Originally posted by quibus
View Post
Winny Only kuur
Collapse
X
-
Train hard or go hormone
-
idd, en ach als je er eens een keer iets van zegt, dat doe ik ook wel, zeker als het echt zonde is.
Maar men haalt veel door elkaar door deze winny groeit hij nu effe snel 4 kilo, houdt er 2 over en gaat weer verder, je groei wordt echt niet minder ofzo.
Dat is wel zo na een kuur maar na zeg maar een 'echte' kuur.
En laten we wel wezen het gaat om winstrol, het zijn geen snoepjes maar het is imo beter dan elk weekeinde lam zuipen ofzo, en ik denk niet dat al deze politieagentjes ook op zaterdagnacht tegen iedereen die lam is gaan zeggen hoe slecht dat wel niet is.
en dat 100% tegen roids, wacht maar af, de meeste gasten die ik ken waren ook allemaal tegen roids, totdat ze uit huis gingen, of genoeg geld hadden, of een maatje die het deed etc. dan ineens is het allemaal minder erg.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postidd, en ach als je er eens een keer iets van zegt, dat doe ik ook wel, zeker als het echt zonde is.
Maar men haalt veel door elkaar door deze winny groeit hij nu effe snel 4 kilo, houdt er 2 over en gaat weer verder, je groei wordt echt niet minder ofzo.
Dat is wel zo na een kuur maar na zeg maar een 'echte' kuur.
En laten we wel wezen het gaat om winstrol, het zijn geen snoepjes maar het is imo beter dan elk weekeinde lam zuipen ofzo, en ik denk niet dat al deze politieagentjes ook op zaterdagnacht tegen iedereen die lam is gaan zeggen hoe slecht dat wel niet is.
en dat 100% tegen roids, wacht maar af, de meeste gasten die ik ken waren ook allemaal tegen roids, totdat ze uit huis gingen, of genoeg geld hadden, of een maatje die het deed etc. dan ineens is het allemaal minder erg.Train hard or go hormone
Comment
-
-
Ach jezelf n keer n schop onder je reet geven met n beetje Winstrol mag nog geen kuren heten. Iemand die n keer doorzakt met alcohol is ook nog geen alcoholist. Anders zou het zijn als hij bv n stack zou nemen waarbij hij genoodzaakt is na te kuren om zn lichaam weer op gang te trappen. Hij houd zich netjes aan de 40mg en heeft zn voeding en training al aangepast. Ook begrijp ik best dat het frustie is als je alles om je heen sterker en flinker ziet zijn/worden dan jij.
Ik weet bijna zeker dat hij de 4kg helemaal waar gaat maken, en waarschijnlijk nog wel iets meer dan dat mits hij zich er tegenaan gooit en luisterd naar zn lichaam.
Mike, succes jongen en ga ervoor.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAch jezelf n keer n schop onder je reet geven met n beetje Winstrol mag nog geen kuren heten. Iemand die n keer doorzakt met alcohol is ook nog geen alcoholist. Anders zou het zijn als hij bv n stack zou nemen waarbij hij genoodzaakt is na te kuren om zn lichaam weer op gang te trappen. Hij houd zich netjes aan de 40mg en heeft zn voeding en training al aangepast. Ook begrijp ik best dat het frustie is als je alles om je heen sterker en flinker ziet zijn/worden dan jij.
Ik weet bijna zeker dat hij de 4kg helemaal waar gaat maken, en waarschijnlijk nog wel iets meer dan dat mits hij zich er tegenaan gooit en luisterd naar zn lichaam.
Mike, succes jongen en ga ervoor.
Comment
-
Ja duidelijke taal weer Knulletje.. Ik wordt al tijden moe van die Anti kuur gasten, die elke kans aangrijpen om iemand weer de grond in te boren.. Persoonlijk vind ik dat de leiding die mensen wat meer mogen gaan aanspreken, zo gaat niemand meer logjes bij houden. Log is toch voor iedereen beste leerschool om het wel en niet te doen...Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by BigMike View Postthx! en haha idd ik snap niet waarom je op een body/fitness forum je een topic zou willen starten over haarstijl
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment