die multivits, creatine en whey die ik neem. khoop tegen volgend jaar trug een vele betere band te hebben met men vader zodat ik er wel met hem over kan praten dan
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJongens hij gaat toch door...laat het nou gewoon een interessante log zijn, desnoods om te zien hoe het niet moet.
Nogmaals succes, ik hoop alleen voor je dat je na deze kuur niet te snel aan de test gaat, want toen ik uit het potje had gesnoept wilde ik alleen maar meer..meer..meer.
Het gaat allemaal net effe wat lekkerder en sneller en het is best zwaar om dan naturel door te gaan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
ja heb er over nagedacht en natuurlijk ik wist op voorhand ook al dat er veel commentaar op ging komen voornamelijk dan van mensen die natty trainen waar ik trouwens alle rspect voor hebmaar zoals al gezegd keuze is gemaakt heb deze morgend 4tabs naar binne gekegelt ;p en bedankt!
@future nja ik krijg meestal ook echt het schijt als die daar over begint te zagen maar langs de andere kant ben ik wel blij dat ik trug een vader heb wil dit niet nog is kwijt
Comment
-
Veel water drinken he, scheelt je flinke pijn in je kannis.
@inferno, ik snap je punt maar ook dit vind ik wel interessant, net als bv een goed verslag van iemand die niet traint maar wel test zet, komen best interessante dingen uit voort.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostOriginally posted by Guusd View PostJe moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind het dom dat je bent gaan kuren.
Die stats en dan al aan de juice...
kom op jongens hij is al bezig, ga anders lekker in een andere sectie kijken, ik snap zowiezo niet wat al die anti AAS leden in deze topics doen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment